bartender
Vauhtiin päässyt keskustelija
Nimi juttuja joku kyseli. Siis mullahan on ollu iät ja ajat päätettynä että sitten kun saan pojan niin siitä tulee sitten LUKA SEBATIAN, no eipä ollu ukko ihan samoilla linjoilla. Joten esikoisen nimen hän pääsi päättämään aika pitkälle. Kaikki nimet tosin subuista. Jos esikoinen olis ollut tyttö niin sekin oli valmiina.
Tälle toiselle on jo se poika nimi, mutta tyttöähän minä nyt odotan koska niin olen päättänyt :D Mutta pää lyö tyhjää, haluisin jatkaa tätä nimet suvuista linjaa ja 1. ihana onkin löytynyt, mutta siltikään en oo ihan varma tästäkään.
No onneksi oltiin löydetty esikoisen kohdalla toinenkin vaihtoehto, koska meijän Roope ei todellakaan näyttänyt/näytä Lukalta :D
Tälle toiselle on jo se poika nimi, mutta tyttöähän minä nyt odotan koska niin olen päättänyt :D Mutta pää lyö tyhjää, haluisin jatkaa tätä nimet suvuista linjaa ja 1. ihana onkin löytynyt, mutta siltikään en oo ihan varma tästäkään.
No onneksi oltiin löydetty esikoisen kohdalla toinenkin vaihtoehto, koska meijän Roope ei todellakaan näyttänyt/näytä Lukalta :D