Tulin tänne esittäytymään. Mulla siis takana kolme endometrioosileikkausta ja sairasteluhistoriaa kymmenisen vuotta (myös aiemmassa elämässä epäonnisia lapsettomuushoitoja) ja pienen alkujärkytyksen saattelemana uudessa suhteessa voimakas plussa. Vaikea uskoa että vielä hetki sitten menkkakivuissani mietin että lähteäkö päivystykseen kolmen eri särkylääkeen jälkeen edelleen kipeänä melkein taju kankaalla ja nyt ollaan tässä ♡ Kumpikin kyllä ihan älyttömän onnellisena. On tämä elämä yllätyksiä täynnä.
Ikää 32, mies vähän vanhempi. Ensimmäinen kummallekin.
Ikää 32, mies vähän vanhempi. Ensimmäinen kummallekin.
Tein varmaan sadatta kertaa laskurin kanssa ton lasketun ajan ja millä viikolla me mennään - sain kaks eri tulosta; itse kalenterista laskin viimeisten kuukautisten alkamispäivästä,joka oli 20.10 (virheellisesti olen näköjään tarjonnut neuvolaankin alkamispäivää 17.10) ja nyt oltais siis päivillä 5+1. Tein sitte netissä laskurilla,ni antaa päivät 6+2! MITÄ MÄ EN TAJUA!?
Näyttää olevan meikäläiselle ihan ydinfysiikkaa - vaikka mielestäni oon kyllä ihan oikeessa.
Valot on näköjään päällä,mut ketään ei oo kotona. 

Mäki koklasin ny ihan hupia vau:n laskurilla ja vauva:n laskurilla. Ja molemmilla kyllä tuli se 6+2 ja 19.7