Heinäkuisten NT-ultrat

Onnea Fuji hyvistä uutisista! :Heartred
Meillä on nt-ultra varattuna tiistaille 7.1. (eli 12+2) eli vielä saa piinata. Toki varasin yksityiseltä ultran vielä joulunalusviikolle, jotta voipi toivottavasti viettää joulua hyvillä mielillä. Periaatteessa onneksi on nämä pyhät tässä välissä, niin on jotakin muutakin ajateltavaa kuin vain laskea päiviä ns. turvallisemmille viikoille.
 
Onnittelut Fuji! :Heartred

Me saatiin myös aika NT-ultraan, se on 2.1.
 
tänään ekassa neuvolassa aikoi laittaa lähetteen toiselle paikkakunnalle nt-ultraan. rv11 ois jouluviikko, saa nähä milloin saa ajan, veikkasi 23.12 tai 27.12 päivää. ois kiva käydä ennen joulua :angelic:
 
No ei todellakaan tullut aikaa ennen joulua, turha toive oli siis... Vasta 3.1. jolloin viikot 13+4 :meh:
 
Mulla on sama kohtalo Ruiskaunokin kanssa ja nt-ultra vasta uuden vuoden jälkeen kun viikkoja on 13+2. Olis ollu niin kiva päästä aikasemmin, mutta ei kai tässä auta ku olla kärsivällinen :)
 
Tänään käyty ekassa ultrassa. Sikiön sydänäänet kuuluivat ja kaikki oli hyvin. Pituuden puolesta vastasi 11+5 eli la olisi 26.6.20. Mahdollisista kromosomipoikkeamista tulee tieto postitse myöhemmin.

Lääkäri oli kyllä mielenkiintoinen. :D

"miten oot voinut?"
"on ollut pahoinvointia ja olin koko marraskuun kipeänä, niin oon ollut aika väsynyt."
"joo mua ei kiinnosta flunssat, ne hoidetaan muualla. täällä keskitytään raskauteen. nyt pöksyt pois."

Onneks olin etukäteen tietoinen et henkilö on vähän sosiaalisesti tökerö.
 
Tänään käyty ekassa ultrassa. Sikiön sydänäänet kuuluivat ja kaikki oli hyvin. Pituuden puolesta vastasi 11+5 eli la olisi 26.6.20. Mahdollisista kromosomipoikkeamista tulee tieto postitse myöhemmin.

Lääkäri oli kyllä mielenkiintoinen. :D

"miten oot voinut?"
"on ollut pahoinvointia ja olin koko marraskuun kipeänä, niin oon ollut aika väsynyt."
"joo mua ei kiinnosta flunssat, ne hoidetaan muualla. täällä keskitytään raskauteen. nyt pöksyt pois."

Onneks olin etukäteen tietoinen et henkilö on vähän sosiaalisesti tökerö.

Mulla on sama laskettuaika :)
Olipa tökerö lääkäri.
 
Tänään käyty ekassa ultrassa. Sikiön sydänäänet kuuluivat ja kaikki oli hyvin. Pituuden puolesta vastasi 11+5 eli la olisi 26.6.20. Mahdollisista kromosomipoikkeamista tulee tieto postitse myöhemmin.

Lääkäri oli kyllä mielenkiintoinen. :D

"miten oot voinut?"
"on ollut pahoinvointia ja olin koko marraskuun kipeänä, niin oon ollut aika väsynyt."
"joo mua ei kiinnosta flunssat, ne hoidetaan muualla. täällä keskitytään raskauteen. nyt pöksyt pois."

Onneks olin etukäteen tietoinen et henkilö on vähän sosiaalisesti tökerö.
No onpa ollut erikoinen lääkäri :yuck:
 
Tänään käyty ekassa ultrassa. Sikiön sydänäänet kuuluivat ja kaikki oli hyvin. Pituuden puolesta vastasi 11+5 eli la olisi 26.6.20. Mahdollisista kromosomipoikkeamista tulee tieto postitse myöhemmin.

Lääkäri oli kyllä mielenkiintoinen. :D

"miten oot voinut?"
"on ollut pahoinvointia ja olin koko marraskuun kipeänä, niin oon ollut aika väsynyt."
"joo mua ei kiinnosta flunssat, ne hoidetaan muualla. täällä keskitytään raskauteen. nyt pöksyt pois."

