Heinäkuiset odottajat 2011

Hei! täällä tehtiin positiivinen raskaustesti perjantaina ja LA ois laskurin mukaan sitten 8.7.2011. Ikää minulla on 20v Synnytys sairaala on aika varmasti naistenklinikka. Olen hiukan peloissani vielä enkä viitsi hirveesti hehkuttaa, koska nyt on tullut vähä rusehtavaa limaa ja pelkään kaikkein pahinta, mutta toivotaan että pieni taapero pysyy matkassa .

Täällä eräs onnellinen, tänään aamulla plussannut liittyy seuraanne <3
Oon 29 v. ja esikoinen tulossa. LA olis 10.7.2011 ja SAKS tuleva synnytyspaikka.

Lopetin pillerit 6.8. reilun 10 vuoden popsimisen jälkeen. Melko nopeaan siis tärppäsi. Sain lauantaina roskishaamun jota en tietenkään vielä voinut ottaa "vakavissani" mutta tänään sitten parissa minuutissa pätkähti toinen viiva ruutuun. Tammikuussa mentiin naimisiin ja molemmat onnellisia tulevasta vaavista.

niin tuntuu olevan:) nyt vaan tuntuu et joutuu odottamaan hirveen kauan. mulla tuli vähä ruskeaa vuotoa ja vasemmalla alavatsassa ajoittain melko kovia kipuja, mutta kun varasin neuvolaa ja kerroin asiasta niin onneksi neuvolan mukava täti totesi että tämä kuulostaa melko normaalilta :)

Minäkin varasin jo ekan neuvolan, viikolle 47[:)] kuuluuko sinne ottaa "syyllinen" mukaan? Isäntä olisi innoissaan tulossa, mutten tajunnut neuvolantädiltä kysyä onko ollut tapana, että isä osallistuu ekalla kerralla[8|] Mies on ollut nyt niin ihanan ja herttainen, kun joka ilta töistä tullessaan kysyy ensimmäisenä, mitenkä se paksuna oleminen sujuu[:D]

Miten aikaisin pahoinvointi yleensä alkaa jos on alkaakseen, eihän sitä kaikille edes tule. Mulla on nyt kolmena päivänä ollut outo olo iltapäivisin, hetkittäin tulee oksettava olo, mutta muutoin on semmoinen paha olo. Ei varsinaisesti okseta siis koko aikaa. (Hmm, voisiko tuota vielä vaikeammin selittää...) Ihmettelin vaan, kun on niin kovin alussa tämä meikäläisen raskaus, kun viime perjantaina tuli plussa ja nyt jo raskuspahoinvointia. Ehkä se on vaan flunssan jälkioireita...

Onnea teille kaikille plussanneille![:)]
Tuolta 2010 elokuisista tulin vierailemaan.

Nipsu86: Kyllä neuvolaan saa mieskin mukaan tulla. Saattaa olla helpompi vastata miehen suvun sairauksista kun on mies itse vastaamassa. Mulla on yks semmonen kaveri jolla mies oli mukana lähes joka käynnillä. Onhan se teidän yhteinen lapsikin. Oma mies ei tullu ku ultriin vaikka mun mielestä olis ollu ihan kiva jos olis tullu muullonkin.

Paljon hyviä odotuksen hetkiä!

Pauliina: Myös mulla oli vuotoa viime viikolla, luulin jo että menkat alkaa mutta oli niin niukkaa että olikin sitten hyvin todennäköisesti kiinnittymisestä johtuvaa, tuli 10 päivää oletetun oviksen jälkeen. Ja vuodon loputtua tulikin sitten toinen viiva testiin [:D] 

Odotan itsekin jo malttamattomana varhaisultraa, näkee ainakin että asukki on oikeessa paikassa ja hengissä. Meillä on monella jännitettävää viikolla 47, jänskätään yhessä!

Mulla on ollut oireena parina päivänä sormien särky/puutuminen aamuisin. Onks kellään muulla? Tiedän että tätä voi olla myöhemmässä vaiheessa mutta että jo nyt..

Uskottelin myös itselleni et se oli vaan jotaki kiinnittymisvuotoa tai jotakin muuta mutta ei mitään kamalaa. Kuitenkin välillä käy mielessä että mitäs jos on kohdunulkopuolinen kun niitä meillä suvussa on muutamia kappaleita ollut, mutta päätin että enpä maalaa piruja seinille ennenkun oikeesti itse siellä ultrassa näen ! :) Kivut eivät ainakaan siihen viittaa. Ollut vain pientä nipistelyä. Itse ajattelin tosiaan ottaa miehen mukaan neuvolaan kun sinne niin mielellään on mukaan tulossa. Mulla noista oireista sen verran et tunnen itseni koko aika vaan väsyneemmäksi ja nälkäisemmäksi ja sit vielä semmosia etovia hetkiä on. Ennen olen yövuorossa pysynyt kevyesti sen 10 tuntia hereillä mutta nyt viime yö oli kaikkea muuta kun helppo.

