Heinäkuun höpötykset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ///e\\\
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Näyttää siltä että kaikki aktiiviset kirjoittelijat on siirtynyt tuonne huippu salaiseen ryhmään ja tästä julkisesta puolesta ei ole enää mitään hyötyä. Niin kuin jo aikaisemminkin totesin täältä on ollut hyvä hakea vinkkejä ja vertaistukea. Niin se vaan kaatui tämäkin ilmeisesti!?

Sent from my ZP1000 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä ainakin olen ajatellut tehdä jokaviikko ns. yhteenvedon tänne julkiselle puolelle :) Että ei ainakaan mun osalta kaatunut :wink
 
Mä en enää ehdi kirjottelemaan ollenkaan niin paljoo kun ennen. :/ Luen juttuja kun kerkiän ja vastaan jos muistan. Mulle on ihan sama onko juttu yleisellä vai salaisella puolella mutta kommentoin sit jos tulee jotain sanottavaa mieleen :)
 
Siellä salaisella puolella on samat ketjut. Etkö Tiiiina voi sinne liittyä? Mun puolesta ainakin voisit.
 
Täällä luen mielenkiinnolla muiden kuulumisia ja välillä ihmettelen oman pojan asioita mutta tuo huippusalainen ryhmä jääköön aktiivisempien paikaksi. Harmi että täällä on nyt hiljaisempaa..
 
Sun pitää kans sinne liittyä :) Kyllä saat 10 viestiä täyteen, kun aina joka kk etit jonkun hetken ja esim. joka ketjuun laitat kommentin :) (esim. "sama meillä")
 
Meillä ei edelleenkään kääntyillä suuntaan ei toiseen, mutta tyttö pönkää sylissä ollessaan itsensä aina seisaalleen. Ensin piti käsistä kiinni ja nousi istumaan, nyt poikkeuksetta pitää punnata seisaalle asti :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Eikä! Huippua Twin! Meillä tänään käännyttiin piiiitkän tauon jälkeen mahalta selälleen. Mut toiseen suuntaan ei näytä olevan mitään hajua, miten pitäs mennä..:)
 
Täällä sama homma kuin MammaMarialla! Hienosti mahalta selälleen ja akselinsa ympäri pyörii, mutta siinä liikuskelut. Jalat ja kädet tosin vispaa sitäkin vauhikkaammin. Ja voi ihanaa, kun painan pääni päristelläkseni mahaa, niin ukkeli tarraa molemmin käsin päästä kiinni ja nauraa hurjana.
 
Nyt mun täytyy oikein ääneen ihmetellä; miksi salaisessa ryhmässä on samat ketjut? Miten se eroaa sitten tästä julkisesta puolesta paitsi siten, että nyt pelkät lukijat näkevät vain nämä tekstit? Niinkuin ovat tähänkin mennessä nähneet. Mä kirjoittelen vielä täällä, ehkä liityn salaiselle puolelle. Vielä en oo tehnyt sen eteen mitään.
 
No itsellä ainakin tulee kirjotettua paljon henkilökohtasempia asioita, semmosia mitä ei halua julkisesti kaikkien näkyville.
 
Kai siellä jotain muitakin ketjuja on? Mä yritän nyt perustella itselleni miksi liittyisin myös sinne :)
 
Juu toi kuvaketju on ainakin mun mielestä ihan mahtava! :) Tosi kiva katsoa muiden pampuloiden kasvua ja tilannekuvia :p Ja siinä sivussa jakaa omiaankin :) Ja muutenkin paljon vapautuneemmin voi kirjoitella :thumright
 
Niin ja sit nää huhtikuiset "tuntee" täällä, niin ei niitä juttuja tarvi kenenkään ulkopuolisen lukea. :)
 
Niinpä. Tää tasapainoilu julkisella puolella on aina vähän vaikeaa. Toisaalta haluaisi olla mahdollisimman avoin kun ns. ei ole mitään salattavaa - toisaalta kun mun jutut ei koske vain mua vaan myös mun lasta, miestä, ajoittain hänen lapsiaan ja hänen exiään. Niin ei haluais ihan kaikkea sillä lailla ainakaan levitellä että ihan kuka tahansa lähistöllä asuva puolituttukin heti tunnistaa. Kun ei oo sitä pelkoa että sinne puolituttu osuu - ja toisaalta jos osuukin niin samassa veneessä ollaan - niin voi jutella paljon vapaammin. Lisäks ite en myöskään tykkää kun omia sanomisia artikkeleihin lainataan... Kun päädyin modeksi eka järkytys oli et nyt foorumin etusivulla on oikein korostettuna että olen nyt paikalla kun aiemmin olin sen asetuksista piilottanut :P
 
Onko kukaan uitellut vauvan jalkoja järvessä? Mietin että uskaltaisko näin pienen varpaita vähän huljutella seuraavalla rantareissulla :)
 
Me eilen huljuteltiin varpaita järvessä! Tyttö taisi olla siinä vaiheessa jo aika väsynyt, enkä huomannut kyllä mitään reaktiota. Toisaalta meillä suhtaudutaan uusiin asioihin yleensäkin hyvinkin tyynesti.
 
Takaisin
Top