Heinäkuisten NT-ultrat

Tänään tosiaan NT ultra. Kaikki oli kuten pitääkin. Pituus vastasi täydellisesti viikkoja 12+0. Syke oli 164 ja tarkistettiin nopeasti että aivot ja muut rakenteet on kuten pitääkin. En muista tarkistettiinko ekassa muuta kuin että löytyy sikiö oikeasta paikasta, syke löytyy, viikot ja turvotus..
Ihanaa, onnea Fuji hyvistä uutisista!! :)
 
Mulla on ollut tosi epäsäännöllinen kierto ennen raskautta, joten tänään neuvolassa terveydenhoitaja oli sitä mieltä että en voi itse varata ultra-aikaa vaan he lähettävät sieltä sen sitten kotiin. Harmittaa ehkä vähän, mutta kyllä sitä lupailtiin aika pian saapuvaksi. Menee kuitenkin varmaan loppiaisviikolle tai ehkä sen jälkeen.
 
Varasin ajan nyt ensimmäistä ultraa varten ja se on 14.1. Aika pitkälle menee ja olisin voinut mennä jo 31.12., mutta neuvolasta sanottiin ettei ihan heti ensimmäisinä päivinä kannata mennä. Samapa tuo nyt sitten on, pääasia että sinne pääsee.
 
4 päivää ultraan! Jännittää. Sykkeitä kyllä kuunnellut säännöllisen epäsäännöllisesti :Heartpink Mulla alkaa maaliskuussa viimeinen th harkka neuvolassa, saa nähdä pääsenkö sielä harjotteleen ultrausta itelläni :grin
 
Mulla on ylihuomenna ja odotan kans kovasti jo sitä. Viikon päästä kerrotaan sitten lapsille tästä. Sitäkin jo odotan, ja ihmettelen, kun eivät oo kummastelleet mun turvonnutta mahaani. laughing6
 
Mulla oli tänään nt-ultra. Kaikki oli hyvin, mutta epäsäännöllisten menkkojen takia hän olikin oletettua pienempi. Eli meidän kesäkuisesta tulikin heinäkuinen ja LA 4.7:grin oli hyvin vilkas tapaus. Ei meinannu pysyä lainkaan paikoillaan:happy:
 
Mulla oli tänään nt-ultra. Kaikki oli hyvin, mutta epäsäännöllisten menkkojen takia hän olikin oletettua pienempi. Eli meidän kesäkuisesta tulikin heinäkuinen ja LA 4.7:grin oli hyvin vilkas tapaus. Ei meinannu pysyä lainkaan paikoillaan:happy:

Meillä meni toisin päin! Oletin pitkän kierron takia että tulis heinäkuinen mutta tuleekin kesäkuinen :joyful:
 
Mulla oli tänään nt-ultra. Kaikki oli hyvin, mutta epäsäännöllisten menkkojen takia hän olikin oletettua pienempi. Eli meidän kesäkuisesta tulikin heinäkuinen ja LA 4.7:grin oli hyvin vilkas tapaus. Ei meinannu pysyä lainkaan paikoillaan:happy:
Tervetuloa heinäkuisten porukkaan Tinttuli! :)
 
Mullaki vasta 15.1 mutta just siihen kahden viikon aikaikkunan keskelle joka meillä oli täällä Päin. Onhan siihen aikaa, mutta ei ainakaan sit liian aikaisin jne.
 
Mulla olis ylihuomenna (pe) nt-ultra ja silloin viikkoja pitäis olla (vasta ) 11+3 onko kukaan käyny noin aikaisilla viikoilla? Ja sitten kuinka ihmeen kauan niissä verikokeiden tuloksissa voi mennä kun nyt on menny 10pvä...eikä näy oma kannassa tuloksia.. niin mistä se nt ultra lääkäri sitten mistää mitään tulkitsee? :bag: kun sano erikseen viel puhelimessa että ota ne tulokset mukaan :facepalm::facepalm::facepalm:
 
Mulla olis ylihuomenna (pe) nt-ultra ja silloin viikkoja pitäis olla (vasta ) 11+3 onko kukaan käyny noin aikaisilla viikoilla? Ja sitten kuinka ihmeen kauan niissä verikokeiden tuloksissa voi mennä kun nyt on menny 10pvä...eikä näy oma kannassa tuloksia.. niin mistä se nt ultra lääkäri sitten mistää mitään tulkitsee? :bag: kun sano erikseen viel puhelimessa että ota ne tulokset mukaan :facepalm::facepalm::facepalm:

Mulla ei ainakaan mennyt kuin selkeästi alle viikko. Ensin luulin että tulokset ei olleet vielä tulleet, mutta sitten huomasin, että ne ei olleetkaan omana kohtana/käyntinä omakannassa. Tulokset oli nimittäin laitettu ekan neuvolakäynnin alle lisäyksenä, jolloin siis lähete tehtiin.
 
Mulla ei ainakaan mennyt kuin selkeästi alle viikko. Ensin luulin että tulokset ei olleet vielä tulleet, mutta sitten huomasin, että ne ei olleetkaan omana kohtana/käyntinä omakannassa. Tulokset oli nimittäin laitettu ekan neuvolakäynnin alle lisäyksenä, jolloin siis lähete tehtiin.
Joo mä huomasin myös että ne löytyy jos löytyy sieltä neuvolakäynnin alta.. Mut eipä tänäänkään.. Alkaa vähän kuumottaa jo :facepalm: kun en edes keksi mistä niitä vois kysellä :dead:
 
Joo mä huomasin myös että ne löytyy jos löytyy sieltä neuvolakäynnin alta.. Mut eipä tänäänkään.. Alkaa vähän kuumottaa jo :facepalm: kun en edes keksi mistä niitä vois kysellä :dead:

Mulle ei ainakaan viime kerralla edes tullut tietooni näitä vastauksia... Eli vissiin käytännöt vaihtelee aika paljon. Toisaalta se oli myös aika karua, kun ultran jälkeen vain sanottiin, että jos ei meistä mitään kuulu muutaman viikon aikana niin kaikki on varmaan ihan hyvin. :facepalm:
 
Joo mä huomasin myös että ne löytyy jos löytyy sieltä neuvolakäynnin alta.. Mut eipä tänäänkään.. Alkaa vähän kuumottaa jo :facepalm: kun en edes keksi mistä niitä vois kysellä :dead:

Kysyt neuvolasta tietenkin. Ne saatetaan ajastaa joissain paikoissa niin että näkyy vasta viikolla 12 tai joissain paikoissa ne tulee näkyviin kun lääkäri käy laittamassa ne näkyviin.
 
Hmm mulla ei näy kannassa veriseulan tuloksia, vko sitten kävin. Mikähän käytäntö HUS alueella.. taas yksi asia mitä stressata eeeeh:stop:
 
Mulla sanottiin heti labrassa että tulokset menee suoraan neuvolaan :rolleyes: niin voipi olla että ei edes näy omakannassa
 
Takaisin
Top