Moi vaan kanssasisaret!:) Minäkin uskaltauduin ilmoittautumaan, viime kerralla jäi vain haaveilun tasolle. Ajattelin, että tämä olisi kiva foorumi jakaa ajatuksia samassa elämäntilanteessa olevien kanssa. Toivottavasti saadaan kaikki olla täällä loppuun asti :) Omasta tilanteestani sen verran, että olen 27 vuotias ja yhden 02/ 2013 syntyneen pojan äiti. Perheeseen kuuluu pojan lisäksi aviomies ja kaksi kissaa. Pikkukakkonen on erittäin toivottu. LA meillä laskureiden mukaan 8.7, mutta saapi nähdä muuttuuko.. Joku täällä mietti oireettomuutta, eipä täälläkään hirveästi mitään ole. Viime kerralla sama juttu, pahoinvointi astu kehiin vasta 10 viikon tienoilla. Mutta niinhän se on, että kaikki raskaudet ja odottajat ovat erilaisia.
Tuosta ultrasta sen verran, että meidän neuvolassa ultrattiin julkisella puolella jo ekassa neuvolassa (ilman että olisin erikseen pyytänyt) siis edellisessä raskaudessani, oli kyllä ihan kiva juttu, että raskaus konkretisoitui siinä. Harmi vaan, että mulla ei ollut puoliso siinä silloin mukana, kun ei tiedetty siitä etukäteen. Mutta eri paikkakunnilla on vähän eri käytännöt.
Onkos täällä muita, jotka imettää edelleen? Mites ajattelitte nyt raskauden aikana toimia? Itse haaveilin kahteen ikävuoteen asti imettämisestä (n. 3 imetystä päivässä tahtiin), mutta nyt en tiedä onko se liian iso rasitus keholle...