Onneks olin etukäteen tietoinen et henkilö on vähän sosiaalisesti tökerö.
Tapahtuiko tämä kenties Turussa? :grin
 
Mulla Nt-ultra vasta 7.1 ja viikkoja sillon 13+3 :wideyed: Menipä myöhään siis kun muihin vertaa
muoks. Oli näköjään parilla muullakin vasta vko 14 :hilarious:
 
Tänään käyty ekassa ultrassa. Sikiön sydänäänet kuuluivat ja kaikki oli hyvin. Pituuden puolesta vastasi 11+5 eli la olisi 26.6.20. Mahdollisista kromosomipoikkeamista tulee tieto postitse myöhemmin.

Lääkäri oli kyllä mielenkiintoinen. :D

"miten oot voinut?"
"on ollut pahoinvointia ja olin koko marraskuun kipeänä, niin oon ollut aika väsynyt."
"joo mua ei kiinnosta flunssat, ne hoidetaan muualla. täällä keskitytään raskauteen. nyt pöksyt pois."

Onneks olin etukäteen tietoinen et henkilö on vähän sosiaalisesti tökerö.


Tuli mielikuva Sykkeen Holopaisesta :D
 
Tapahtuiko tämä kenties Turussa? :grin
Turku on jääny itsellekin joistain keskusteluista mieleen et siel on joku ei niin kiva tyyppi tekemässä ultria ja jolta ois turha kysellä sukupuoliveikkauksia rakenneultrassa.. :confused: sais kyl vaihtaa alaa tollaset jotka tykkää vähä ku "nolata" potilaita :meh:
 
Juu itellä ol Turussa ihan kamala mies lääkäri ultraamassa ennen raskautta. Totesi että sinä olet niin läski ja sulla on pco joten susta tuskin tulee koskaan äitiä..
 
Juu itellä ol Turussa ihan kamala mies lääkäri ultraamassa ennen raskautta. Totesi että sinä olet niin läski ja sulla on pco joten susta tuskin tulee koskaan äitiä..

:violent001 mitä?!? Miten törkeetä. Teitkö valituksen? Tuntuu, että lääkäreinä toimii paljonkin empatiakyvyttömiä ja tökeröitä tapauksia,vaikka pitäisi olla ihan päinvastoin.
 
:violent001 mitä?!? Miten törkeetä. Teitkö valituksen? Tuntuu, että lääkäreinä toimii paljonkin empatiakyvyttömiä ja tökeröitä tapauksia,vaikka pitäisi olla ihan päinvastoin.

En tehnyt kun en tajunnut. Toki hoitaja siinä vähän toppuutteli lääkäriä ja oli sillai että ei noin voi kohdella.. toinen yrittää parhaansa jne.. mut jälkikäteen sanoin sit että en enää ikinä suostu kyseisellä lääkärille uudestaan..
 
Tapahtuiko tämä kenties Turussa? :grin
Jep! Arvasin et turkulaiset todennäköisesti tunnistaa henkilön. :grin

Juu itellä ol Turussa ihan kamala mies lääkäri ultraamassa ennen raskautta. Totesi että sinä olet niin läski ja sulla on pco joten susta tuskin tulee koskaan äitiä..
Kamala kommentti! :sad001 Kun näitä hänen kommenttejaan kuulee muilta, alkaa ihmetellä et miten kyseinen henkilö on päätynyt työskentelemään paikkaan, jossa olisi hyvä olla vähän asiakaspalveluhenkisyyttä! Raskauteen liittyvät asiat on kuitenkin monille herkkä asia.
 
Jep! Arvasin et turkulaiset todennäköisesti tunnistaa henkilön. :grin


Kamala kommentti! :sad001 Kun näitä hänen kommenttejaan kuulee muilta, alkaa ihmetellä et miten kyseinen henkilö on päätynyt työskentelemään paikkaan, jossa olisi hyvä olla vähän asiakaspalveluhenkisyyttä! Raskauteen liittyvät asiat on kuitenkin monille herkkä asia.

Jep. Ja mun serkku sanoi että parempaa lääkäriä ei ole.. juupa juu.. en tykännyt. Tosiaan asiakaspalvelu taidot puuttuu kyseiseltä lääkäriltä ihan täysin..
 
Tänään tosiaan NT ultra. Kaikki oli kuten pitääkin. Pituus vastasi täydellisesti viikkoja 12+0. Syke oli 164 ja tarkistettiin nopeasti että aivot ja muut rakenteet on kuten pitääkin. En muista tarkistettiinko ekassa muuta kuin että löytyy sikiö oikeasta paikasta, syke löytyy, viikot ja turvotus..
 
Takaisin
Top