Heinäkuun höpötykset

Kyllä, välillä ei vaan malttaisi mutta pikkusen sintin takia mitä vaan :Heartred
 
Huomenna kans neuvola, tuntuu että aika menee nopeaan mutta raskausviikot ei silti etene :-D haluais vaan jo selville vesille ja että olokin alkais jo helpottaa. Rippijuhlat kanssa tiedossa enkä tiedä mahtuuko tän turvotus vatsan päälle mikään mekko edes :-o ja jos mahtuu niin arvaako kaikki :-/ vielä olis kuitenkin kolmisen viikkoa edessä jännää aikaa..
 
Sama juttu täälä esikoinen :D paitti mulla vielä 4 viikkoa turvallisille vesille.. tai enempi ku en tiä koska nt-ultra on.
 
Meillä kaveri tenttaa tällä hetkellä toiselta kaverilta odotanko minä :D toinen on ihan jumissa ku yrittää pitää pokkaa ja valehdella sen minkä kerkee :D tämä onkin yllättävän hankalaa tämä salailu :eek: se kaveri on kyl aina arvannut heti toisesta, mikä lie meedio :D
 
Tänään on ar-ultra meillä. Viikot on 7+3. Selailin nettiä, mikä tietysti on virhe, ja totesin ikäni puolesta olevani hautomona kauhea riski monellakin tapaa. Tehkää ihmiset nuorena niitä lapsia vaan :) No, toivotaan että tänään saadaan hyviä uutisia ja jatkokin menisi kivasti. Siitäkin huolimatta, että mamma on lähes kivikautinen muinaisjäänne :)
 
Mä tulin just lomareissusta siskon muksujen kanssa. Ajeltiin ti-pe välisenä aikana noin 800km ja joka päivä jtn tapahtumaa. Ja tietty perässä piti juosta joka ikiseen liukumäkeen jne :D On vähän väsynyt olo, nyt viikonloppu menee levätessä :)
 
Hei! Kertokaapa, pitääkö ennen verikoetta olla syömättä ja juomatta 12h? Mulla verikoe aamulla, enkä yhtään muista edellisestä kerrasta, miten oli... Labraohjeissa on vaan pissikokeen ohje. Muistelen, että ei tarvis olla, mut hyvä varmistaa. :)
 
Hei! Kertokaapa, pitääkö ennen verikoetta olla syömättä ja juomatta 12h? Mulla verikoe aamulla, enkä yhtään muista edellisestä kerrasta, miten oli... Labraohjeissa on vaan pissikokeen ohje. Muistelen, että ei tarvis olla, mut hyvä varmistaa. :)
Samaa itsekin tuumailen, mutta ei varmaankaan tarvitse? Siinähän otetaan veriryhmä ja tietyt taudit testataan..niihin nyt pitäis syömisien vaikuttaa:grin.. Vai meetkö johonkin seulontatutkimukseen? Niistä en osaa sanoa mitään..
 
Tänään on ultra, reilun tunnin päästä. Jännittää taas ihan höpönä...
 
Täällä menossa viimeinen loma viikko. Onneksi olen saanut olla lomalla, väsymys painaa. Tänään käyty hammaskiven poistossa. Muistakaa käydä hammaslääkärissä . Vatsa pömpöttää, raskaudesta ei tiedä vielä kukaan mun mieheni lisäksi. Jännitän keskiviikkoa jolloin ultra olisi. Pojille ei saatu lastenhoitaja joten joudun menen yksinään ultraa. Mies on aina olla ekassa ultrassa mukana mutta töiden takia ei ole päässy kahdessa ekassa rakenneultraan.
 
Turhauttaa. Tää väsymys. Tehot on ihan puolessa. Nyt olis aika paljon hommia mitä pitäis tehdä. Ja kun on koko ajan nälkä ja ei jaksa urheilla, niin peilikuvakaan ei miellytä. Argh. :shifty:

Eikä tää avautuminenkaan varmaan auta asiaa laughing7

No muutama viikko, niin helpottaa :smiley-angelic001

Terveisin ärtynyt :arghh:
 
Helemi: tiedän tasan mitä tarkoitat :sad001 itselläni loma puolessa välissä ja ärsyttää ku mitään ei oo saanut aikaiseksi :sad001 onneksi mies sanoo, että ei haittaa vaikka makaan koko neljä viikkoa. Alkaa olemaan aika väsy ku yöllä ei saa kunnolla nukuttua ku tonne alavatsaan koskee ja sit ei kehtaisi nukkua puoleen päivään, vaikka kuuden jälkeen pääsen vasta syvään uneen. :sad001

No jtn positiivista, oon saanut sentään pyykkiä pestyä ja tänään sain jopa vähän siivottua. :)
 
Mulla on menny ihan ok. Väsyttäny ja hiukan alkanu olla sellasia hassuja uusia tuntemuksia alamasussa keskellä kämmenenkokosella alueella :)
Eilen olin aamuvuorossa ja söin jogurtin ennen töihinlähtöä ja alles gut. Tänää ilta ja nousin puol ysiltä.. eli neljän tunnin heitto kellonajassa ku syön aamupalan.. oksu tuli sillai et oikee yllätyin. Hups vaa ja käsi suun etee ja takapihalle lähimmästä lävestä nurkan taa luovuttaa lasillinen vettä :D Sitte vähä jogurttia naamariin ja päivä käyntiin.

Hitsi mä en jaksa odottaa.... Maanantaina ultraan :Heartred
11+1
 
Sama täällä, ihan loppu olen. Siis täysin. Kaikki energia menee töissä ja kotihommia en ole tehnyt viikko kausiin kun ei vaan pysty. Vois jo alkaa tää väsymys helpottaa, heti kun on mahdollisuus niin nukun 2-3h päiväunet vaikka olisin nukkunut sen 8h yöllä. Menee jo järki :-(
 
Takaisin
Top