Heinäkuisten esittelyt

Moikka! Täällä Savosta 27 vuotias äiti joka odottaa esikoista. Perheeseen kuuluu kihlattu, kaksi koiraa, kissa ja 2 Mille fleur rotuista kääpiökanaa :)
Asutaan taajama alueella omakotitalossa, remonttia olisi tehtävä vielä ennen vauvan syntymää tässä 50 luvulla rakennetussa talossa. Asuinneliöitä ei oo kun 60 ja 100 neliötä on autotallitilaa. Mies alkoi samaan aikaan yrittäjäksi kun minä tulin raskaaksi.
Kaipaan vertaistukea ja kokemuksia kokeneemmilta ja samassa tilanteessa olevilta äideiltä. La 5.7 ja viikot nyt 16+0.
 
Mä en vissiin täällä ookkaan vielä esittäytynyt..

27-v esikoisen odottaja täällä siis moi! Meidän perhe on tällä hetkellä ihan vaan kaksihenkinen ja asutaan avomiehen kanssa Helsingissä. Tällä hetkellä oon vielä opiskelija, mutta ehdin valmistua ennen laskettua aikaa, joka on siis 28.7. Liikunta on lähellä sydäntä, mutta oon myös aika lukutoukka :happy119 Siinäpä sitä lyhyesti!

Oon myös sellaisessa tilanteessa, että ihan lähipiiristä ei oikein löydy muita odottajia tai edes pienten lasten vanhempia. Täältä oon onneksi jo saanutkin vertaistukea ja hyviä vinkkejä odotukseen! :)
 
Täältäkin ehkä uskalletaan nyt tänne esittäytyä.
Eli Vaasalainen 27-vuotias sairaanhoitaja.
Toista lasta ootetaan. LA 3.7. :) Esikoinen syntynyt 04/2014, viime kesänä taustalla kummittelee vielä keskeytynyt keskenmeno rv 7+4.
 
Minäkin taidan täällä vielä esittäytyä.
PK-seudulta tuleva ensiodottaja 28v, la meillä 16 / 17.7.17 - riippuu mistä suunnasta mitataan :).

Aviopuoliso ja koira löytyvät samasta taloudesta.

Ihan pienetkin lapset on itselle tuttuja juttuja ja odottaminenkin teoriassa :).
 
Heippa kaikki!

Täällä kirjoittelee (hieman ujona) ensimmäistä kertaa millekään foorumille 25-vuotias toista lasta odottava lääkisopiskelija. Ollaan miehen kanssa oltu yhdessä seitsemän vuotta ja meillä asustelee masukaverin lisäksi herttainen viisivuotias "yllätys", joka sai alkunsa kierukasta huolimatta. Maailman ihanin yllätys :Heartred Rekisteröidyin palstalle oikeastaan siksi, että ollaan asuttu ympäri Suomea ja muutama vuosi ulkomaillakin miehen töiden takia ja koin, että täältä voisi saada vertaistukea kun ei lähipiirissä raskaana olevia ole :) en ole osannut nauttia raskaudestani esikoisen synnytyksen - tai oikeastaan vuodeosastoajan - jättämän trauman takia ja onkin kiva päästä tänne vihdoin juttelemaan.

Muutin itse nyt edellä esikoisen kanssa Suomeen ja synnytän mahdollisesti TAYSissa tai TYKSissä. Tampereella meillä on asunto, mutta miehen ja minun vanhemmat taas asuvat Varsinais-Suomessa, eli molemmissa olisi omat hyvät puolensa. No, tässä on aikaa vielä pähkäillä :D Meillä laskettu aika 1.7
 
Marraskuusta lähtien olen täällä käynyt lukemassa foorumia, mutta nyt vasta uskaltauduin itsekin rekisteröityä.

Olen 29-vuotias ja esikoista odotellaan, laskettu aika on 11.7. :happy: Keväällä meillä on edessä suurempaan asuntoon muutto vielä ennen lapsen tuloa maailmaan. Kaikki on siis kovin uutta, ihmeellistä, ihanaa, jännittävää ja osiltaan myös pelottavaakin.
 
Moikka! Mä oon 41 ja Nokialta. Muutettiin viime kesänä Tampereelta mieheni rakentamaan omakotitaloon haja-asutusalueelle. Minun ja mieheni lisäksi perheeseemme kuuluu tyttö 2v4kk ja 2 koiraa. Laskettuaika on siis 9.7. Meillä ei lapsen saaminen ole ollut itsestään selvää vaan hedelmöityshoidoilla molemmat saatu alulle. Meillä molemmilla vakkarityö ja kesäkuun alusta jään äippälomalle, tosin työhöni liittyvää koulutusta jatkan äippälomalla.
 
