Heinäkuisten esittelyt

Tervetuloa mukaan Korallihai!! :joyful: Oot oikeessa, varmasti noin on paras! Ei vauvat tuu tilaamalla, vaan omia aikojaan. :Heartblue
 
Moi kaikille heinäkuisille! Mukaan liityn minäkin, 39v kahden tytön äiti Itä-uudeltamaalta. Tytöt 6v ja 3v. Kolmas raskaus tuli yllätyksenä, ja vaatii nyt totuttelua ajatukseen. Mies asuu suuren osan vuodesta ulkomailla, joten tyttöjen kanssa olen käytännössä yksin. Mietityttää kyllä oma jaksaminen ja taloudellinen puoli myös. Mies enemmän innoissaan ja lupaillut nyt jäädä enemmän Suomeen ja auttaa, käytännössä tulee jäämään varmasti mun harteille kodinhoito. Keskeytyksestäkin puhuttiin, mutta en pystyisi siihen ja ikääkin sen verran, että koen että tämä yksi pieni vielä haluaa tulla meille,ja sitten on lapsiluku lopullisesti täynnä.
 
Moikka.
Täällä plussattu perjantaina ja LA ois näillä näkymin 31.7.
Oon 32v ja mies 31v, perheeseen kuuluu myös esikoislapsi 1v.

Meillä yritys alkoi 5/2012, tutkimusten ja clomifenin jälkeen sain plussan 12/2013, joka päättyi kuitenkin suureen suruun kesällä 2014 kun vauvamme todettiin kuolleeksi rv29.

Uusi plussa saatiin 3/2015, joka tuolla jo kovin painelee tekemässä pahojaan.

Nyt tämä tärppäsi vähän vahingossa kun luulin etten luomuna ovuloi ollenkaan, mutta kappas o+ saatiin ja tosiaan r+ viime perjantaina. Metforem on ollut käytössä kiertoa tasoittamassa.
Clomifenit jo tuolla kaapissa odottivat uutta kiertoa, mutta toivottavasti tämä menee loppuun saakka eikä clomeja tarvita.
 
Mamma84, lämpimästi tervetuloa mukaan! Raskas taival ollut teillä, onneksi viimein myös helppo raskautuminen siellä! :Heartred Toivon kaikkea hyvää nyt tähän raskauteesi! Meillä on myös hoitoja takana, icsi-raskaus nyt tämä ja perjantaina varhaisultraan. Edellinen päättyi kkm 8+6.
Tuntuu lämmittävältä, kun täällä on monia meitä hoitotaustaisia, jotka viimein on onnistuttu! :happy093
 
Kiitos Miuku88 ja onnea teille. Hienoa että ootte saanu avun hoidoilla.
Olo on tosi epätodellinen kun näin helposti onnistuttiin tällä kertaa. Tietty jännittää ja pelottaa tuo ultra et onko ketään hengissä mukana.
 
Täällä kirjoittelee kohta 34v nainen Uudeltamaalta. Perheeseen kuuluu entisestä suhteesta 6v kaksoset, puoliso (43v), 3 kissaa ja koira.
Pikku3 on saanut alkunsa "muumimuki" menetelmällä ja kaiken järjen vastaisesti ensimmäisestä yrityskierrosta. Tosin, oli tiedossa ettei olisi ensimmäinen eikä toinen kerta kun näin kävisi.

Varovaisen optimistinen pikku3 odottelua 4 +3 :Heartred:wav
 
Moi!

Täällä 31vuotias 6vuotiaan tytön äiti. Mies on 34 ja tämä on hänen ensimmäinen tuleva lapsi :happy:

Koti meillä on varsinais-suomessa, yhteiseen taloon muutettiin kesällä.

Pillerit meillä lopetettiin heinäkuussa ja nyt siis viikkoja 5+0 :happy: la näillä näkymin 27.7.

