Heinäkuisten esittelyt

Keskustelun 'Laskettu aika heinäkuussa 2017' aloitti Balacenia, 9 marras 2016.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Miuku88 Rakastunut foorumiin Heinämammat 2017

Wau, ihanaa Charliee, kun teillä nyt toinen onnisti näin pian!! :Heartred
    Mäkin oon aika uusi tällä palstalla, en oikeen osaa neuvoo.. Mut mä ainaki kirjottelen normaalisti tänne eri aiheiden alle silloin, kun on jotain asiaa tai haluu kommentoida.:rabbit Tuu säkin mukaan keskustelemaan myös tonne pk-seudun heinäkuisiin? Siellä keskustelu vähän hiljaisempaa vielä tosin.
  2. Charliee Aloittelija

Etsin ja etsin mutta löysin vaik heinäkuiset 2016 ryhmän
    Voi hitsi! Pitää perehtyä kun on aikaa paremmin.
  3. Quenamama Aloittelija

Moi Charliee ja tervetuloa mukaan! :) Täältä löytyy kaikki Laskettu aika heinäkuussa 2017 -ryhmän alaryhmät! http://forum.vau.fi/forums/laskettu-aika-heinäkuussa-2017.1134/ ...toivottavasti linkki toimii!
  4. Kenkkis Aloittelija

Pilvikirsikka ja Balacenia, kiva kuulla et suosittelette Tamperetta! :) Se on meillä ykkösvaihtoehtona sen takia, että mieheni vanhemmat ovat todennäköisesti muuttamassa keväällä Hämeenlinnaan ja viettävät paljon aikaa myös mökillä Hämeenlinnan lähellä. Hämeenlinna ei jotenkin kiinnosta, mut Tampereesta ollaan kuultu paljon hyvää! :) Oon jo vähän katsellut asuntoja, Vuorekseen rakennetaan paljon uutta ja se kiinnostaisi kyllä :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  5. pilvikirsikka Ei muuta elämää Helmikuiset 2022 Joulukuun äidit 2019 Syyskuunmammat 2015

Kenkkis me asuttiin miehen kanssa muutama vuosi sitten Vuoreksessa, silloin kun siellä oli asuntomessut. Se oli kyllä kivaa seutua! :) Välillä aina ajellaan siitä läpi ja kovasti se on kyllä kasvanut.
  6. Penni Naimisissa foorumin kanssa Tammiäidit 2020 Helmiäidit 2020 Heinämammat 2017

Moikka. Olen 28v ja aviomieheni 31v, Keski-Suomessa asutaan kissan (6v) ja koiran (7v) kanssa. Ensimmäinen raskaus, niiiiin kauan omalta osaltani odotettu (miehellä kestänyt lämmetä asialle :)), pelonsekaista onnea, tänään 6+2 :Heartred ensi vuonna ollaan kymmenen vuotta oltu yhdessä, mikä oliskaan parempi lahja kuin oma nyytti :Heartred
    • Tykkää Tykkää x 5
  7. Balacenia Addikti Helmikuunmammat 2016 Heinämammat 2017

Vuoreksessa asuu yks mun ystäväpariskunta. Muuten kuulemma kivaa seutua, mut iltaisin/yöllä kulkee huonosti busseja. (jos siis esim. baariin haluaa joskus lähteä, niin kotiinpäin vaihtoehto on vaan taksi) Mutta tääkin tulee varmasti ajan kanssa paranemaan, kun alkaa olla enemmän tarvetta. :)
    Vuoreksessa toki hintataso on muita "syrjäalueita" kalliimpi, kun on niin uus alue. Mutta toisaalta siellä on sit myös ihan uusi koulu ja päiväkoti ja muutenkin kehittyvä alue on. :)

Ja mä oon asunut tosiaan myös Hämeenlinnassa ja en kyllä ite sinne haluis pysyvästi muuttaa. :D Esim. julkinen liikenne on ihan surkee, ku on tottunu tampereen hyvin kulkeviin busseihin.
  8. Kenkkis Aloittelija

Me asutaan nyt täällä ihan Espoon "reunalla", täältä on aika pitkä matka joka paikkaan niin meillä on kaksi autoa käytössä, päästään paremmin molemmat liikkumaan :) Jatkossa ois varmasti sama juttu :) Ehkä mua lähinnä mietityttää se, että tuntuuko Tampere liian isolta kaupungilta. Mä oon Rovaniemeltä kotoisin ja siellä kaikki oli melko lähellä ja oli sellainen aika leppoisa elämänrytmi :) Täällä pk-seudulla tuntuu, että arki on tosi kiireistä ja aikaa menee tosi paljon hukkaan siihen, kun kaikki on niin kaukana ja siihen liikkumiseen menee aikaa. En tiedä miltä se arki tuntuis sit Tampereella, helpottaisko se kiire ja hektisyys mikä täällä pk-seudulla tuntuu olevan.
  9. Alda Aloittelija

Moikka! Täällä plussattiin eilen isänpäivän kunniaksi vaaleahko viiva ja tänään uudestaan oikein leffa viivat! Vau laskurin mukaan viikkoja olisi nyt 4+3 ja la 21.7.17.
    Perheeseen kuuluu minä 24v (pian25) mies 26v, tyttö 2v4kk ja kissa. Toista lasta siis odottelen ja ikäeroa tulisi lapsosille 3vuotta.
    Lupa annettiin vauvalle tulla jo 1/15 ja siitä asti säännöllisen epäsäännöllisesti yritetty ja nyt sitten tärppäsi. Uutinen on vielä niin tuore että ei ihan pysty vielä täysin uskomaan, että raskaana sitä ollaan
    • Tykkää Tykkää x 9
  10. Balacenia Addikti Helmikuunmammat 2016 Heinämammat 2017

