Heinäkuu!

Nyt kypsyin minäkin näihin helteisiin. SIsälläkin kun on lämpötila noussut niin korkeaksi, ettei oo mukava enää olla...
 
Mä vihaan näitä perkeleen helteitä!!! :smiley-angry017 Miksei tää vois jo loppua?! Mun sormet on ihan nakit ja jalat paisuu hirveän näköiseksi. Nukkumisesta ei tuu mitään kun muutenkin asennon vaihdot on työläitä ja hiki valuu vaikka vaan hengittää! Kele! Tänään ajeltiin pitkä ajomatka mökiltä ja nyt on koko illan ollu vatsa pinkeenä. Vali vali! MRrrrrrrrr!
 
Hyvä puoli tässä on se ettei ole juuri synnyttänyt näihin helteisiin.. veikkaan ettei synnytyksestä toipuminen ja imettäminen pieni lämpöpatteri sylissä olisi kovin mukavaa myöskään. Kun ei ne turvotuksetkaan kuulemma suoraan synnärille yleensä jää. Nyt sentään tarvitsee huolehtia vain itsestään. :confused:
 
Montako tuntia on maanantaihin jolloin ne sateet saattais alkaa...?? :santa tai pikkujouluun- oisko silloin vähä jo viileempää??
 
Nyt on pakko vähän hehkuttaa, kun oli viimeinen työpäivä ja mammaloma alkaa! :) Oon kyllä niin loman tarpeessa, maanantaina matkustetaan koiran kanssa Pohjanmaalle vanhempien luokse lepäilemään. Siellä mökille ja uimaan! Täytyy kyllä myöntää, että tuli jotenkin haikee olo lähteä töistä. Ja hassuinta on, että oon oikeesti kaks viikkoa poissa, jonka jälkeen meen vielä muutamaan palaveriin ja kokoukseen elokuun puolenvälin jälkeen :grin
 
Tänne ei ainakaan Forecan mielestä ole viilenemistä luvassa ensi viikollakaan. :sad001

Onkos teille muuten pidetty jonkinmoisia vauvakutsuja? :) Mun yksi kaveri koollekutsui vauvajuhlien nimissä sellaista akkaporukan kokoontumista, ohjelmassa olisi ollut päivä Helsingissä pyörimistä ja baarikierrostakin illalla. Kauhulla mietin miten jaksan tollasta päivää mutta onneksi nyt päädyttiin muuttamaan päivän ohjelma mökkeilyksi!
 
Olipas hauska muuttopäivä ja niin kiirettä, ettei edes ehtinyt miettiä, kolottaako jostain. Tai mitään muutakaan, sen puoleen. Saa nähdä, mikä olo on aamulla, mutta vanhaa kämppää ei onneksi ole pakko mennä siivoamaan heti huomenna, jos lepuututtaa (= tekee mieli jäädä uuteen kotiin järkkäämään). Voi vaikka istua uuden asunnon partsilla ja ihailla maisemaa kotikaupungin kattojen yli. Tai lämmittää saunan (mun ensimmäinen asunto ikinä, jossa semmoinen on). Tai kävellä keskustaan! Tai koota viimein vaunut...

Lainapaku tosin hyytyi uuden asunnon pihaan ja sohva jäi vielä vanhaan kämppään, mutta eiköhän se sieltä ennen torstaita saada kotiin asti. Enemmän huolestuttaa, mitä sanoo kaverit joiden pakun starttimoottori (muuttoavun diagnoosi) päätti hyytyä just mun käytössä :sad001

Edit: Niin siis ehkä tää nyt oli sitten niin lähellä vauvakutsuja kuin mä ikinä pääsen :wink Ainakin nyt on yksi huone puolillaan vauvatavaraa ja kylppärissä hoitopöytä!
 
Muokattu viimeksi:
Onnea uuteen kotiin syyskuinen :flower kiva että muuttopäivä meni hyvin! Ja ei oo vauvakutsuja tulossa tänne päin..
 
Kiitos Sinitiitu :) On kyllä mahtava tunne, kun koko raskausajan stressannut asuntoasia on vihdoin onnellisesti järjestyksessä eikä sattunut mitään, mikä olisi pahemmin sotkenut kuvioita.

Vauvakutsut olisivat kyllä hauskat, erityisesti tuo Itu1:n mökkeily kuulostaa hyvältä varsinkin, jos sattuu tämmöinen sää! Olisivat tietysti kivat siinäkin mielessä, että tukiverkoston eri osaset tutustuisivat toisiinsa, mutta eipä ole syntynyt kaveripiirissä semmoista perinnettä.
 
Onnea uuteen kotiin, syyskuinen!

