Hyvin pitkästä aikaa kirjoittelen minäkin. Ihan tosi alussa laittelin pari viestiä mutta sitten jäin taustailemaan, joka ikinen päivä olen lukenut teidän juttuja ja kaikesta olen perillä mutta en ole itse saanut aikaiseksi kirjoitella
Täällä päästiin puoleen väliin tänään, enää puolet edessä. Rakenneultra olisi perjantaina, vähän jännittää että onhan siellä kaikki hyvin. Miehen polttarit on viikonloppuna, joista ei itse tiedä yhtään, ja pojat tulevat hakemaan suoraan sairaalalta sitä ultran jälkeen että kerkeevät minne ovat menossa. Toivottavasti kaikki on hyvin mahassa ettei tarvitse surra koko viikonloppua yksin! meillä on tosiaan häät elokuun alussa.
Onko muut vuorotyön tekijät huomanneet että vuorojen vaihtelut on jotenkin tosi raskaita nyt raskaana ollessa? itse oon ihan poikki koko ajan. Nyt on kaksi yövuoroa edessä ja vähän jännittää kuinka käy. Loppuajasta ei pitäisi olla enää yövuoroja tai ainakin toivoin että niitä ei mulle laitettais enää loman jälkeen.
Lomaan enää kaksi viikkoa onneksi! saa keskittyä häihin ekat kaksi viikkoa ja lopun lomaa vaan olla ja toivottavasti vähän reissata
Häämatkaa ei olla edes vielä mietitty kun tuli nuo häät ja vauva vähän samaan syssyyn nyt niin on tuota makseltavaa ja hankittavaa joten rahaa menee muutenkin. Jospa sitä jossain kävis edes muutaman päivän reissun.
Selkä on alkanut vaivaamaan täällä. Hain jo terveyskeskuksesta tukiliivin mutta kovilla helteillä sen pitämisestä ei tullut mitään kun hiosti niin. Painoakin on päässyt hitto vie tulemaan jo 7 kg ekasta käynnistä
karkit on vaan niin hyviä. Ne on mulle heikko kohta, ollut aina, jo ennen raskautta.
Liikkeet on tuntunut jo jonkin aikaa mutta nyt viimeiset neljä-viis päivää tuntunut ihan kunnollisia potkunyrkkeily matseja masussa, ihana pieni <3
Hirveä romaani ja pelkkää omaa napaa mutta tulipahan jotain kirjotettua