Heinäkuun höpötykset

Kyllä se siitä!! Tiedän tunteen kyllä. Meidän neiti oli niin reppana oksennustaudin kourissa kk sitten :( Mutta muutama päivä, paljon lepoa ja hellää huolenpitoa ja jo oli neiti entisellään aktiivisesti hyörimässä. Tsemppihali täältä teille <3

Poika hehkuu kekäleenä keskellä meidän sänkyä, alkuyön nukkui levollisesti omassa sängyssään, sen jälkeen alkanut aina itkeä jos omaan sänkyynsä lasketaan... Mies lähti jo alakertaan evakkoon, poika päästää jotain ihmeellistä ääntä joka uloshengityksellä. Kahdesti ottanut pikkuhörpyt tissistä ja vähän vettä päälle. Saa nähdä. Pakko varmaan lähteä lääkäriin jos aamulla sama meno jatkuu. Eikös se ole niin, että jos lapsi on jotenkin veltto tms niin näytille pitäisi mennä?

Joo mama voin vain kuvitella oksennustaudin näin pienillä ,on varmasti ollut tosi surkea näky :(

Joo menkää herkästi näytille, jos veltto tai ei pissaa. Nesteyttää kannattaa tooosi paljon ja vaikka antaa jotain herkkusoseita tyyliin pikkkusen kerrallaan useasti. Näin meille neuvottiin silloin oksutaudin aikaan.

Voi kurjuus ! Pikaista paranemista sinne pienelle ! <3 Ja kyllä kannattaa näytille mennä jos siltä tuntuu. Mullekkin sillon tk-lääkäri sanoi kun poika oli kurkunpääntulehduksessa ettei tarvi näin pienten kanssa kotona yrittää sitkutella vaan saa kyllä käydä lääkärillä herkästi!

Kiitos neuvoista. :) aamun lukemat 40 astetta. Nyt poika kuitenkin hyvällä tuulella ja syö. Juominen takkuaa, ei suostu yllättäen pullosta juuri yhtään ottamaan, tissistä muutaman tunnin välein.

Juu laski onneksi 38, ihan eri iloinen poika, aamulla oli raukka uupunut ja voimaton, aamupäivällä jo jaksoi vähän leikkiä :) eiköhän tämä tästä!

Justiina89, kamnattaa tarkkailla sitä pissaamista tosiaanki, meijä pikku-ukko kuihtu sillon ku oli 4pv 39asteen kuumeessa :( vaikka juomista yritin antaa ja sokerise mehun kanssa läträsin että ees jotaki sais.. toivottavasti pikkanen parantuu <3

Huhhuh, mulla on täys tohina viikonloppu tulossa. Oon lähössä kotipaikalle mummolaan kera oma penska, siskon penskat (3v ja 2v) sit vielä serkku tyttö. Voi kamala, saattaa autossa olla ahtaat tunnelmat ja mummolassa täys kaaos ku sinne päästää ;D siskolle ja sen miehelle on ainaki luksusta saaja viikonloppu vapaata :D

Tsemppiä kaikille kipeiden pikku ihmisten vanhemmille ja paranemisia pieneille!! ❤

Siis nyt täytyy sanoa et mulla meni heti aamusta pasmat niin sekaisin etten oo tienny koko päivänä kuin olisin. TÄMÄN lukeminen nyt sit omalla vastuulla!!

Fb.n etusivulleni ilmestyi varoitus miehestä joka pyytää ihmisiä kavereiksi, jonka jälkeen pyytää ihmisiä lähettämään kuvia lapsista vain vaipassa ja tutti suussa. Saa tyydytystä tälläisistä kuvista. Mies sairastaa ainakin aspergerin oireyhtymää ja mahd muukin kehitysvamma on. JA HELVETTI SAIRAS PÄÄSTÄÄN!!!! profiilia tarkastelin ja sieltä löyty kuvia missä mies on itse vaipassa ja syö tuttia. SIIS MÄ EN VOI YMMÄRTÄÄ V*TTU MITEN SAIRASTA!!!!! Ollut latauksessa suljetulla välillä ym. Mielisairas ja ilm asuu myös jossain tuetussa asuntolassa...... MÄ EN KESTÄ!!!! Kyllä tässä maailmassa on kaikkia hulluja, surullista :'(

Lisäksi uutisissa pyörii nyt v.2012 tapahtuneen kamalan lapsisurman asiat taas kun kaksi sossua tuomittu... mää en kestä parku tulee koht ku miettii mitä ihmiset lapsilleen tekee :'( :'(