Lämpimästi tervetuloa uusille!! :joyful:

RJP76, meilläkin koeputkivauva tulossa. On kyllä ihmeellistä tää raskaus nyt pitkän ja tuskallisen odotuksen odotuksen jälkeen. :Heartred Kovasti onnea teille!
 
Kiitos ja samoin teille Miuku88. Vielä on aikaa rakenneultraan... jospa sen jälkeen vois uskaltaa vähän nauttiiki tästä jos siellä on kaikki hyvin.
 
21, lappilainen ja tällähetkellä odotan yksin..:D Tää vauva oli ihan täys yllätys, olin jo viikolla 16 kun tein testin ja käytii sitte ultrassa katsomassa että on varmasti oikeassa tuo testi. Lapsen isä on mun entinen poikaystävä jonka kanssa erottiin kuukaus enneku sain tietää tästä vauvasta. Vähän tämmönen hankala tilanne meillä, oon sille päivitelly aina miten vauva voi mutta sitä ei kauheesti kiinnosta vastailla :/
 
21, lappilainen ja tällähetkellä odotan yksin..:D Tää vauva oli ihan täys yllätys, olin jo viikolla 16 kun tein testin ja käytii sitte ultrassa katsomassa että on varmasti oikeassa tuo testi. Lapsen isä on mun entinen poikaystävä jonka kanssa erottiin kuukaus enneku sain tietää tästä vauvasta. Vähän tämmönen hankala tilanne meillä, oon sille päivitelly aina miten vauva voi mutta sitä ei kauheesti kiinnosta vastailla :/

Oon saman ikäinen vahinko vauvaa odottava, meillä mies päätti nyt olla mukana odotuksessa :) Harkitsi monta kuukautta kyllä :/ Että tsemppiä :)
 
Heip! Vähän myöhään oon liikkeellä mut ei se kai haittaa. Oon 21-vuotias yksinodottaja Satakunnasta. Nyt rv 16+3 ja innolla oottelen mitä tulevaisuus tuo tullessaan vaikkei tää tulokas ollutkaan suunnitelmissa :)!
 
Heippa kaikki kanssaodottajat! Nimimerkin takaa huutelee 29-vuotias esikoisen odottaja Etelä-Pohjanmaan länsilaidalta. Odotuksessa mukana myös 34-vuotias miehenpuoli ja kaksi karvaista jäniskoiraa. Yli 14 vuotta on yhteistä matkaa taivallettu ja näihin viimeisiin vuosiin on mahtunut myös unelmien murskautumista, hometalotaistelua, evakossa asumista ja lopulta iso remontti. Samalla oli jäissä myös haaveet perheen laajenemisesta.. Mutta kuten Satuhäissä aina sanottiin:viimein kaikki on hyvin!:happy: Heinäkuun lopussa on laskettu aika, kovin ollaan taas ihmeellisellä matkalla!:love7
 
Heips! Täällä esikoistaan odottelevat 30-vuotias nainen ja 39-vuotias miekkonen :) Asustetaan Etelä-pohjanmaalla minne tultiin paluumuuttajina vajaa kaksi vuotta sitten. Tuolloin muutettiin myös saman katon alle pidemmän etäsuhteen jälkeen ja siitähän sitte nopiaa edettiin :grin naimisissa ollaa oltu vajaa vuosi ja la on heinäkuun lopulla! Menossa mukana myös yksi corgi-merkkinen koira ja lisää tulee kunhan tässä parin kk päästä saadaan muutettua omaan taloon (no ehkei sitä toista koiraa ihan heti tuu..:angelic:). Mä oon ammatiltani fysioterapeutti ja sivupuuhina toimin parturi-kampaajana.
Tää raskaus oli meille yllätys, vaikka siitä paljon puhuttiinkin, mutta silti se tuli täytenä yllärinä :love7 mulle on joskus sanottu etten ehkä voi saada lapsia, joten toiveet ei ollu kovin korkeella kun päätettii kokeilla jos onnistuis. No, sitten toinen tekemäni testi näytti joo haamua!! On täs ollu ajatustyötäkin sen suhteen kyllä :Heartred
 
Tervetuloa! Mäkin oon corgifani, vaikka omaa ei olekaan vielä ollu. Mut koko ikäni oon semmosesta haaveillut :)
 
Meillä on 2 corgia! Pemuja, ne on jo 7v. Yhdestä jouduttiin luopumaan kun ei tullut tytön kaa toimeen ku tyttö rupes liikkuun. Onneks se pääsi hyväön kotiin tähän aika lähelle. Kamala ikävä sitä vieläkin.
 
Takaisin
Top