Heinäkuisten NT-ultrat

Nt-ultrassa kaikki hyvin ja kaunis pienokainen siellä vipelsi tyytyväisenä. LA siirtyi nyt sit virallisesti 30.6, mutta milleistähän tuo on kiinni ja välillä sai 1.7. Pysyn kuitenkin täällä heinäkuisissa! Helpottunut ja onnellinen olo! :happy:
 
Hmm mulla ei näy kannassa veriseulan tuloksia, vko sitten kävin. Mikähän käytäntö HUS alueella.. taas yksi asia mitä stressata eeeeh:stop:

Mulla HUS alueella näkyi kannassa ultran jälkeen vasta. Päivittyi ultran jälkeen ne tiskisuhteet myös sinne seuloihin
 
Voiskohan tulosten näkymisessä olla sekin, että jos heti on näytillä, niin itse tekee omia tulkintojaan niistä...
Itse ainakin olisin heti googlettamassa mitä mikäkin tarkoittaa ja tekisin omia analyyseja ilman ammattitaitoa :laughing002

Minäkin oon jo verikokeet käynyt, mutta nt-ultra vasta uudenvuoden jälkeen.
 
Voiskohan tulosten näkymisessä olla sekin, että jos heti on näytillä, niin itse tekee omia tulkintojaan niistä...
Itse ainakin olisin heti googlettamassa mitä mikäkin tarkoittaa ja tekisin omia analyyseja ilman ammattitaitoa :laughing002

Minäkin oon jo verikokeet käynyt, mutta nt-ultra vasta uudenvuoden jälkeen.

Todennäköisesti just näin. Niistä verikokeista yksinään ei välttämättä pysty tulkitsemaan mitään ja saattaa vaan aiheuttaa stressiä.
 
Eilen oli NT-ultra, kaikki oli hyvin ja vauva vastasi kokoaan ja la pysyy 3.7. Oli ihana nähdä kun pieni oli niin vikkelänä siellä mahassa.
Tänään pyörähtää viikot 12+0. :happy: Aletaan jo kertoa ystäville ja tutuille raskaudesta.
 
Mä kävin neuvolassa tarkistuttamassa viikot kun olin ihan varma että olen pidemmällä mitä varhaisultrassa on mitattu, ja niinhän siinä kävi että pienokainen oli melkein viikon isompi eli sen mukaan la olisi jo 30.6 mutta tarkentuu vasta virallisessa ultrassa. nt ultraa aikaistettiin siis myös viikolla koska se olisi muuten mennyt niin hilkulle saako seulontoja ollenkaan. Maanantaina aamusta heti päästään kunnolla moikkaamaan pikkukaveria :Heartred
 
just tultiin nt-ultrasta, kaikki oli hyvin ja turvotus 0,9 :happy: tyyppi on pari päivää pienempi mutta ei lähteny laskettua aikaa muuttamaan kun heittää päivät niin vähän. mulla on vaan kohtu jotenkin niin takana ettei masun päältä meinannu nähdä kunnolla. lopussa kuitenkin nähtiin ku tyyppi sielä liikuskeli ja heilutteli käsiä ja jalkoja :Heartred ja sydänäänet kuultiin! vielä myöhemmin ilmoittavat ne verikoe tulokset jos niissä on jotain hälyttävää
 
Meillä oli tänään nt-ultra. Kaikki ei ollut hyvin. Niskaturvotus 3,1 jota varmistamaan haettiin lääkäri. Ensin ultrattiin vatsan päältä ja sitten alakautta. Lääkäri huomasi lisäksi laajentuneen neljännen aivokammion, jonka vuoksi menemme jatkotutkimuksiin naistenklinikalle ensi viikolla. Aika turta olo. Toivottavasti olisi vain mittausvirheitä, mutta jotenkin tuntuu että joku on ehkä vähän pielessä.
 
Meillä oli tänään nt-ultra. Kaikki ei ollut hyvin. Niskaturvotus 3,1 jota varmistamaan haettiin lääkäri. Ensin ultrattiin vatsan päältä ja sitten alakautta. Lääkäri huomasi lisäksi laajentuneen neljännen aivokammion, jonka vuoksi menemme jatkotutkimuksiin naistenklinikalle ensi viikolla. Aika turta olo. Toivottavasti olisi vain mittausvirheitä, mutta jotenkin tuntuu että joku on ehkä vähän pielessä.

Voi kurjuus, hurjasti tsemppiä epävarmuuden kanssa jaksamiseen ja toivotaan että olisi kuitenkin vain väärä hälytys!
 
Meillä oli tänään nt-ultra. Kaikki ei ollut hyvin. Niskaturvotus 3,1 jota varmistamaan haettiin lääkäri. Ensin ultrattiin vatsan päältä ja sitten alakautta. Lääkäri huomasi lisäksi laajentuneen neljännen aivokammion, jonka vuoksi menemme jatkotutkimuksiin naistenklinikalle ensi viikolla. Aika turta olo. Toivottavasti olisi vain mittausvirheitä, mutta jotenkin tuntuu että joku on ehkä vähän pielessä.

Voimia odotukseen, toivottavasti saatte hyviä uutisia:Heartred
 
Voimia titem :sad001 :Heartred samaa toivon kuin edelliset eli että uutiset kääntyisivät vielä hyviksi jatkotutkimuksissa.
 
Meillä oli tänään nt-ultra. Kaikki ei ollut hyvin. Niskaturvotus 3,1 jota varmistamaan haettiin lääkäri. Ensin ultrattiin vatsan päältä ja sitten alakautta. Lääkäri huomasi lisäksi laajentuneen neljännen aivokammion, jonka vuoksi menemme jatkotutkimuksiin naistenklinikalle ensi viikolla. Aika turta olo. Toivottavasti olisi vain mittausvirheitä, mutta jotenkin tuntuu että joku on ehkä vähän pielessä.
Voi ei :sad001 kurja kuulla..
Tsemppiä jatkotutkimuksiin! Pidetään peukkuja :Heartred
 
Voi ei, toivotaan parasta. Jaksamisia epätietoisuuden ja odottamisen keskelle.
 
Toivotaan parasta Titem! Varmasti ottaa voimille odotella :sad001 toivottavasti tulee hyviä uutisia jatkotutkimuksissa.
 
Kiitos kaikille myötä elämisestä :Heartbigred

Kohta se torstai jo onkin edessä ja saan ehkä jotain vastauksia. Kovasti kiinnostaa yhdistelmäseulan tulokset. Mutta nyt on ihan rauhallinen olo.
 
Täälläkin oli tänään viimein nt-ultra. Kaikki oli hyvin. Niskaturvotus 1,4 mm ja riskiluvut pienet. En oo varmaan ikinä pelänny ja jännittäny mitään niin paljon, mutta leveä hymy naamalla päästiin sieltä lähtemään kotiin. Vastasi viikkoja 12+4, eli just sen mitä oon itsekin laskenu. :Heartred
 
Takaisin
Top