Voi kurjuus noiden pienten tauteja :( Täällä ollaan vielä pahimmilta säästytty. Tsemppiä, onneksi alkaa jo olla parempi meininki. Kaikki nuo lapsiin kohdistuvat jutut on kyllä niin kauheita. Onhan ne aina olleet tottakai, mutta nyt ne on vielä ihan eri mitoissa. Aivan järkyttävää :(
Täällä reissusta selvitty, ja tosi hyvin sujui! Kaikkea sitä etukäteen piti tietysti stressailla, mutta ihan turhaan! Pikkuinen oli niin reipas matkalainen <3 Olihan siinä roudaamista ja samaa päikkäri ja syömisrumbaa kun kotonakin, mutta kivaahan tuo muille maille meno välillä on :) Tekee hyvää omallekin päälle. Ja mummu, pappa sekä serkkutyttö mukana niin viihdyttäjiä ja apukäsiä riitti.

Paranemisia pikkuisille ja voimia vanhemmille. Meillähän oli ekan 6kk aikana joku 4 flunssaa mut nyt on oltu terveenä onneks (lukuunottamatta hampaidentekokipuja).

Ja mitä tulee noihin sairaisiin ihmisiin, niin oon huomannu, että itse pyrin tietoisesti olemaan ajattelematta tai tulee niin järkyttävä raivo päälle.. maailma on hyvin kieroutunut joistain kohti.

Mutta tänään on se päivä kun tää mamma lähtee baanalle. Polttarit siis häämöttää ja kaasot ovatkin jo morsianta hakemassa. Mulla on tukka pestu ja odottaa kiharrusta. Sitten freessi meikki naamaan, uusi mekko päälle ja laukku olalle ja menoks. Ukki tulee miehen ja jäbän seuraksi niin minuakin vähän helpottaa, ettei joudu olee yksin eka kertaa pitkää pätkää, saa niinku henkistä äijätukea lapsen hoitoon :D

Stork, täysin samaa mieltä ja näin ohjeistaisin muitakin noista sairaista ihmisistä ; ei kannata ajatella liikaa. Hyvä on tiedostaa että tuollaistakin on, mutta vähän yrittää suodattaa noita juttuja ja näin vähän suojella itseä... Mulla menee yöunet jos liikaa mietin. Ja se raivo ja paha olo. Hyih! Mutta se siitä.

Hauskaa polttaripäivää :)

Kuumepäivä nro 3, aamun lukemat 39,6. Saa nähdä tuleeko ne näpyt ,niiden pitäisi tulla tänään tai huomenna jos on vauvarokkoa. Onneksi poika on ollut pääosin hyväntuulinen ja jaksaa välillä leikkiä ja syökin ihan ok :)

Muokattu viimeksi:
Mites Storkilla meni polttareissa ja oliko miehet selvinnyt hyvin keskenään ? :)
Me juuri tultiin tunnin vaunulenkiltä, oli ihanan raikasta sateen jälkeen käydä :) Sais kyllä tulla jo aurinkoisempia ilmoja, ettei koko kesä olis yhtä vesisadetta...

Ihan loistavat polttarit! Morsian oli iloinen ja kaunis ja sää suosi. Polttariporukka oli hauska ja juttua riitti. Miehet olivat pärjänneet hyvin koko 10.5tuntia ilman äitiä ja täällä oltiin unessa, mutta herättiin kun äiti tuli klo 22.30 ja sit piti vähän itkee. Nyt on kynnys ylitetty ja uskaltaa nauttia tulevista toisistakin polttareista syksymmällä :).

Hyvä et oli kivaa ! Varmaan oli ihanaa saada viettää ihan omaa aikaa ja vielä miehillä oli mennyt hyvin! :) Onneksi ylitit kynnyksen ja lähdit ;)

Missäs vaiheessa muuten suositellaan tuttipullosta luopumista ? :D mietin vaan kun poika aloittaa päiväkodissa parin kuukauden päästä, et olisko sillon jo parempi juoda nokkamukista maidot ? Tää oli varmaan ihan typerä kysymys mutta tuli mieleen ja mulla ei ole hajuakaan missä iässä pulloilut jätetään pois.. :o

6kk neuvolassa ohjeistettiin pikkuhiljaa siirtymään pullosta nokkamukiin. Mutta meillä ei tosta pullosta olla tykätty 3kk iän jälkeen, joten me alettiin siinä 5kk iässä totuttelemaan nokkikseen. Siitä juodaan vaan vettä, edelleenkään meillä ei kelpaa maito kuin suoraan rinnasta aitona tavarana.

Takaisin