Heinä-äidit 15! Tuntemuksia, oireita, odotuksia, ajatuksia ja tutustumisia.

Lyhyeksi jäi visiitti heinäkuisiin. Keskenmeno todettiin ultralla ja cytotecit vielä tänään varmistamaan kohdun tyhjeneminen

Kyllä tulee paha mieli toisen puolesta, itsekin saman kokeneena :sad001. Jaksamista ja toivottavasti kaikki menee nyt kuitenkin niin hyvin kun voi.

Täällä ois vaun laskurin mukaan viimesistä menkoista laskettu 10.7.15 ❤️ Plussasin viimeviikolla, kun oli kipuja kohdussa melkein kaksi viikkoa, aattelin että tehäämpä testi, joka yllätyksekseni osoittautui positiiviseksi (aina vaan ollut nega, alkoi jo pikkuhiljaa toivokin hiipua..) ja sen jälkeen vielä kaksi positiivista, aattelin että pakko kai se on nyt uskoa, ei voi olla mikään sattuma tahi vahinko.
Mutta nyt olen onnellinen ❤️ Enää ei satu paljoa, mut tuntuu välillä vähän ikävältä. Ja ne pahoinvoinnit! Yack. Ei aamulla, vaan muuten vaan muulloin :s tänään ukko hyppäs metrin ilmaan kun luuli että olen yrjöämässä sen päälle. Voi raaasu! :/
Onnea teille muillekkin plussanneille ❤️

Moikka! Ilmoittauduin jo lista heinäkuisista -ketjuun mutta pitäähän se tännekin pikku esittäytyminen tehdä :)

Kesällä jo kerran iloittiin miehen kanssa positiivisista raskaustesteistä, joskin pienen huolen kera kun ruskeaa tuhrua tiputti jatkuvasti. Viikko testien jälkeen verivuoto yltyi kirkkaaksi hyytymien kera ja arvasinhan sen ettei alkio ollut kiinnittynytkään kunnolla. Yksi testi vielä varmistamaan ja se olikin sitten selkeä nega.

No siitä pettymyksestä päästiin yli ja syksy on menty tjotilla, ei siis mitään laskeskeltuja sekstailuja vaan fiilisten mukaan.
Tässä ollut nyt touhua kun suunniteltu hääjuhlia itsenäisyyspäivälle ja viime menkkojen loputtua lokakuun puolivälin tienoilla, totesin miehelle pilke silmäkulmassa, jotta nyt ei sit tarviis tärpätä että pääsee juhlimaan naimisiinmenoa olan takaa. Vaan kuinkas kävikään... :)

Viime vkloppuna juhlittiin polttareita aika kunnolla. Lauantaina sain aavistuksen mahdollisesta tärpistä kun huomasin nännien kipeytyneen. Sunnuntaina jo sanoin miehelle asiasta ja harmittelin kun ei päässyt apteekkiin.

No eilen sit töiden jälkeen apteekkiin ja kotona testiin pissaa puristamaan. Eikä ollut epäilystäkään, niin selvä plussa sieltä tuli :) <3

Nyt sitten onkin edessä keksiä miten sitä häissä esittää juovansa ja olevansa huppelissa. Kaikki arvaa heti kun oon selvin päin! Nooh pikkuhuolia tän suuren onnen ohella! <3

Kunhan vaan pysyis pieni matkassa heinäkuulle, LA vau.fi:n mukaan 17.7. Ja tosiaan esikoinen minulle, miehellä jo yksi teini-ikäinen laps :)

Minä oon 26v. ja mies 39v.

Takaisin