Heinä-äidit 15! Tuntemuksia, oireita, odotuksia, ajatuksia ja tutustumisia.

Tervetuloa uudet! :)

Täällä tehty äsken digi joka 3+ :)
Tänään siis viikot vasta 5+0, mutta tästä voisi päätellä että oon ainakin ennemmin pidemmällä raskaudessa kuin jäljessä :)

Vuotoa kesti mulla n.24h ja neuvolaan kun tänään soittelin, ni meinas täti et raskaana olisin, kun ei oo vuoto jatkunu eikä oo kipuja. Kyl ainaki tukevasti turvottaa ja tissit alkaa kipeytyyn. Mutta ihan varmasti meen ar-ultraan yksityiselle!! Ettei tartte jännäillä joulukuulle asti np-ultraa...

Ihanaa silkki ja tsemppiä tulevaan! :Heartpink Ehdottomasti varhaisultran kannalla minäkin :happy119 Sulla taitaa siellä massussa ollakin joku pieni velmuilija, kun noin äitiä säikyttelee!

Mieki voisin ruveta tänne kirjottelemmaan. Tännään tein testin, ku ois pitäny menkat alkaa ja plussaa näytti. :)laskettuaika laskureitten mukkaan 10.7. Joku jo tuolla kirjotteli että on vauva ja oottaa uutta. Miulla semmonen tilanne,miehen kans ollaan oltu yhessä 2v, oon 25v täyttävä nainen torniosta. Miulla on kohta 5v ja 5kk täyttävät tytöt. Eli täällä kans pikkuvauva ja raskaana. Nyt vaan toivottaan että kaikilla pyssyy pikkunen matkassa. ❤

Digit testattu. Viime viikon torstaina 4+1 tulos: raskaana 1-2. Tänään 4+6: tulos 2-3. Nyt lopetan stressaamisen, ainakin se hormooni on noussut, ja ens viikon torstaina päästään ultraan <3

Plussat, plussat! nyt tuli plussat!:smiley-bounce016

09.07.2015 pitäs tulla vaavi, jos kaikki menee nappiin... plussat paukahti heti kun uuestaan koitettiin, juuri ja juuri kun oon keskenmenosta jollain tasolla toipunu.

ps. ompas täällä väkeä! :)

Kiitos kiitos! Nyt jännittää ja ajatukset lähti heti vauvakuumeasteelle. Normaali arki huispois vaan! :p

Rv 5+5 tänään. :D Omassa olossa hiukka muutoksia, pientä etomista havaittavissa ja mahaa nipistelee aika ajoin sekä turvottaa melkein 24/7! :whistle: Pissallakin saa ravata vähän väliä... Neuvolaan voisin soitella huomenna tai ylihuomenna...

Hirmusti onnea uusilla plussanneille ja tervetuloa mukaan! :smiley-bounce013

Mie jouduin tänään olemaan pois töistä migreenin takia. Miulla on migreenilääkitys, jota oon joutunu vähentämään raskauden alettua. Hirveestä oli kyl herätä neljän jälkeen yöllä oksentamaan. :gen113:pukeYök. Toivottavast helpottais nää olot kun pääsee pidemmille viikoille...:signs003

Kirjoitin tonne Marraskuun mutinoihin jo eilen, mut kirjoitampa nyt tähän esittely ketjuunkin.
Eli kolmas ois nyt tulossa Heinäkuussa jos kaikki vaan menee hyvin. Vanhin on nyt kolme ja kakkonen täyttää pian vuoden. Vähän vielä jännittää miten tulevan pitää, takana yksi kkm esikoisen jälkeen.
Ajattelin vielä digillä testailla Torstaina ja jos viikot siihen mennessä nousee niin soittelen ja varaan aikaa neuvolaan ja yksityiselle varhaisultraan.

Tervetuloa kaikille uusille tänne joukkoon kummaan! Kivaa, kun meitä on täällä jo näin paljon :happy090

Moikka, aattelin kans nyt näin varovasti ilmottautua tänne ;D Oon 22v. ja toinen lapsi olis tulossa. Vahvan plussan tein 1.11 eli viikkoja menossa 4+5 ja LA näin alustavasti 9.7.2015. Tuolloin tulisi lapsille ikäeroksi 2v 7kk :):Heartred

Tervetuloa uudet! :)

Minä päätin varata fysioon ajan, kun tuo alaselkä on niin paljon kipeytynyt, ei ole mistään kotikonsteista ollut apua. Ärsyttävä vaiva, haluaisi nauttia vaan raskaudesta, mutta tämän kivun takia ei oikein kykene :(

Timbe & kyytiläinen 4+6

Itellä oli kans viime raskaudessa tosi pahoja selkäkipuja.. Muistaakseni rv 25 jouduin alkaa käyttämään tukivyötä ettei maha rasita selkää enempää, välillä siitä oli apua ja välillä taas tuntu että vois heittää koko hökötyksen huitsin nevadaa :D

Nyt vaan toivon ettei tässä raskaudessa tulisi samoja kipuja ja toivotavasti @Timbe sinä saat hyviä neuvoja selän kipuihin :)

Takaisin