Ultraa odotellessa että uskaltaa kertoa kaikille :wink
 
Täällä 33-vuotias, ihanan 1 v 8kk tytön äiti Uudeltamaalta. Perheeseen kuuluu lisäksi mies (aina silloin, kun työkiireiltään ehtii. o_O)

Mulle on lääkärit ilmoittaneet jo seitsemän vuotta sitten, että lapsia ei tule, ei ainakaan ilman hoitoja. Anoreksia, pcos ja muuta sellaista taustaa. Ykkönen sai kuitenkin alkunsa luomusti ja tuli täytenä, iloisena yllätyksenä perheeseemme. Raskaus oli kyllä mun kohdallani aivan hirveää aikaa, ja pari kuukautta jouduin olemaan sairaslomallakin, kun ensin voin pahoin koko ajan, ja sitten alkoivat supistukset ja jatkuvat raskausmyrkytysepäilykset. Lisänä tähän vielä melkein koko raskauden kestänyt unettomuus, johon määrättiin lääkkeitä (eivät auttaneet) ja jonka takia jouduin olemaan osastollakin... Olin pitkään sitä mieltä, että yhteen jää, sitten ajattelin, että tulee, jos on tullakseen ja viimein sitten Clomien avulla saatiin plussa tikkuun. Mies aina halunnut useamman lapsen.

Olen iloinen plussasta, mutta suhtaudun tulevaan pelonsekaisin tuntein. Ilmeisesti clomi-vauvojen kanssa suurempi todennäköisyys km, ja jos pysyy matkassa, pelkään, etten jaksa esikon kanssa, jos halaan pyttyä tai ämpäriä taas kellon ympäri.

LA oviksen perusteella 30.7., varhaisultraan mennään jo 5+5, koska reissun takia menisi aika myöhään muuten. Perheessä ollut useampi ektooppinen, enkä haluaisi miettiä sellaista matkan aikana.
 
Tervehdys kaikille!
Täällä 31v ensiodottaja Turusta, Varsinais-Suomesta. Mies on 36v, ja meidän uusioperheeseen kuuluu joka toinen viikonloppu 10v tyttö (on miehen lapsi edellisestä suhteesta) Äitipuolena tässä välillä siis ollaan.

Ammatiltani olen tradenomi ja nyt reilun vuoden työttömänä..hakeuduin 2vk sitten uravalmennukseen ja odottelen et mitä ideoita se tuo tullessaan.

Hieman huolettaa tällä hetkellä se, että olen kokenut kaikki mahdolliset keskenmenot, spontaanisen, kohdun ulkoisen, tuulimunan..yms. :sad001 Et miten tämä raskaus etenee ja nyt jo 2krt käyty neuvolassa. Vieläkään ei sykettä näy, arvio rv 6+0..Seuraava käynti on 29pv. Pelon sekaisin tuntein ja ilon yllättämänä tunneskaaloja käyn läpi..
Mies on ihanan kannustava ja haluaa lisää lapsia, minä se tässä sekoilen. Vielä ei uskalleta kertoa kenellekään tästä raskaudesta. Näin täällä, Mites muilla?
 
Hei kaikille!
Olen 28-vuotias ja odotan ensimmäistä lastamme. Asumme avomieheni kanssa Turussa. Elokuun lopulla jätin yhteisestä päätöksestä e-pillerit pois ja nyt muutama päivä sitten testasin plussan, kun kuukautisia ei vain kuulunut (ajattelin niiden olevan vain epäsäännölliset näin aluksi). Testasin lopulta kahdella eri testillä; en ollut uskoa silmiäni, kun kaksi vahvaa viivaa ilmestyivät testiin, joten oli pakko testata vielä digitaalisella viikot näyttävällä testillä ja kun sieltäkin tuli selkeä vastaus niin uskottava se oli. Ihanaa ja ihmeellistä! En uskonut tämän käyvän näin nopeasti.

Laskettu aika on laskureiden mukaan 21.7.2017. Nyt odottelemme jännittyneinä ensimmäistä neuvolakäyntiä ja ultraa. Toivottavasti pikkuisella on kaikki hyvin.
 
Hei! Olen 32v toisen odottaa Turun suunnalta. Perheeseen kuuluu mies 34v, poika 1v2kk ja kaksi koiraa. Asutaan maalla omakotitalossa.

La on noin 27.-31.7. riIppuen mistä laskee. Kierto vielä vaihdellut vähän.
 
