Heinäkuu!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aamu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei siellä vielä tosiaan taida paljoa porukkaa olla mutta ehkä sinne vielä ilmaantuu. :) Itse missasin sen syyskuisten FB -ryhmän ja alkoi harmittaa jos ei yhteydenpito täällä sitten enää jatkukaan. On ollut iloinen yllätys että täällä on ollut tosi hyvää ja asiallista keskustelua. :) Olin vähän ennakkoluuloinen näiden palstojen suhteen kun niin paljon on sellaista lynkkausmeininkiä...

Siellä salaisessa ryhmässä on tietääkseni 3 henkilöä tällähetkellä.

Jemmu, tarkoitatko 32+0 ;)

Kohtahan vaavelit voi alkaa ensimmäisillä jo syntyä, sillä ehdotin sitä ketjua :) vaikka toivonkin että pysyisi vielä hetken kasvamassa masussa

Joo siis 32+0 :D hhhaha Pitäisiköhän liittyä siihen ryhmään. Vähän harmittaa jos täällä sitten hiipuu jutustelu varsinkin kun en sielä fb ryhmässäkään nyt ole.

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app

Catti voihan sen ketjun valmiiksi pistää! Eihän siitä haittaakaan ole :)

Liitytään kaikki sinne salaiseen ryhmään porukalla! Sitten riittää keskuteluseuraa sielläkin puolella :) Tosin, tällaisista yleisistä asioista on kiva keskustella täällä, jos jotkut lukee foorumia, mutta ei ole aktiivisia kirjoittajia, saavat sitten toivottavsti apua myös mietteisiinsä. Mutta tuonne salaiselle puolelle voisin ainakin itse lisätä esim. vauvakuvia, kunhan ollaan siellä asti menossa. Tällä puolella en viitsi sellaisia jaella.

Facebookin puolella on aktiivista porukkaa, mutta itsekin kun liityin siihen vasta viime hetkellä (viimeisenä päivänä) niin siellä olo tuntuu vähän ulkopuoliselta. Kaikki tuntee toisensa jo alusta asti, mikä siis on hieno asia(!), mutta itselle vie aikaa tunnistaa kuka kukin on ja tutustua taustoihin jne. Jotenkin tää foorumi tuntuu paljon luontevammalta paikalta jutustella :)

Hyvä idea, kaikki salaiseen ryhmään siis :) en mäkään vauvakuvia hirveemmin täällä julkisella puolella viittis jakaa.

Sent from my ZTE BLADE III using Vau Foorumi mobile app

Liittykää ihmeessä!! Hyvinhän täällä on keskustelut sujuneet mutta voisi tosiaan vähän vapautuneempaa olla jos tietäisi ettei ulkopuoliset pääse selaamaan. Enkä ollut ajatellut että näitä juttuja voidaan lainata niihin vau -uutiskirjeisiin. :eek: Vaikka tuskin mun höpinöissä niin viisaita sitaatteja on ollut. :grin

Ajattelin että olin suunnilleen ainoa joka siihen FB -porukkaan ei ehtinyt sisälle. Olin vaan hidas reagoimaan kun piti ensin vähän tunnustella mikä täällä on henki, ennenkuin omalla nimellä mihinkään viitsi liittyä. Mutta tehdään vaikka toisessa aallossa tänne ryhmittymä kun nyt alkaa vähän nimimerkitkin tulla tutuiksi täällä. :)

Kyllä mä taidan liittyä siihen :) Mulla on vähän sellainen että pidän yksityisyydestä enkä siks helposti lähtisi Facebookissa asioita jakamaan. Ei mullakaan oo tarve täysin kasvoton olla netissä, mutta aika tarkkaan katson mitä ja miten julkisesti/ tunnistettavasti itsestäni tai perheestä kirjoitan :)

Mä nyt liityin kans salaiseen ryhmään vaikka eka aattelin pysyä vaan täällä yleisellä puolella. Faceen en halunnut alunperinkään.

Mut kuinka tarkkoja siellä salaisessa ryhmässä ollaan niistä viestimääristä ? Kun niissä ohjeissa lukee että pitää väh. 10 viestiä/kk kirjottaa ja jos ei sitten jostain syystä saa sitä kymmentä täyteen niin potkitaan ulos... Olis aika kurjaa kun haluaisi kuitenkin olla mukana ja sitten jos ei olekaan aina kommentoimassa "aaawwwsss ku sun vauva on söpö" sadan samanlaisen kommentin perään. :grin

Niin no se on kyllä outo sääntö tossa. Mutta tuskin ne laskeskelee siellä että kuinka monta viestiä kirjottaa, ainakaa toivottavasti ei laske :D

Nii ja jos onkin kirjoittanut vahingossa vain yhdeksän, kamalaa :D täytyy sielä sitten läpistä ihan lämpimikseen joka kerta ku käy tsekkaamassa!

Eikö siinä lukenut jotenkin niin, että muiden ryhämäläisten tulee myös pitää huoli, että vain aktiiviset kirjoittajat pystyy siellä..? Ja eihän tuossa 10 viestin säännössä ole ollut, ainakaan vielä, järkeä, jos ryhmässä on ollut vain muutama jäsen ylipäätään. Silloin pitäisi "pakolla" kirjoitella jotain ihan vain sen takia ettei potkita ulos.

Mietin ihan samaa tossa alkuun kun siellä oli tosi hiljaista että ei kyllä yksinpuheluna tule 10 viestiä täyteen. :D Mutta en mä tosiaan usko että niitä kukaan niin tarkkaan laskee ja kyttää, ainahan ihmisillä tulee jaksoja ettei niin pääse koneen ääreen. Varmaan ajatus on vaan ettei siellä kauheasti ihmiset vain roiku turhan panttina. Nyt ainakin on kyllä tullut helpostikin se 10 viestiä kuukaudessa tänne naputeltua, melkein varmaan päivässä. :grin Mutta nyt ei olekaan ketään tissillä...

On tämä foorumi aika vaarallinen paikka: luen ja kirjoittelen tänne aina aamupalalla. Nyt huomaan, että aikaa on taas kulunut ja olis 10 min aikaa ehtiä bussiin! Ja istun vieläkin puolipukeissa, tukka märkänä ja koirakin pitäisi käytttää ulkona ennen lähtöä! Alkaisi jo äitiysloma niin ei olis kiire minnekään :grin

nostan kyllä hattua työssäkäyville. itse on kaikki päivät yksin kotona, eikä silti saa mitään aikaan!:mad: mies on lähdössä parin päivän työmatkalle, joten taidankin ottaa itseäni niskasta kiinni ja siivota kodin siihen kuntoon, että viikonloppuna voi alkaa ehdotella vaikka hoitopöydän kokoamista.

ihmettelin tuossa hetken aikaa Tekahin tickeriä, olevinaan tajusin että siinä puhutaankin aiemmasta lapsesta, ja hetken päästä taas, että kyllä siinä vain onkin maha-asukista kyse. jotenkin nuo mitat tuntuvat niin suurilta – kohtahan meillä alkaa olla valmiita vauvoja masuissa :love2

Niinpä, Zousan. Aika on kadonnut johonkin ja vauvat on kohta valmiita syntymään. Mulla on vielä valmistelut ihan vaiheessa joten hyvä olis vauvan pysytellä tuolla masussa vielä elokuu.

Takaisin