Heinä-äidit 15! Tuntemuksia, oireita, odotuksia, ajatuksia ja tutustumisia.

Voi Sabetti, varmasti kaikki on hyvin! <3 toivottavasti vuotoa ei tulis enempää.. paljon sulla viikot?

Elinama lohduttavaa kuulla että yksityisellä olleet noin positiivisia. Tsemppiä huomiseen ultraan. Tule kertomaan kuulumiset. Pidän teille peukkuja :)

Sunny 5+4 edellisistä menkoista laskettuna vasta. Toivotaan että kaikki hyvin kuitenkin. Eipä tässä muutakaan voi kun odottaa. :)

Mulla 5+5 ja kyllä minutki vuoto säikäyttäis, niinku varmasti kenet tahansa. Oireettomuus muutenki pelottaa..mullaki jo kaks lasta ennestään, joista olen todella kiitollinen<3 mut miten tää kaikki voi taas tuntua niin uudelta ja epävarmalta :O

Sabetti, toivotaan että on harmitonta! Mulla tuli kans esikoista odottaes pyyhkiessä ruskeeta tuhrua muutaman kerran ja sillon ois pitäny olla menkat jossen olis ollu raskaana :)
Eikö kirkas verinen vuoto oo aina pahempi, koska se on tuoretta verta?

Sabetti, mikä tilanne siellä on? Toivottavasti kaikki hyvin <3

Itselläni ei oireen oiretta, paitsi että nännit on kipeät. Mahassa ei tunnu yhtikäs mitään ylimääräistä.. Tulisi jo äkkiä se torstai!

Kyllä varmaankin. Itselläni yksi keskenmeno, alkoi tiputtelulla, mutta yltyi kyllä saman päivän aikana ihan runsaaksi vuodoksi.. Että en usko että sinulla on mitään hätää :) koita olla murehtimatta, vaikka se vaikeaa onkin.

Taidanpa nyt minäkin uskaltautua kirjoittamaan tänne jotain.. :) Rv 5 on nyt menossa (la n. 11.7) ja huhheijaa kun on uskomaton olo. Tämä olisi meidän toinen ja lapsille tulisi ikäeroa 2v3kk. :) Kovasti toivotaan, että kaikki menee hyvin :Heartpink Ihanaa löytää tämmöinen ryhmä, kun edellisellä raskausajalla en tajunnut etsiä! Ja oireista kun on ollut puhetta, niin mullakin on välillä todella etova olo ja väsyttää hiukan enemmän. Toisessa silmässä on melko usein elohiiri, jonka ajattelisin myös tähän kuuluvaksi. :D Näin mä oon kuullutkin!

Sabetti, mä just tonne toiseen ketjuun panikoin noita vuotojuttuja. Eli huomasin perjantaina (rv silloin 5+5) alkuillasta suihkun yhteydessä valkovuodon seassa ruskeita viiruja, ja olin ihan paniikissa. Kuitenkaan ei illan aikana tullut tuhrua pikkareihin asti (laitoin oikein tarkotuksella valkoset stringit, vitsit mikä idiootti..). Lauantaiaamuna oli taas valkkarin joukossa viirua vähäsen, mutta sen jälkeen ei ole näkynyt. Olen lukenut aiheeseen liittyen tuhat ja yksi keskustelupalstaketjua, ja itse kovasti ainakin huojennuin, että tuollaista ruskeaa tuhruttelua on ihan hirvittävän monella.

Itseäni myös lohduttaa Timben (ja monen muun) kertomus siitä, että tiputtelulla alkanut keskenmeno on kyllä sitten vuotanut runsaammin aika nopsaan, ehkä olisimme Sabetti huomanneet sen jo? :)

Pihlaja toivotaan. :) koko päivän oli ilman vuotoja, mutta illalla taas pyyhkiessä jäi paperiin vähän tuhrua. Mutta ei ainakaan isompia vuotoja ole tullut. :)

sabetti, mähän tuhrutin ja vuosin kanssa n. vuorokauden verrn. Neuvolaan ku asiasta soitin ni kovasti onnitteli silti:) Reilu viikon päästä ultraan, sit olis viikkoi 6+6.

