Heinäkuisten synnytyskertomukset

Onnea paljon Bioxio pojasta, koko perheelle <3 Nyt pikaista paranemista sinulle ja toivotaan, että molemmilla kaikki menee hyvin ja pääsette piakoin kotiin. Itku pääsi kirjoitiustasi lukiessa, vähänkö herkkä [:D]
 
ONNEA Bixio!
Hurjan kuuloinen tuo sinun synnytystarinasi. En ole tullut ajatelleeksi että istukan irtoaminen voi olla tuollaisen työn ja tuskan takana.
Pikaista paranemista sinulle ja pienelle pojulle!
 
Onnea ihan kauheasti sinne teille molemmille ja voimia!!! No niin täälläkin itketään [:D] hormoonit [;)]
 
Onnea Bixiolle!
Täälläkin itketään[:D][:D]

..jos jotain positiivista halutaan löytään tohon istukka asiaan; seuravissa raskauksiaa tulet saamaan ylimääräisiä ultrakäyntejä, jotta osataan varautua istukan poikkeavan kiinnittymisen/kasvun aiheuttemaan verenhukkavaaraan[;)][;)][;)]

Hyvää kesän jatkoa koko perheelle!
 
Bixiolle valtaisat onnittelut!!
olit kirjttanut niin hyvin tuon tarinasi, että mulla ainaki synnytys"pelko" hieman laimeni. jotenki tuli niin rauhallinen olo tuota tarinaa lukiessa-kunnes päästiin istukka kohtaan.. huh!
mut hyvän kokosen pojanhan te saitte [:)]
onnitteluni vielä koko perheelle!
 
Onnea paljon Bixio sulle, oot kyllä hurjan paljon nyt joutunut kestämään!![:-]
Toivottavasti pian voitte molemmat paremmin ja pääsette sairaalasta pois![;)]

Ihan tuli tääläkin kyyneleet silmiin kertomustasi lukiessa[:(].

Woimia keräilet nyt paljon,pisin taival on edessäpäin[;)]

Ginessa elokuisista.[;)]
 
Onnea Bixiolle! Paljon olet kestänyt! Itku pääsi kun luin kertomustasi. Voimia koko perheelle, ja varsinkin sille pienelle ihmeelle!!!! [:)]
 
ALKUPERÄINEN: tiger

Bixiolle valtaisat onnittelut!!
olit kirjttanut niin hyvin tuon tarinasi, että mulla ainaki synnytys"pelko" hieman laimeni. jotenki tuli niin rauhallinen olo tuota tarinaa lukiessa-kunnes päästiin istukka kohtaan.. huh!
mut hyvän kokosen pojanhan te saitte [:)]
onnitteluni vielä koko perheelle!


Kiitos kaikille onnitteluista!

Tigru,
mäkin vähän pelkäsin millasta hirvitystä se synnytys on, mutta niinku kerroinkin, ei yhtään paha. Tuo istukkajuttu on toki oma lukunsa, mutta en sitten tiedä miten yleisiä tuommoset ongelmat on. Mun äiti tosin tuumas asiasta kuultuaan että mahtaa olla sukuvika, hänellä ollut minusta ja siskostani ihan sama juttu. Et kysäseppä äiteeltä miten on tuo asia hänellä mennyt, saattaa antaa hiukan vinkkiä tulevasta [;)]

Ja vaikka olo olikin kuin teurassialla leikkurin jälkeen ( kohtuun mentiin toki sisäkautta), niin silti olin jo pystyssä seuraavana aamuna heti kun vapauttivat letkuista. Ja muutaman tunnin päästä joutu lähteen pelätylle wc reissulle ja vieläpä sille kakkoselle, vaan ei mitään ongelmaa eikä kipuja siitä toimituksesta. Ainoostaan vattanahka ja kohtu /vatsa on hyvin kosketusarka. Aina kun joku tuli ekana päivänä lähelle touhuaan, varotin jo hyvissä ajoin että ethän vaan sitten vahingossakaan koske mun vatsaan! Sitten pönttönä itse muistanu varoa ja muutaman kerran onnistuin huitaseen itteeni arimpaan paikkaan [:D]

Mulla on mennyt ilmeisesti siellä leikkurissa toinen olkapää pois paikoiltaan kun ovat siirtäneet mut sänkyyni. Pari yötä tässä valvonu kun se on maatessa ihan tulessa. Saapa nähä alkavatko sitä täällä hoitamaan kuntoon vai pitääkö mennä muualle. Ois kuite kiva nukkua ja parannella, kerätä niitä voimia. Mullon syntyjään löysät siteet  olkapäässä ja kovalla treenillä saanu sen pysymään kasassa, vaan täällä maatessa kaikki löystyy ja tässä sitä sitten ollaan.
 
Paljon paljon onnea Bixiolle!! <3
Nyt vain voimia kovasti niin äiteelle, kuin vaavallekin!
 
Paljon Onnea Bixio!!!!! [:D][:D][:D] Hurjia tilanteita sulla on ollut, mutta hienosti oot selvinny. Pikaista paranemista sinne teille.
Ja yllätys yllätys.. kyllä, täälläkin itkettiin tarinaa lukiessa....
 
Kiva kuulla että taiga ja pihlajainen ovat päässeet kotiin.

Ja valtavan isot onnittelut Bixiolle ja koko perheelle! Kaikkea jouduitte yhdessä kestämään, mutta toivottavasti pian molemmat paranette ja pääsette kotiin.
 
Bixiolle ja koko perheelle kovasti onnea[:)] eihän se sisu ihan rääpäle ollutkaan[:D][;)]
 
ONNEA BIXIO ja koko PERHE!!! [:)] Hyvin olit jaksanut kirjoitella tapahtumista ja hyvänkokoinen poika vauvelikin sieltä sitten syntyi! [:)][:)]
 
ONNEA PALJON KOKO BIXION PESUE, kuulosti tosi rajulta toi sun istukkajuttus...toipumisia ja muista levätä.[:)]
 
Takaisin
Top