Heinä-äidit 15! Tuntemuksia, oireita, odotuksia, ajatuksia ja tutustumisia.

lidis^, meidän neukkutäti oli sitä mieltä, että ultraa ei aleta varailemaan ennen kuin vuoto ois selkeää verta ja kestäis useamman päivän. Oon nyt itsekin jo hiukan rauhoittunut asian suhteen, kun paperi on vessakäynnin jälkeen kirkkaan valkoinen.

Mä en edelleenkään käsitä. :D En jaksanu ennää eilen laskea/käyttää laskureita,ku palo pärreet! Kaks laskuria antaa rv 5+4 ja vau.fi:n laskuri antaa 5+3. Päivä sinne tai tänne,mut perhana että ärsyttää! Ei seleviä tää asia!

Mä en edelleenkään käsitä. :D En jaksanu ennää eilen laskea/käyttää laskureita,ku palo pärreet! Kaks laskuria antaa rv 5+4 ja vau.fi:n laskuri antaa 5+3. Päivä sinne tai tänne,mut perhana että ärsyttää! Ei seleviä tää asia!

Mulla muuten ihan sama juttu! Muut laskurit näyttää päivän enemmän kuin vau:n oma :) tiedä sitten? Saa nähdä mitä ne tänään neuvolassa sanoo la:ksi ;)

Mä laskin laskureilla myös että la ois 12.7 mutta neuvolasta sanoivat että 11.7 joten luulin kämmänneeni itse ja oon mennyt tuolla jälkimmäisellä :D

Oliko Nönnönnööllä ultrassa kaikki hyvin?

En pysty keskittymään mihinkään eikä työnteosta varsinkaan tule mitään? Ajatukset pyörii vaan yhden asian ympärillä. Onko muilla samalaisia ongelmia? Toivottavasti varhaisultra auttaa tähän positiivisella tavalla.

Heips!
Tiedän tunteen.. pakko oli käydä varhaisultrassa että sai mielenrauhan. Ei olis millään pystyny oottaa sinne viikolle n. 12 :)
Nyt pitäis malttaa oottaa seuraavaa ultraa joka on 19.12, toivottavasti saadaan joululahja ennakkoon :) <3

Mä plussasin reilu viikko sitten :) Jännää!! On toinen lapsi tulossa, ikäeroo tulis 1 v 7kk...

Yllättävän lieviä oireita on ollut, lähinnä väsymystä, kuivat paikat ja pääkipuilua. Tosin tänään on ekaa kertaa tehny kunnolla pahaa :P Ekassa raskaudessa oksentelin lähes päivittäin puolet raskaudesta..toivottavasti nyt olis vähän helpompaa, varsinkin kun pitäis jaksaa hoitaa lasta samalla. Mut päivä kerrallaan.. :)

Tervetuloa Vanillamay! Milloin sinulla on LA? Täälöäkin ollaan varsin oireettomana.

Me ennätettiin vajaa viikko iloita raskaudesta, kun sunnuntaina alkoi vuoto. :sad001 Runsasta ollut, eli kesken lienee mennyt. Toisaalta mukavampi, että menee tässä vaiheessa kesken, kuin vasta reilusti myöhemmin. Parin viikon päästä pitää käydä labrassa, niin katsotaan vielä että hormonit ovat laskeneet. Toivottavasti muilla pysyy asukit mukana.

Pahoittelut L82ady, tiedän miten kovin kurjalta se tuntuu. :-( Ei siihen voi varautua, vaikka kuinka tietää että ensimmäiset 12 viikkoa on riskialtista aikaa. Toivottavasti vuoto loppuu pian ja pääsette yrittämään udestaan sitten kun olette siihen valmiita. Voimia!

Esittäydyn nyt, vaikka järki sanoo, et olis kannattanu odottaa edes ar-ultraan asti (10.12.), ennen ku tuun tänne höpöttää... Mutta koska on pakko päästä vaihtamaan ajatuksia muiden kanssa... Olen siis 30v, eka lapsi nyt 1v9kk. Sepä tässä ärsyttääkin, kun on kokemukset ekasta raskaudesta, jolloin oli "paljon" oireita, ja nyt vaan väsymystä, kuivuutta (alkanut kyllä jo muuttumaan kosteammaksi), huimausta, nippailuja, muutama repäisy ja elohiiri leukaperässä nyt vuorokauden ajan silloin tällöin. Niin ja ennen plussaa nenästä vuosi verta yhden päivän ajan, mulla ei ole ikinä vuotanut verta nenästä, joten lasken sen oireeksi ;). Mies kyllä totesi, että kuulemma aluksi viimeksikin valitin, ettei oireita ollut riittävästi ;). Kunnes etova olo iski viideksi viikoksi ennen np-ultraa . Mä kyl yritän kovasti järkeillä tiettyjen oireiden puuttumista - esim rinnoissa ei tunnu, kun imetin vuoden ja repäisyjä ei tulis niin paljon, kun kohtu on jo kerran tän käyny läpi ... Pessimistinä haluan kuitenkin vielä valmistautua pettymykseen, mikä rasittaa miestäni :(. Ollaan siis miehen kaa oltu yhdessä yli 11vuotta, naimisissa kolme. Sitä kyllä mietin, et mihin me toi uhmaileva ensimmäinen muksu laitetaan siks aikaa, et voidaan rauhassa keskittyä ultran infoihin....

Missy: Tervetuloa, samanlaiset tuntemukset täällä ja ar-ultra samana päivänä. :-) Sain keskenmenon elokuussa, joka todettiin ar-ultrassa. Se on aika shokki, vaikka tiedostaa että riski on olemassa. Siinäkään raskaudessa ei juurikaan ollut oireita. Olen kuitenkin päättänyt ajatella, että ehkä minulle ei tulekaan kovasti oireita. Ei ole koskaan ollut mitään oireita pillereistä tai muista hormoonilääkkeistäkään. Olen 33v ja yritystä meillä on takana vuosi.

Itse olen ajatellut niin, että plussa tikussa on kyllä oikein hyvä ja riittävä 'oire', kunnes toisin todistetaan. :) Itsellä ei ollut esikoista odottaessa, ennen rv 8/9 alkanutta jäätävää pahoinvointia, yhtään oireita. Eikä nytkään juuri mitään. Toki välillä pelottaa, mutta näille alkuraskauden keskenmenoille kun ei vain voi mitään. :sad001

Takaisin