Heinäkuisten esittelyt

Hei kaikille!
Hyppään tuolta kesäkuisista tänne puolelle :happy: Olen 30-vuotias kahden tytön (10- ja 8-vuotiaat) äiti Lapista. Meillä on ollut toive kolmosesta jo jonkin aikaa. Parlodelin avustuksella Elo-syyskuun vaihteessa teinkin sitten plussatestin, mutta se päättyi vuotoon noin viikolla 5-6. Se oli kyllä tosi rankkaa eikä uusi yritys ollut lainkaan mielessä silloin, mutta niin vain uusi tärppi kävikin heti. Tosin ei ollenkaan säännöllisen kierron mukaan. Vuodosta laskettiin neuvolassa la 17.6, mutta nyt ultran mukaan laskettu aika onkin 2.7. Mutta samapa se sille, koska möykyllä sydän löi ja hän jo vähän liikehti ruudulla :joyful:

Siksi siis pomppaus tänne :shy: jotenkin ite on kuitenkin paljon varhaisemmassa vaiheessa kuin kesäkuiset. Täällä näkyy olevan mahtavan aktiivisia kirjoittajia, hetki menee ku lueskelen teidän viestejä  :hilarious:
 
Tervetuloa joukkoon!! :joyful: Heti kiinnostaa pohjoisen odottajalta kysyä, että kuinka pitkä matka sulla tulee synnytyssairaalaan? :woot: Ihanaa, kun teillä on siel neuvolassa kunnon palvelut, ultra ja kätilö! Varmasti kunta haluaa pitää palveluista kiinni noin, vaikka sairaalaan olisikin matkaa.
 
Tervetuloa joukkoon!! :joyful: Heti kiinnostaa pohjoisen odottajalta kysyä, että kuinka pitkä matka sulla tulee synnytyssairaalaan? :woot: Ihanaa, kun teillä on siel neuvolassa kunnon palvelut, ultra ja kätilö! Varmasti kunta haluaa pitää palveluista kiinni noin, vaikka sairaalaan olisikin matkaa.

Joo, matkaa tulee :joyful: mutta onneksi "vaan" 160 km :hilarious: ja kyllä kieltämättä pikkasen hirvittää varsinkin kun edelliset on ollut nopeita synnytyksiä, eka 2,5 tuntia ja toka 2 tuntia. Mutta meiltä laitetaan kyllä synnärille mieluummin liian ajoissa ku liian myöhään :wink
 
Ikävä kyllä minun esittelyn voi poistaa tästä ryhmästä. Tuli innostuttua liikaa (taas kerran) Ultrassa todettiin viime keskiviikkona keskeytynyt keskenmeno, rv 8+4..Lääkinnällinen tyhjennys tehty. Nyt mieli maassa ja vetäydyn peiton alle. :sorry::arghh: Kyseessä on jo 4 km ja toivo esikoisesta jää taas hamaan tulevaisuuteen.
Kaikesta huolimatta teille muille toivotan ihanaa odotusten ja joulun aikaa.:happy:
 
Voi ei pingviini, oikein paljon voimia. :sad001
 
Heippa kaikille, tulin minäkin jotain itsestäni kertomaan. Olen 35v., naimisissa oleva nainen ja meillä on n. 3,5v. esikoistytteli. Omien laskujeni mukaan olen nyt rv 8+6. Tällä hetkellä olo on tosi nuutunut ja pahoinvoiva.. Mulla on rasitteena lisäksi perussairauksia, ikäviä kroonisia vaivoja, jotka ei tee tästä hommasta ainakaan helpompaa. Mutta, jospa se toinen kolmannes toisi valoa pimeyteen, sitä odotellessa. Olen tässä jo jonkun aikaa kaivannut vertaistukea, juttukavereita, kun lähipiirissä ei ole ketään odottajaa tällä hetkellä. Eikä olla vielä liiemmälti asiasta puheltu muutenkaan sukulaisille, tai muille. Kivaa olisi tutustua täällä oleviin mammeleihin ja rohkaistua yhteisistä jakamisista :Heartred
 
Hei, täällä varovaisin mielin ilmoittautuu heinäkuista odottava. Laskettuaika 8.7.2017, mutta kuukautiskierrot olleet aivan mitä sattuu joten tuo la varmaankin tulee muuttumaan. Varhaisultraan ei täällä ollut mahdollisuutta päästä. Asun miehen sekä 3-vuotiaan pojan kanssa Kymenlaaksossa. Niin, ensimmäisessä neuvolassa käyty. Sekä eilen saapui ensimmäinen ultra aika 30.12, miten sinne asti malttaa odottaa??
 
En osaa poistaa esittelyäni...jos joku voisi poistaa sen!? meille ei tulekkaa heinäkuista!!! :arghh:
Kortit jaettiin jälleen huonosti tähän elämään.
 
Takaisin
Top