Heinäkuun höpötykset

Täälläkin aukes siideri vauvan nukutuksen (tänään 1h 15min) ja futisten kunniaksi. Lisäksi savustetaan kalaa ja syödään uusia perunoita. Kävin keräämässä myös 3kg luomumansikoita. Jaksaa taas herätä aamulla klo 6 leikkimatolle puuhaamaan...:)
 
Noita ihmisiä jotka kommentoivat, löytyy aina. Mun pitäis ainakin kovettaa itseni eikä olla niin herkkis, että otan itseeni asiat ja sit murmutan sanomatta sitä ääneen ja suoraan silloin kuin sen aika olisi. Osaispa vaan sanoa asiat rakentavasti ja antaa välillä osan mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Mä oon tänään huilannut koko päivän kotona kun ollaan oltu viime päivät reissussa. Ihanaa ja tarpeellista lepoa. Parin tunnin päikkärit auttoi kummasti.
 
Ameda elite. Sairaalapumppu. Ikäväkseni huomasin et sen saa osamaksulla ja menin ja ostin sen. No, on sillä kolmen vuoden täystakuukin. Niitä saa vuokralle 1,50€/vrk kyllä kans mut kuukausierä osamaksulla samaa luokkaa ku kk vuokra ni ostan omaks ennemmin vaik vähä kalliimpi sit onkin. Kuitenki haaveilen toisesta ja kolmannestakin lapsesta. Luulis kestävän. Tykkään tosta amedan lactalinestäkin mikä nyt on mut ostin sen käytettynä kahden lapsen äidiltä ni miun runsaalla käytöllä siitä on nyt pettämässä moottori jotenki.
 
Mä oon jo toukokuisten salaisessa niin luultavasti en. Meitä on niin pieni porukka huhtikuisia että jutut ei karkaile niin pahasti epäasiallisuuksiin. Juttelen niitä salaisuuksia sit tuolla toukokuisissa...
 
Mä näen jokaisen salaisen ryhmän joka tapauksessa. Kauhee vakoilijaolo. Vaikka en noita muiden odottajien salaisia ryhmiä sinällään seuraa :)
 
Harmittaa kun siihen sailaiseen ryhmään on aika kovat vaatimukset, itse kun ei kuitenkaan koko aikaa täällä roiku tai lähinnä kirjoittele, mutta muiden kirjoituksista on paljonkin ollu välillä apua.
 
Mä oon kanssa jo toukokuisissa salaisissa ja molempiin yleisiin ketjuihin kirjoittelen edelleen. Mutta mietin asiaa. Toukokuisissa on aktiivisempaa kirjoittelua ollut.
 
Kyllä mä ainakin meinaan. Jos sinne joku muukin tulee :D salassa on kivampi kuitenkin noita henk.koht. asioita jakaa.
 
No mää voisin kans liittyä vaik en niin aktiivinen ookkaa täällä kerenny olemaan, mut eiköhän sitä tuon vaaditun verran tule kirjoteltua :)
 
Mäkin voisin mutta en ole laskettu aika listalla, kun heräsin tähän kirjotteluun vasta synnytyksen jälkeen :sad001 Et ei sen osalta kriteerit täyty :confused:
 
Ei muakaan siihen listaan oo itseasias koskaan lisätty, vaiks aikoinaan siihen ketjuun itteni ilmoitinkin... Jäi sit alottajalla lisäämättä.
 
No eiks teitä siihen voi lisätä nyt jälkikäteen? Kuka sitä muuten ees täällä päivittää? :) Ne joilla ei tunnu 10 viestiä täyttyvän, ni ekana päivänä pommittakaa se vaadittu täyteen, ni voitte sit relailla.
 
Syntyneiden lista olis paremmin ajantasalla kun se laskettujen aikojen lista jota ei enää loppuvaiheessa edes päivitetty...
 
Tarttee varmaan mennä syntyneiden listan mukaan? Sinällään mie oon sen ylläpitäjä. Mut ei tota kk-ketjua oikein voi meillä käyttää ku sitä ei oo ylläpidetty eikä nyt oo mitään järkeä aloittaa uutta.

Itse asiassa en edes tiedä et voiko olla kahden kk-ryhmän jäsen. Pitää kysyä. :)
 
Täällä Tiinan kanssa samaa mieltä. En itse kirjoittele, mutta luen sitäkin enemmän, joten salainen ryhmä jää haaveeksi vaan. Ja kuulkaa upeat äidit, on pitänyt monta kertaa laittaa teille koodiloista, että kiitos. Monta monituisen hyvää niksiä ja boostia arkeen olen viesteistänne saanut! Ootte super! :love017
 
Itsekään raskausajan jälkeen mitään jutustellut, mutta vertaistukea olen saanut silti paljon teiltä aktiivisimmilta :) Tullut ihan tavaksi lukea aamupalaa syödessä uudet keskustelut :wink Katotaan jos sitä itekin "uskaltautuisi" kirjoittelemaan välillä jotain.
 
Takaisin
Top