Heinä-äidit 15! Tuntemuksia, oireita, odotuksia, ajatuksia ja tutustumisia.

Ultrassa käyty, todettiin se tuulimunaraskaus mitä jo epäilinkin. Lääkkeellinen tyhjennys kotona ja sitten uutta yritystä.

Huhhuh... En muista milloin olis viimeksi jännittäny niin kun tänään gynen vastaanotolla. Nyt varhaisultra takana ja luojan kiitos pikkuinen sieltä löytyi ja sieltä mistä pitikin ja lisäksi vielä syke +. Ainut, että sieltä joku tyhjä kaiku löytyi tuon yhden lisäksi ja molemmat munasarjat ilmeisesti ovuloineet joten parin viikon päästä tarkastetaan onko siellä varmasti vain yksi kyytiläinen. Menkoista laskien viikot tänään 7+2, mutta läärkäri oli sitä mieltä että olis enempi 7+0, mutta varmistetaan sitä vielä parin viikon päästä.
:smiley-bounce016

Pahoittelen, olette ehtineet jo niin paljon kirjoitella, etten jaksa kaikkia viestejä lukea. (Minulla kun on foorumilla tätä tekemistä muutenkin, puuh..)

Pientä esittelyä:

Esikoinen pian 9kk, minä 26, mies 28. Kaksi koiraa ja kaksi kissaa, omakotitalo. Vielä on melko uskomaton olo, voiko olla totta, kaksi testiä piti aamulla tehdä, kun ensimmäistä en uskonut! Esikoinen saanut alkunsa hormonihoitojen avulla, koska minulla on synnynnäisiä hormonitoiminnan häiriöitä. Hassusti kävi niin, että imetys on suitsinut yli-innokasta estrogeenituotantoani ilmeisesti optimitasolle raskautumista varten!

Oireita: Nälkä, närästys ja kovat seksihalut (mies sanoi jo viikko sitten leikillään epäilevänsä raskautta, kun olen niin himokas ollut... Samanlaista oli viimeraskaudessa) :D

Jaahas, se on sitten minun aika poistua tästä ryhmästä. :( Kirjoitin aiemmin kuinka ekassa varhaisultrassa ei näkynyt muuta kuin raskauspussi ja sovittiin uusi ultra-aika eiliselle. Epäilys oli ettei raskaus olekaan niin pitkällä kuin pitäisi kuukautisista laskettuna. No eilen sitten kätilö pyöritteli ja pyöritteli ultralaitetta ja totesi lopuksi että kohdusta ei löydy mitään, mutta toisen munanjohtimen kohdalla näkyy nesterakkula, joka voi olla kysta tai kohdunulkoinen raskaus. Hän kirjoitti mulle kiireellisen lähetteen yliopistolliseen sairaalaan naistentautien polille ja käski soittaa sinne tänään heti aamulla.

Pettymys oli tietysti suuri, vaikka jotenkin olin koko ajan aavistanut että jotain on pielessä. Tietysti alkoi myös hirvittää että jos siellä jotain repeää niin se on ambulanssikyyti saman tien ja värkkeihin saattaa tulla sellaisia vaurioita, jotka haittaa raskautumista myöhemmin.

Tänään sitten pääsin lääkärille vähän 9 jälkeen ja hän ultrasi alakautta. Ronklasi hänkin pitkän aikaa ja oli hiljaa. Hän totesi lopuksi että kyllä siellä jotain on, mutta otetaan verikokeet ensin ja katsotaan sitten mitä tehdään. Kuulin kuinka hän mainitsi hoitajalle leikkausajan varaamisesta varalta.

Verikokeiden jälkeen odottelin pari tuntia kunnes tulokset tulivat. Verestä otettu raskaustesti olikin negatiivinen, josta lääkäri päätteli että minulla onkin vain harmittomia kystia molemmissa munatorvissa ja saan lähteä viikonlopun viettoon. Kuulemma siellä on "saattanut olla raskaus" joka on sitten mennyt aikaisessa vaiheessa kesken.

Ehdottomasti paras näin päin, mutta jotenkin jäi vähän tyhmä olo. Enhän kuitenkaan kuvitellut koko raskautta? Clearbluen testi oli positiivinen ja mieskin lupasi todistaa jos joku epäilee. <3

Nyt sitten vaan uutta yritystä. Mukavaa odotusta teille muille! :)

Voi kurjuus Elinama :( Toivottavasti saatte pian uuden raskauden alulle oikeaan paikkaan :Heartred

Voi ei elinama. :(jaksamista siulle ja toivottavasti uusi raskaus alkais oikkeessa paikassa!

Myös mä poistun heinäkuisista. Olen tällä hetkellä jo sairaalassa odottamassa kaavintaa. Epäilevät, että kyse on ollut rypäleraskaudesta.

Takaisin