Minäkin liityn joukkoon, rv 5+1, LA 12.7, toinen lapsi olisi tulossa, esikoinen on jo 12 v joten aika iso ikäero tulee mukuloille. Ikää minulla on 32 v joten en ole ihan nuori enää ja se vähän pelottaa, että meneekö kaikki hyvin, tuleeko keskenmeno jne. Kaikille paljon onnea odotukseen!

Hellurei kaikille!

Täällä kans yks heinämamma ilmottautuu mukaan!
Netin laskureiden mukaan LA olisi 17.7.-15, ja positiivisen raskaustestin tein lauantaina 8.11. ja tänään siis rv 4+3

Neljäs lapsi olisi siis tuloillaan ja hyvinkin sekavissa fiiliksissä oon välillä. Oireita "none" ellei tätä jäätävää nenän pyyhkimistä (jäätävää aivastelua), herännyttä ruokahalua, lisääntynyttä vessassa juoksua ja pientä väsymystä lasketa mukaan... kuin taikasauvan iskusta nämä kaikki ilmaantuivat siis vklopun aikana... :scratch Mun kroppa höpsöttelee.

Tuhrut lisääntyi tänään runsaammiksi. Nyt illalla alkoi menkka kivut ja veren seassa myös hyytymiä :'''( huomenna soitan neuvolaan. Nyt kyllä itkettää ja kovasti.

Voi sabetti, voimia! Toivottavasti kaikki on kunnossa kuitenkin. :Heartred

Minä kävin ultrassa tänään. Jännitti koko päivän tietysti ja jotenkin onnistuin käymään vessassa liian myöhään niin ettei rakko ollutkaan täynnä (josta hoitaja muisti mainita kahteen otteeseen). Yllätyin että hoitaja ultrasikin mahan päältä, vaikka olin lueskellut että eka ultra tehtäisiin sisäisesti. Noh, hän sitten totesi että koko ei vastaa kuudetta vaan pikemminkin viidettä raskausviikkoa. Raskauspussi sieltä kumminkin löytyi, niin enpähän ollut kuvitellut koko juttua. :) Se oli myös oikeassa paikassa eli kohdun sisäpuolella. Kohtu on kuulemma kovastikin taakse päin kallistunut.

Lopputulema oli se, että käydään reilun viikon päästä uudelleen. Olin jotenkin toivonut tältä käynniltä varmuutta että kaikki on hyvin, mutta nytpä taas odotellaan. Hoitaja totesi ettei kannata varata vielä neuvolaa. Käynnin jälkeen pätkähti mieleen että jos alkion koko on niin pieni siksi että sen kasvu on pysähtynyt... mutta ei kai se auta kuin odottaa ja katsoa miten käy. Epävarmaahan tämä on muutenkin ainakin joululle asti. :/

Elinama, mä kävin toissaviikolla torstaina ar-ultrassa neuvolassa. Viikkoja menkoista laskettuna oli 6+6. Lääkäri ultras ja kyseli koska oon raskaustestin tehny ja heti arvasin että nyt on joku pielessä. Ei löytyny kun ruskuaispussi, vastas viikkoja 5+. Uusinta uä viikon päästä.
Heitin jo kirveen kaivoon ja itkin että eikö me vieläkään saada toista lasta (oon saanu km kesällä).
No nyt viime torstaina kävin sielä ultrassa ja sydän löi! Vastas viikkoja 6+1. Eli mulla on ilmeisesti ollu ovulaatio tosi myöhään ja miehen siittiöt on eläny kauan, koska muutakaan selitystä noille viikoille ei oo :D
Pitää vaan toivoo että kaikki menee tälläkertaa hyvin loppuun asti ja terve lapsi saatais :)

Takaisin