Kenkkis:
    Tampere on kyllä paljon pienempi ku pk-seutu. Ei vuoreksestakaan oo ku joku 15-20min ajomatka keskustaan. :) bussilla n. 30min. Toki taas isompi ku Rovaniemi. Vuoreksesta esim. hervannan keskukseen on joku 5min ajomatka ja hervannasta löytyy lähes kaikki mitä tarvii (ravintoloita, ruokakauppoja, pari baaria, terveyskeskus, kirjasto yms.)
  11. friddel Peruskäyttäjä

Me asutaan ihan kyläpahasessa. :D molemmilla on omat autot, linkkarilla ei pääsis edes aamusti töihin. 20km on kaupunkiin. :D
  12. Ökkis90 Peruskäyttäjä

Moikka! Mulla menee melko samallalailla kuin Aldalla. :D Plussasin kanssa isänpäivänä ja laskettuaika ois kans näillä näkymin 21.7.17. :)
    Mie oon 26v ja isäntä täyttää ens kuussa 28v. Meillä on ennestään jo esikoinen iältään 1v6kk. Löytyy meiltä myös kissa ja koera. Imetän edelleen esikoista ja haaveilen päästä kokemaan tandemimetyksen. :)
    Ai niin koko kööri asustelee Pohjois-Savossa (ollaan muutettu Kainuusta).
    • Tykkää Tykkää x 6
  13. Viuhti90 Aloittelija

Moikka,täällä plussattiin kuopuksen 1v synttäripäivänä.Mein perheeseen kuuluu mie 26v,aviomies 31v,miun tytär edellisestä suhteesta 7v ja mein yhteinen poika 1v sekä koira ja kolme kissaa
    Täällä kans viel pojan imetys meneillään saa nähdä vierottaako itsensä raskauden aikana vai miten jatketaan.
    Asutaan Lappeenrannassa
    • Tykkää Tykkää x 5
  14. AiZu Aloittelija

24-vuotias Mamma Kirkkonummelta. Perheeseen kuuluu avokki + tytöt 4-v & 2-v.
    Opiskelen tällä hetkellä lähihoitajaksi, toiv. valmistun 30.5.2017 :)
    Tämä kolmas raskaus tuli täysin puskista, meillä ollut ehkäisynä käytössä minipillerit (joiden läpi kyllä nuorimmainenkin aikanaan tullut), mutta Tässä pikkuhiljaa sulatellaan ja totutellaan asiaan.. :)
    • Tykkää Tykkää x 7
  15. jepajepa Aloittelija

Moikka!

Täällä 32v nainen Valkeakoskelta. Perheeseen kuuluu mies 33v, tytär 6v, koira ja kaksi kissaa. Ammatiltani olen rakennusmiesnainen. Jännä nähdä kuinka työt sujuu kun raskaus etenee ja kuinka pitkään ylipäätään jaksaa olla töissä.
    • Tykkää Tykkää x 7
  16. Äitee Aloittelija

Kahden vkon päästä 37v täyttävä psykologi Raisiosta, avomies 32v, kissa 15v. Ensimmäinen lapsi olisi tulossa, tärppäsi ekasta yrityksestä. Lapsia olen halunnut nuoresta asti, mutta isäehdokkaan löytyminen otti aikansa. 2v ollaan oltu tän isukin kanssa yhdessä. Parikymppisenä silloisen kanssa yritettiin pidempäänkin raskautta, muttei tärpännyt (hyvä niin) ja olinkin jo isosti varautunut tuhtaamaan homman kanssa pidempään. Ei tarvinnut
    • Tykkää Tykkää x 12
  17. SeRit Peruskäyttäjä

Hei!
    Täällä 30v. nainen Etelä-Pohjanmaalta. Perheeseen kuuluu mies 27, kissa ja koira. Esikoista odotellaan. Raskaus ihan alussa, laskettuaika 29.7
    • Tykkää Tykkää x 5
  18. vanessa16 Aloittelija

Täällä 29 vuotias nainen kanta-hämeestä. Perheeseen kuuluu aviomies, poika 7v ja tyttö 5v. Ensimmäistä biologista lasta odotan nyt. Laskettu aika olisi 12.7, ensimmäisestä kierrosta tärppäsi. Opiskelen ja kesällä olisi tarkoituts valmistua
    • Tykkää Tykkää x 6
  19. Korallihai Peruskäyttäjä

Moi kaikki, täältä mukaan liittyy 28-vuotias helsinkiläistynyt äiti-ihminen. Meidän perheeseen kuuluu juuri vuoden täyttänyt ihana neiti, mies ja 9-vuotias kissa :)

Esikoisen kohdalla jännitin koko raskautta niin paljon, etten missään välissä uskaltanut liittyä yhteenkään odotuspoppooseen. Tällä kertaa ajattelin ottaa vahingon takaisin, ja esittäydyn nyt heti kun testissä näkyi haalea viiva. Huomenna teen vielä varmistustestin heti aamulla.

Tää raskaus tuli vähän yllättäen, kun oltiin mietitty, että ruvettais yrittämään parin kuukauden päästä. Ei kuitenkaan hirveän tarkkana jaksettu ehkäisyn kanssa olla, kun esikoista tekemällä tehtiin se puoli vuotta. Ehkä näin on parempi :)
    • Tykkää Tykkää x 6
  20. pilvikirsikka Ei muuta elämää Helmikuiset 2022 Joulukuun äidit 2019 Syyskuunmammat 2015

Tervetuloa uusille mukaan höpisemään! :)

Jaa tämä sivu