Heinäkuun höpötykset

bjorkm

Päivystävä dosentti
Heinämammat 2014
Helmimammat 2017
Se ois heinäkuu :)

Alkuun näytti, että tässä kuussa ei juuri ole mitään tapahtumia tai menoja itellä, mutta yhtäkkiä huomaskin että seuraavat 2 viikkoa onkin kaikenlaista!
Kaveriperhe tulee käymään pariksi päivää, omien vanhempien luo menoa, ja reissua pohjanmaalle sukulaisiinkin on tulossa. Äkkiähän tääkin juukausi tästä menee :P
 
Joo, sekalaiset tunnelmat itselläkin tässä kuussa. Ois loma ja toivoisi että ei mene loma nopeaan. Mutta toisaalta toivon, että menee ku kuun lopussa ois eka neuvola :)
 
MInä myös toivon, että heinäkuu menis nopeaa ku tääläki eka neuvola on vasta loppu kuusta :)
 
Kuinka moni on muuten käynyt verikokeissa, että varmistetaan raskaus? :eek: meikäläisen piti tänään käydä :D
 
Mä kävin verikokeissa :) Mäkin toivon, että aika kuluisi nopeasti, että päästäisiin "turvallisille vesille".
 
Meillä täs kuus on paaaljo kaikkea. Ja viimenen äitiyslomakuukausi. Nyt vklp vaan ollaan mutta ensvklp on veljen rippijuhlat, sitte on Jämi fly in, sitte lähetään Tanskaan ja lopuksi on rallit ja serkun häät. Tuntuu että koko heinäkuu mennään, mikä on kyllä ihan hyvä nii tulee nt-ultra nopiaa..

Töistä kyseltiin koska voin alottaa ja olisinko kiinnostunu talon sisäsestä vaihdosta. Kysyin millanen vaihto, niin pääosin päivätyö. Kävis tosi hyvin. Sopimukset oli vaan 1.8-31.5, 1.8-31.12 mikä mahdollisesti jatkuis toukokuulle ja toistaseksi voimassa olevat sopimukset 2kk jaksois. Jouduin sitte jo sanomaan raskaudesta että kaikkista mieluiten ottaisin tuon vuoden loppuun sopparin että elokuun alus saan tietää ensvuoden suunnitelmat paremmin. Pitää nyt toivoa parasta...
 
Täällä kanssa heinäkuu yhtä hulinaa, kahet häät on tulossa, kummipojan rippijuhlat ja esikoisen 2v synttärit...:wacky: Huhheijaa, menee ainakin aika nopeasti :) ja loma sekä ultra häämöttää kuun lopussa, jeee:happy:
 
Heinätalkoot osa I takana. Luulen, että ensi yönä nukuttaa. Yksi lonkero olisi kiva nyt, mutta vuoden päästä sitten laughing7
Ihanaa, kun on kesä, ei haittaa tämä viikkojen kituuttelu yhtään niin paljon, kun vaikka talvella..
 
Hyvää heinäkuuta vesisateen keskeltä :cool:

Meillä heinäkuun puolivälin tienoilla muutto uuteen kotiin, saadaan yksi makuuhuone lisää. Lomanviettoon pääsen 15.7. alkaen. Toivottavasti muuttorumban jälkeen ehtii ja jaksaa lähteä tytön kanssa hiukan reissaamaan. Mitään pakollista sovittua ei kuitenkaan ole ja se sopii mulle, saa vain levähdellä lomalla jos ei muuta jaksa.
 
Olivia82: voimia muuttohommaan. Se on sitten ihan hirveetä hommaa, ite muutettiin keväällä ja vieläkin tavarat etsivät paikkaa :D

Onko kellään käynyt niin, että jo tässä vaiheessa housut käy pieniksi? :eek: itellä 5+6 ja nyt jo farkut kiristää :sad001
 
No hyvä :D on sitä painoa kyl noussut 4kg, mulla se siis jo nousee kun katson edes mäkkäriin päin :D tänään kyllä mässäsin hyvällä omalla tunnolla Burger kingissä :wink vielä kun maistuu tollanen mässy :D
 
Mä en voi pitää farkkuja enää, ne puristaa niin kovasti kun istuu. Sen verta on turvotusta koko ajan. Joustavia housuja käytän jo töissä mut niistä ei näy päälle että ovat mammahousut. On mullakin paino noussut jo pari kiloa..

Olivia rv 8+5
 
Mulla on tota ylipainoa ja suklaa ollut suuri ystävä ennen raskautta. Mutta enää ei suklaa maistu, eikä oikein muukaan ja siksi paino laskenut yli 3 kg kuukauden takaiseen :wink
 
Tsemppiä muuttopuuhiin Olivia! :) Työt pitää kiireisenä ja vapaat ollaankin melkein reissussa. Odottelen sitä ultraa että sais jotakin viitettä raskausviikoista. Luulen että Helmikuu tulee liiankin äkkiä :nailbiting:
 
Mulla on huomenna lääkäri sen lonkka ja mahakipujen kanssa. Saan varmaan samalla kuulla mitä se verikokeissa raskaustesti sano :D harmittaa vaan, kun pääsisi Oulussa johonki halpaan ultraan, mut en uskaltanut aikaa varata ku oon vasta viikoilla 6+3 siellä ollessa ja nämä siis omia laskelmia. Silloin ei taida vielä varmasti syke kuulua? :) ja tiedän että jos ei syke kuulu, niin alan vaan murehtimaan :eek:
 
Hipsuli, merioulun neuvolassa oulussa kävin. Hyvin näky syke 6+3, sitä "ääntä" ei alku-ultrassa kuunnella ku se vissiin rasittaa varhaisvaiheessa sikiötä tai jotain. Doplerilla sit nlassa kuunnellaan :)
 
Joo tonne meriouluun aateltiinkin just sitä aikaa. En vaa enää muistanut mikä se oli :D joo, no pitää jäädä pohtii haluaisiko sitä sit nähdä sen sykkeen. On kuitenkin pitkä aika odottaa ekaa neuvolaan ja jos sielläkään ei sitä vielä nähdä :eek:
 
Lääkäri ei sanonut juuta eikä jaata näihin kipuihin. Levätä käski minkä olisin itsekin hoksannut :D verikokeissa testissä on kuulema vahvat plussat raskaudelle :wink
 
Takaisin
Top