Heippasta!
Sydänäänien kuuntelusta, luulen, että vaihtelee paikkakunnittain. Mulla ei ekassa neuvolassa yritettykään kuunnella sydänääniä, vasta tokassa.
Ja sitten synnytyssairaala-asiaa kyseltiin, mä synnytin Naistenklinikalla ja voin lämpimästi suositella sitä muillekin. Jäi tosi positiivset fiilikset. [:)] Mun monet kaverit on synnyttäneet Kättärillä ja myös siitä olen kuullut positiviista palautetta. Tämän tulevan pikkuruisen haluan mitä luultavimmin synnyttää myös Naistenklinikalla. Luulisin. En osaa vielä ajatella niin pitkälle. [:D]
Mä luulen, että me mennään yksityiselle varhaisultraan. Just lueskelin mun vanhoja kirjotuksia ja oon sinne kirjottanut, että toi varhaisultra makso 170 euroa!!!!!!!!!!! En edes muistanut, että noin älyttömän paljon!!!!!! Jotenkin se oli kuitenkin viimeks niin helpottavaa saada varmuus, että siellä masussa ihan oikeasti joku on, niin varmaankin mennään myös nyt. [:)]
Kivaa viikonloppua kaikille! [:)]
P.S. Me ollaan menossa yksiin bileisiin, täytyy jotenkin kikkailla ettei muut huomaa mun alkoholittomia siidereitä! [:D]