Heinä-äidit 15! Tuntemuksia, oireita, odotuksia, ajatuksia ja tutustumisia.

Tulin tänne esittäytymään. Mulla siis takana kolme endometrioosileikkausta ja sairasteluhistoriaa kymmenisen vuotta (myös aiemmassa elämässä epäonnisia lapsettomuushoitoja) ja pienen alkujärkytyksen saattelemana uudessa suhteessa voimakas plussa. Vaikea uskoa että vielä hetki sitten menkkakivuissani mietin että lähteäkö päivystykseen kolmen eri särkylääkeen jälkeen edelleen kipeänä melkein taju kankaalla ja nyt ollaan tässä ♡ Kumpikin kyllä ihan älyttömän onnellisena. On tämä elämä yllätyksiä täynnä.

Ikää 32, mies vähän vanhempi. Ensimmäinen kummallekin.

Ensimmäisten neuvola-aikojen suhteen on tosiaankin varmaan aika suuria eroja? nyt 5rv ja eka nla käynti vasta vuodenvaihteessa! tahtoisin kyllä jo aiemmin mutta tähän on tyytyminen. :confused:

Thaitus.. Mulla alko edelliset 12.10 ja raskauslaskuri näyttää 6+2 et eikö sit sulla ois toi 5+4 ?

On kyl hassuu miten eri laskuri voi sit noin eri näyttää :D Ja la laskurin mukaan mulla ois 19.7

Antakaa happea!! :smiley-angry002 Tein varmaan sadatta kertaa laskurin kanssa ton lasketun ajan ja millä viikolla me mennään - sain kaks eri tulosta; itse kalenterista laskin viimeisten kuukautisten alkamispäivästä,joka oli 20.10 (virheellisesti olen näköjään tarjonnut neuvolaankin alkamispäivää 17.10) ja nyt oltais siis päivillä 5+1. Tein sitte netissä laskurilla,ni antaa päivät 6+2! MITÄ MÄ EN TAJUA!? :smiley-angry019 Näyttää olevan meikäläiselle ihan ydinfysiikkaa - vaikka mielestäni oon kyllä ihan oikeessa. :confused013 Valot on näköjään päällä,mut ketään ei oo kotona. :dance011

Antakaa happea!! :smiley-angry002 Tein varmaan sadatta kertaa laskurin kanssa ton lasketun ajan ja millä viikolla me mennään - sain kaks eri tulosta; itse kalenterista laskin viimeisten kuukautisten alkamispäivästä,joka oli 20.10 (virheellisesti olen näköjään tarjonnut neuvolaankin alkamispäivää 17.10) ja nyt oltais siis päivillä 5+1. Tein sitte netissä laskurilla,ni antaa päivät 6+2! MITÄ MÄ EN TAJUA!? :smiley-angry019 Näyttää olevan meikäläiselle ihan ydinfysiikkaa - vaikka mielestäni oon kyllä ihan oikeessa. :confused013 Valot on näköjään päällä,mut ketään ei oo kotona. :dance011

:laughing002 Mäki koklasin ny ihan hupia vau:n laskurilla ja vauva:n laskurilla. Ja molemmilla kyllä tuli se 6+2 ja 19.7

Muoks: Siis mulle itelleni :D

Thaitus samoilla päivillä mennään täälläkin ja 5viikko siis menossa. :wink:rendeer:thumleft:grin

Heii! Millaisia oireita teillä on? Mulla on nyt meneillään rv 6+3 ja oireita ei juurikaan oo... Turvotusta jonkun verran, ja uni maistuu poikkeuksellisen pitkään aamuisin kun saa nukkua, työaamuina väsyttää ihan älyttömästi.. Mutta mietityttää tää oireettomuus .. jospa kyydissä ei ookaan ketään. . Ens viikolla on onneks ar-ultra, niin siellä sitten kuullaan mikä on tän hetken tilanne vai onko mikään ... :|

Thaitus, mullaki viime menkkojen eka kiertopäivä 20.10 (kierto 22 päivää) ja ite oon laskenu että olisin nyt 6+1 eli seitsemännellä viikolla..? Vai häh? Laskin että 20.-26.10 on viikko 1, 27.10 - 2.11 olisi viikko 2.. oonks mä ny ihan pihalla? (Ei mitään uutta sinänsä).

jennnyy, täällä aika lieviä oireita ja minusta aika mukavia. Vähän väsyttää aikaisemmin illalla, ihanan raukea olo.

Mulla on järjettömän kipiät tissit,nipistelee alavatsaa ja turvottaa. Tää päivä on ollu aika rauhallinen noiden oireiden osalta,tänään on vaan väsyttänyt huikeen paljon.

Jelly Bean: Mä oon tajunnu sen niin,että eka vko on 0+0-0+6. Vai oonko mäki nyt tosi pimeellä kujalla? :D

Moi, täällä ilmoittautuu tuore odottaja, tänään rv 5+0 ja LA 29.7. Yritystä on vuosi takana ja yksi kkm elokuussa. Se todettiin varhaisultrassa.

Olen tietysti tosi onnellinen, mutta samalla peloissani, että käy taas huonosti. Tänäänkin tein varmuuden vuoksi vielä uuden testin joka heti pärähti vahvaksi plussaksi. Oireita ei juurikaan ole, paitsi nännit ovat vähän kasvaneet ja eilen ja tänään rintoja on vähän vihlaissut. Menkkamaista jomotusta on aina välillä alavatsassa. Pahoinvoinnista tai turvotuksesta ei ole tietoakaan. Oireettomuus vähän arvelluttaa, viimeksikään ei ollut oireita. Yritän kuitenkin suhtautua rauhallisesti asiaan ja 10.12 mennään varhaisultraan.

Muutama onkin jo joutunut jättämään ryhmän, kovasti voimia heille!

Muokattu viimeksi:
Oireita täällä, rinnat ihan hiivatin kipeät, vatsaa nippailee ja turvottaa, väsymys!
Aamulla halailin vessanpönttöä.

Takaisin