Heinäkuu!

Kauheen ristiriitainen olo välillä; iloitsee että ollaan jo näin pitkällä ja kohta pieni on valmis syntymään ja kun olokin tuntuu välillä jo aikas kömpelöltä ja kankealta ja sit toisaalta tuntuu että Huiii: kaikki valmistelut on vielä ihan kesken- sänky ja hoitopöytä kasaamatta ja päivät vaan vilahtavat vauhdilla ja tätä hetkeä eläen :)
 
Mä oon jo ihan valmis synnyttään tän kunhan vaan tarvittavat viikot ois kasassa!

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Sinitiitu, mulla sama tunne! Haluaisin jo synnyttää mut sit ku vähän miettii sitä nii alkaa jännittää/pelottaa/ei oo valmis, eihän meillä oo ees rattaita vielä!!!! :D
 
Mua taas on alkanut, ei ehkä suoranaisesti pelottaa, mutta hermostuttaa synnytys. En pelkää kipua tai pahaa oloa tai mitään muutakaan synnytykseen liittyvää. Ja alkuraskaudesta oon ollut ihan innoissaan, että pääsee synnyttämään. En tiedä, miksi mieli on muuttunut. Ehkä johtuu siitä, että aletaan oikeasti olemaan aika lähellä h-hetkeä niin kaikesta tullee eritavalla todentuontuista :)
 
Mulla on tähän mennessä ollut sellainen olo että aika menee tosi hitaasti ja melkein pitäisi säästellä tekemistä sinne mammalomalle. Viime yönä heräilin pari kertaa sellaisiin menkkakivun tapaisiin ja aloin miettiä että täällähän on hirveä kaaos, vauvan tavarat isona röykkiönä nurkassa ja pinnasänky kokoamatta. :grin Tajusin kyllä että ei se juuri nyt synny mutta jotenkin iski tajuntaan että voihan se etuajassakin tulla!

Mulla on tavoitteena saada työt tehtyä tän ja ensi viikon aikana ja sitten viimeistään röyhkeästi pyytää saikkua. Meidän työpaikalla on lämpötilat jossain lähempänä 30 astetta ja tänään siellä vahattiin lattiatkin joten varsin huonovointinen oli olotila. Vaikka ei työ ole fyysisesti raskasta. Ei vaan jaksa enää!
 
Mä olen ollut tänä kesänä erityisen onnellinen opettaja. On ollut mielettömän ihanaa lomailla jo kesäkuun alusta. Oon ehtinyt ihan rauhassa valmistella kaikkea ja levätä juuri niin paljon kuin on tuntunut tarpeelliselta. Mammaloma alkaa sopivasti viikkoa ennen koulujen alkua, joten työajatukset on saanut unohtaa kokonaan ja keskittyä vaan vauvaa. :)
 
Täällä ois vielä viikko kesäloman alkuun ja siitä sitten suoraan mammalomalle... Vaikka työ ei ole fyysisesti rankkaa, niin 8 tunnin päätetyöskentely ei kyllä enää hyvällekään tunnu. En mahdu enää tarpeeksi lähelle työpöytää mahan vuoksi ja työasento on todellisen väärä. Yläselkä on superjumissa, vaikka jonkin sortin keppijumppaa yritän tässä työn ohessa tehdä.
 
Huh, netti toimii taas. Hirveesti ehtinyt tulla uutta luettavaa tänne parin viikon aikana, kun eka oltiin lomalla ympäri Suomen ja sitte kotona ei toiminut netti...
 
Päätetyöskentelyä on mullakin enimmäkseen ollut tällä viikolla ohjelmassa, koska asiakkaat on mun osalta jo hyvästelty ja saateltu kollegoiden hoidettavaksi (olen sosiaalialalla töissä). Kyllä se istuskelu vaan selässä tuntuu!! Onneksi mulla on sentään sen verran itsenäinen työ että voi jaloitella ja käydä juomassa omaan tahtiin. Oon raskauden eri vaiheissa miettinyt myötätunnolla esimerkiksi kaupan kassoja, siitä omalta kassalta kun ei niin vain lähdetä aamupahoinvointiyrjölle, pissalle tai muutenkaan mihinkään liikkumaan tai jalkoja lepuuttamaan. Toivottavasti ihmisillä on ymmärtäväisiä työnantajia ja työkavereita!!
 
Kyllä alkaa olemaan maha vähän tiellä joissain asioissa, esim varpaan kynsien lakkaaminen alkaa olla jo aika hankalaa ja kenkien laitto jotka pitää solmia! :D

Sent from my C6903 using Vau Foorumi mobile app
 
Jep niinpä :D sängyltä nouseminenkin on nykyään taitolaji :D

Sent from my ZTE BLADE III using Vau Foorumi mobile app
 
Suosittelen muuten sellaisen pitkän kenkälusikan hankkimista jos ei eteisestä vielä löydy, on ollut tennarilähtöjen pelastus. :grin
 
No nyt se sitten alkoi! Näin unta että vauva oli jo syntynyt! :) Se kevyt tunne kropassa, mikä unessa oli...innolla odotan!
Aloin esikoisestakin näillä viikoilla näkemään, kun oli käymässä olo niin hankalaksi.

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Joo mä tänään jo tuskailinkin että syntyistä se vauva pian, nää helteet.. Ärr
 
Huh olin tänään töissä viitisen tuntia, siellä oli sisälämpötila 31 astetta eikä kyllä yhtään pidempää päivää olisi pystynyt tekemään!
 
Hyh miten kuuma :s

Sent from my ZTE BLADE III using Vau Foorumi mobile app
 
Ällöttävän kuuma...siis hiki virtaa vaik istuis vaa, nää +30 helteet raskaana on jo pikkasen liikaa:sad001

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Juuri meinasin itsekkin kirota tätä kuumuutta! Tää on ihan kauheaa, vaikka ei tee yhtään mitään nii hiki valuu ja on törkeän kuuma ja ahdistava olo, missään ei oo hyvä olla

Sent from my C6903 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top