Heinä-äidit 15! Tuntemuksia, oireita, odotuksia, ajatuksia ja tutustumisia.

Huhhuh mikä päivä! Hengissä ollaan ja kaikki hyvin.

Oon siis pari yötä valvonut järkyttävien kipujen takia ja tänään päätin mennä käymään lääkärissä jos saikkua saisin. Töissä oli tosi hankalaa olla. No pääsinpäivystyksen puolelle ja lääkäri halus tehdä myös sisätutkimuksen kun mulla ollut supistuksia. Siinä sitten ilmoittu että kohdunkaulaa jäljellä n. 1cm ja paikat auki sekä pehmeet. Siitä lähdin naistenklinikalle hyvin sekavissa tunteissa. Mies onneks pääs mukaan. No kävipä kuitenki sitten "pieni" virhearviointitälle tk lääkärille kun pituutta olikin 5cm ja kaikki paikat kiinni. Voi j@#$/^**#!! sanon. Kerettiin pelätä pahinta ja toivoa tää eka lääkäri anto hyvin vähän. No on ainakin itkut itketty vuoden edestä. Positiivista on se et näki pikkusen ja kaikki tosiaan hyvin.. mut aikamoista sekoilua..

Huh... Ihana kuulla Mimoza että kaikki on kunnossa! Voi vitjat mikä virhearvio lääkäriltä... *Halaus ja huokaus* ♡♡♡

Mikä ihmeen amatööri siellä on ollu arpomassa?! Ihan kamala virhe! Onneks kaikki oli lopulta kuitenkin hyvin! :)

Ihana kuulla mimoza ! Mut vetää ihan kiukuks kuinka paha virhe arvio oli sillä lekurilla huh. Kai pistät palautetta sairaalalle ? Ei taida olla ton asian tiimoilta ainakaan kovin ammattitaitoinen ihminen.

Tervetuloa Nannaniina! Ihana tarina ja paljon onnea! :-) Ajatella, miten se onni voi kääntyä vastoinkäymisten jälkeen.

Mimosa: Onneksi kaikki oli hyvin! Ihan järkyttävää tuo ensimmäisen lääkärin arvio, miten voi mennä noin paljon metsään?!!

Voi Mimoza, onneksi kaikki hyvin! Mulla kävi tismalleen samoin ekassa neuvolalääkärissä. Lääkäritäti vakaasti sitä mieltä että kohdunkaula vain muutaman sentin ja paikat pehmentyneet, sit taysiin välittömästi jossa lääkäri totesi että kaikki erittäin kunnossa. Harvinaisen paskamaisia tilanteita, mutta onneks ollaan molemmat selvitty säikähdyksellä. :) Tosin välillä kyllä pistää miettimään mistä arpajaisista jotkut on lääkärin paperit saaneet..

Huh mitä sekoilua:eek:

Muistaako kukaan sitä nikkiä, joka oli häämatkalle lähdössä ulkomaille viideksi kuukaudeksi? olis kiva kuulla miten sujuu:rolleyes:

Huhuhuh Mimoza, onneksi kaikki oli kuitenkin hyvin!! Aivan järjetön virhe lääkäriltä :(

Mulla on tänään ollut ihan järjetön kuulo-puhe-lukihäiriö, en tiedä onko väsymys vai mikä, mut mikään ei mee oikein :grin Tota Mamabelinkin viestiä jouduin lukee monta kertaa, kun luin koko ajan "Muistaako kukaan sitä NILKKIÄ..." :grin Voi jösses.. Maito-aivous on näköjään iskenyt jo :wideyed:

Ihanaa Mimoza että oli vaan väärä hälytys!! Meinasin laskee alleni kun luin tuota siun viestiä niin kauhulla! Onneks kaikki kuitenkin hyvin :Heartbigred
Sille päivystyksen lääkärille voisin käyvä sanomassa pari valittuu sanaa... :violent001

Hui! Onneksi Mimozalla nyt kaikki hyvin:Heartpink

Mulla myös supistellut nyt muutaman viikon ja neuvolalääkäri ilmoitti ettei hän näe ollenkaan kohdun kaulaa/kohdun suuta-> lähete äippäpolille, aika kahden viikon päähän. En pystynyt odottamaan kävin yksityisellä gynellä, kertoi että kaikki on just niin kuin pitääkin, ettei syytä huoleen.
Kyllä noista aina säikähtää:schoked025

Mulle kävi samalla tavalla, että ekassa neuvolalääkärissä lääkärin mukaan kohdunkanavaa 1,5cm läpi. Äitiyspolin päivystyksen jonossa kerkes kyllä miettiä ja panikoida kaiken mahdollisen läpi. Ultralla sitä oli yli 4cm.

Hui hyi kamaluus, onneksi kaikki kunnossa Mimoza! Olisin myös sinuna itkeä pillittänyt jonkinasteisen kosteusvaurion verran tollasten uutisten jälkeen.. Mutta nyt hyvä huokaista! Jospa niitä kipujakin kestäisi paremmin, kun tietää varmuudella kaiken olevan kunnossa :)

Nannaniina, tervetuloa mukaan munkin puolestani ja aivan ihana tarina! Super onnittelut raskaudesta!! Itse olen myös isätön ja ihan oikeasti ikinä en ole kaivannutkaan koko äijää. Mulla on maailman rakastavin äiti ja isovanhemmat, muuta perhettä tietysti unohtamatta :) En epäile hetkeäkään, ettetkö pystyisi kasvattamaan yhtä itsensä onnelliseksi tuntevaa lasta kuin mitä minä olen ollut :)

Käytiin tänään lääkärissä ru:n tuloksia läpi ja kehui, että aivan täydellinen vauva tulossa (ei suostunut sanomaan tytöksi, kun ei koskaan voi olla varma ;) ) kaikki mitat ja kasvu ja raajat ja elimet maan mainiot :) <3 Halusi tietysti siksikin korostaa, kun olin vähän huolissani meidän saamasta down riskiluvusta (1:450, eli tiedän ei mikään huolestumisen aihe :p) mutta toki se tuntuu hyvältä, kun omaa pikkuista kehutaan :love017
Äsken piti taas kaivaa 4d kuvat esille ja itkeskellä kun on niin kaunis tyttö :D :love7

Ehkä tyhmä kysymys, mutta miltä nuo supistukset tuntuvat jos niitä näillä viikoilla tulee? Tietääkö sanoa, että tämä oli supistus vai voiko se olla vaan joku kivuntuntemus vatsassa tms?

Takaisin