Moi!
Olen 25v ja odotan ensimmäistä. Raskaus tuli aivan yllätyksenä, olemme miehen kanssa tunteneet vasta heinäkuusta alkaen. Pillerit olivat käytössä säännöllisen epäsäännöllisesti, kuitenkin n. 8 vuotta niitä syöneenä. Kierto ollut aika säännöllinen, kuiten heitellyt muutamilla päivillä. Menkat olivat päivän myöhässä, ja testasin lähinnä huvikseen kun oli kostea tyttöjenreissu tiedossa. Shokki oli kun testissä olikin kaksi viivaa. Seuraavana aamuna toinen testi, plussaa sekin. Reissu meni limulinjalla sitten :D Ajatukset lennellyt laidasta laitaan, mutta pikkuhiljaa tässä aletaan tottumaan ajatukseen mahdollisesta uudesta perheenjäsenestä :) nyt ollaan siis rv 7+3, laskettuaika olisi 14.7.
Miehelle oli kans melko shokki tämä uutinen, niin "tuore" pariskunta kun ollaan mutta hienosti on tukenut mua ja aiotaan jatkaakin tätä taivalta yhdessä. Ei siis säikähtänyt vauvauutista ja lähtenyt karkuun :D
 
Muokattu viimeksi:
Moikka! Täällä 24v mamma, isimies samanikänen. Kimpassa ollaan oltu 6 vuotta ja asutaan Kouvolassa omakotitalossa meidän pienen pojan (7kk) sekä kolmen ison koiran kans. Lopetin pillerit ajatuksena että toinen saa tulla jos on tullakseen ja yllätykseksi tärppäskin ekasta kierrosta. Aivan ihanaa mut silti myös vähän pelottavaa kun lapsille tulee aika pieni ikäero :D Jään hoitovapaalle tammi-maaliskuuks ja sitte tarkotus olis mennä pariks kuukaudeks töihin ja isimies jäis kotiin pitelee isyyslomia, sen jälkeen pideltäs kesälomat ja sit alkaskin jo taas äippäloma. Lasketusta ajasta ei oo ihan tarkkaa tietoa vielä mut laskeskelin että olis n.27-30.7 väliltä. Ultran jälkeen sit varmempana :)
 
Hei! Olen 33-vuotias kotiäiti. Kun yhteistä taivalta tuli täyteen 11 vuotta, sain samana päivänä tietää odottavani meidän toista lasta. Entuudestaan meillä on pian 7-vuotias tyttö, sekä kissoja. Asumme maaseudulla. Toista lasta ehdimme toivomaan puolitoista vuotta. Laskettu aika on ainakin toistaiseksi heinäkuun loppupäivillä.
 
Moikka!!

Mulla ei vielä hanskassa tää foorumi,menee hieman opetellessa. Olen 35v.(huomenna) lahtelainen äiti. Meillä on viisi tyttöä ja kuudennen la 22.7 edellisen ja tulokkaan välille tuleei ihan vajaa 2v.ikäeroa. Mulla oli la edellisen aikaan 30.7 mutta venytti tuloaan elokuulle. Meillä asuu iskäkin vajaa 40v.ja koirakin ☺
 
Heissan täältä Pohjanmaalta kaikille mammoille ja mamman mielisille :)
Olen 32v ja avomies 33v, lapsia löytyy 10,8 ja 6 vuotiaat, mutta jos tämä pienokainen joka nyt on 5+2 ja la 30.7 on tosiaan totta, tulee hän olemaan ensimmäinen yhteinen :Heartred viime tammikuussa koin iskun kun 6viikolla olikin pysähtynyt kehitys.. Nyt varovaisen onnellisena odottelen tulevaa. Mies sanoi niin ihanasti: "olis kyllä aivan ihanaa jos pikkunen tulis, mutta samalla surullinen olo jos tuleekin kesken ja tiedän kuinka raskasta se on" Voiko mies kiteyttää asiaa yhtään rakkaammin :Heartred Ja lääkärit tosiaan sanoneet että en voisi enään saada yhtäkään ja tammikuun keskenmenon jälkeen suosittelivat jopa piuhojen poikkasua.. En suostu vaan aion uskoa ja olla pirun sitkee :wink :Heartred
 
Takaisin
Top