Itse olen kanssa jo huomannut olevani väsyneempi, tulee paljon haukoteltua. Pitää sitten aina viikonloppuisin levätä kunnolla et jaksaa viikot töissä. Tosin vaikee sitä on varastoon nukkua :-) Olen myös nälkäisempi mutta aamulla melkein pakotan itteni ees jotain syömään, sillon ei maistu. Pientä etovaa oloa ollut, muuten ei ole vielä paljoa oireita ilmaantunut. Tai siis toi sormien puutuminen.

Mä olen kyllä iha tyytyväinen ettei vielä olekkaan paljo oireita, mut must tuntuu et kävelen puol unessa töissä koko ajan. Teen siis kolmevuorotyötä joka tuntuu tällä hetkellä tosi rankalle ja haluis nukkuu varastoon mutku se ei oo mahollista :D

Mä teen kaksvuoroa ja vähän jännittää et millon alkaa noi klo 4.30 heräämiset olla tuskaa. Ylees aamust oon melko hyvin päässy jalkeille. Mut tosiaan, kyl ne oireet viel kerkee tuleen [:)] 

pauliina: Kyllä se varmasti oli vaan kiinnittymisvuotoa, ihan niinkuin neuvolantätikin sanoi[:)]

Semmonen muutos tohon aikasempaan pahoinvointikommenttiini, että tänään kyllä oli sitten ihan rehellinen oksettava olo monta tuntia, puolen päivän jälkeen [:'(] Nälkäkin on isompi: töissä ruokatunnilla kun söin samaa pikapuuroa kuin usein ennenkin, tuntui se yksi annos niiiiiiiiiiiiiiin säälittävän pieneltä, että söin hyvällä ruokahalulla toisenkin[:D]

Tota sormien puutumista mä en ookaan ennen kuullut, mutta hyvä tietää. Eilen ja itse asiassa tälläkin hetkellä etenkin toisen käden sormet ovat puutuneet ja olenkin ihmetellyt, että onko mulla lihakset jostain jotenkin oudosti jumissa[8|] Mutta se ei siis johdu sydäninfarktista, niinkuin yöllä yliväsyneenä keksin[:D]

Kylmä on ja väsyttää niin, ettei hereillä tahdo pysyä edes kävellessä, mutta silti oon ihan mielettömän onnellinen tuosta pienestä peikonpoikasesta, vaikka se kaikennäköistä onkin päättänyt äidille aiheuttaa heti alkuhetkistä lähtien[:)]

Nipsu86: kyllä tosiaan olen kääntynyt sen kiinnittymisvuodon puoleen ja neuvolatäti sano että voi myös olla ihan normaali semmoinen ruskea lima tai ruskea vuoto jos kuukautisten pitäisi juuri sillä hetkellä olla niinkuin minun tapauksessa noiden vuotojen aikaa ne olisivat juuri kuuluneet olla.

täälläkin väsymys ja palelu painaa niin että pahaa tekee, mutta silti niin älyttömän onnellinen vaikka täälläkin myös pieni taapero on päättänyt alkaa vaikeuttamaan päivän töitä muistuttamalla itsestään. :)

ah kun tätä tarinaa riittää [:D]

Tarinaa riittää juu, mutta on se niin kivaa kun voi johonkin purkaa innostuksensa[:D]

Täällä isäntä tekee pitkää päivää ja kun töissä ei oikein vielä tässä kohtaa uskalla tms kertoa kellekään niin hyvä että täällä joku tietää ja on samassa tilanteessa. Vaikka oon jo 25v. ei kukaan kaveripiiristäni ole lähelläkään tätä raskautumisen riemua, ilmeisesti kenelläkään ei ole edes yritystä siihen suuntaan.

Ja onnea annel plussaamisesta[:)]

Kiitoksia! On tää vaan niin jännää ja "järkyttävää" vaikka toinen on jo kyseessä. Hauskaa kuinka sitä oli muka unohtanut ne alkuraskauden oireet, mutta kyllä nää on ihan niitä samoja kuin aikasemminkin, paitti nyt ei huonoa oloa ole esiintynyt... siis ainakaan vielä [:D]. Jatketaan [:D]

Takaisin