Mulla ei oo niin hyviä ystäviä ketkä pitäis mulle vauvakemut eli ei tuu sellasia :sad001 semmoset olis kyllä ihanat! Kateellisena kattelen facebookissa muitten mammojen vauvakutsuja :D

Sent from my ZTE BLADE III using Vau Foorumi mobile app
 
Syyskuiselle onnea uuteen kotiin! Muista, ettei kaikkia tavaroita tarvi kerrallaan järjestää, onhan sulla aikaa, lepäilet välillä! :)

Mullakaan ei ole vauvakutsuja. Olisin kyllä halunnut, mutta kun on kaverin häät ja polttarit tänä kesänä, ja kaveriporukka näihin kaikkiin suht sama, joten ajattelin, että on vähän liikaa vaadittu vauvakutsujen järjestäminen/osallistuminen vielä näiden juhlien päälle. Mutta! Onni on ihana työkaveri, joka saattuu vielä olemaan ammattivalokuvaaja, joka piti mulle mammakuvaukset! Tuli aivan ihania kuvia meren rannalla; isä (ja koirakin) oli mukana niin saatiin oikein perhepotretti otettua :)
 
Onnittelut uuteen kotiin minultakin Syyskuiselle! Aika sissi olet kun olet muuttourakan jaksanut näissä helteissä hoitaa! :cool: Se hyvä puoli on varmaan kyllä muutossa että pääsee ihan puhtaalta pöydältä toteuttamaan pesänrakennusviettiä, ei tarvitse enää raivailla vuosien roju- ja sotkukertymiä ees taas asuntoa vaan saa tehdä suoraan vauvan jutuille omat paikkansa. :p

Mammakuvaus kuulostaa myös ihanalta! :) Olisi kiva saada edes pari kunnollista kuvaa tästäkin elämänvaiheesta, eikä vain suttuisia puhelimella sohittuja kuvia masusta. Joskin inhoan kameran edessä olemista. :p
 
Minäkin onnittelen syyskuista uudesta kodista (ja sen saunasta!)

Mä olin jo varaamassa kuvausta tän raskausmahan kanssa, mut peruin viime hetkellä, kun tuli tunne että tässä loppuraskaudesta jolloin kuvaus olisi ollut, ei lopputuloksesta ois tullut ku itkua. Onneks en varannut. Oon niin turvonnut näistä helteistä. Iho näyttää pöhöttyneeltä tän kokoaikasen hikoilun takia ja hiuksetkaan ei voi mitä parhaimmin. Mun masu roikkuu painovoimasta jalkojen välissä :D esikoisesta oli niin nätti maha (iso kylläkin) ja korkealla keskellä. Tää maha oikeasti roikkuu niin että pitäis olla jotkut hihnat tän kannatteluun :D En siis usko että olisin sitäkään vähää mitä yleensäkään viihtynyt kameran edessä ja tuskin lopputulos olis miellyttänyt. Mutta ne kuvat ammattilaisen ottamana on kyllä varmasti ihana muisto niille jotka siihen rohkenee! :)

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Onnea uuteen kotiin Syyskuinen! Kiva että muutto meni hyvin. Oli varmaan rankkaa tässä kuumuudessa.
 
Kiitos kaikille :) Kuumuus oli ihan ok, kun kaiken pystyi tekemään niin rauhalliseen tahtiin kuin hyvältä tuntui ja apuvoimilla riitti huumorintajua. Juteltiin myös, että enemmän nuo pienetkin kiusat olisivat häirinneet marraskuun pimeässä ja räntäsateessa (eikä runkopatjaa olisi silloin voinut kuskata farmarin katolla sen jälkeen kun pakettiauto hajosi :grin). Ja on tosiaan luksusta, kun vauva-asiat voi ottaa huomioon alusta asti asuntoa järjestäessä.

Musta olisi kyllä ihan turha ottaa mitään masukuvaa, kun viime viikonlopun juhlissa otetuissa kuvissakin näytän vain siltä kuin vyötärölle olisi tullut pari vararengasta lisää :oops: Onnistuneet odotuskuvat ovat kyllä tosi kauniita.
 
Onnea syyskuiselle uuteen kotiin ! :)

Ite oon kans hylännyt kaikki haaveet masukuvista, joissa olisi naamakin näkyvillä. Näillä helteillä, no thanks. Ilman meikkiä naama helottaa ihan punasena ja hikisenä ja turvonneena, sitten kun meikkaa, kaikki on ihan poskella ja näyttää vielä kauheammalta :grin
 
Mä en tosissaan pidä tosta uutisesta että venäjältä olis tulossa su-ma vielä kuumempaa ilmaa..mittari voi näyttää jopa +35 :S

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Ei voi olla totta- onks tuommosta luvattu :sad010jotenkin tekisi mieli liittää niihin uutisiin missä sairaat ja vanhukset on riskiryhmässä helteiden takia -niin raskaana olevatkin! Koko ajan hiki valuu ja hengästyttää vaikka kuin juo..
 
Totta..itekki viihdyn tuulettimen edessä koko ajan..sit nää yhtäkkisen hikiaallot..hyij:sad001

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Mua oikein ärsyttää kun jotkut Facebookissa kirjoittelee että nauttikaa kun voitte, talvella kuitenkin valitatte kylmää! Rajansa kaikella lämmöllä ja mites ne riskiryhmään kuuluvat? Kiva kykkiä sisällä.

Ei kaikki näytä meikittä hyvältä kun helteillä ei voi meikata kun hikoo. Ai niin kaikki ei edes hikoo! Minä hikoan, oon aina hikoillu. Kiukuttaa.

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top