Ajatelkaa muruset kohta on maaliskuu ja sitten me kaikki ollaan virallisesti puolivälissä odotusta. Ihanaa tulee kevät, aurinko paistaa ja linnut laulaa. Tänään koirien kanssa Rajasaaren lenkille, kun mun ystävä pääsee töistä. Ensi viikon torstaina rakenne ultra. Mukavaa sunnuntaita kaikille
On kyllä mahtava ilima :D Piti ruveta värkkää laskiaispullia näin laskiaissunnuntain kunniaksi....Alku ei ihan suunnitelmien mukkaan menny mut taikina nyt kohhoomassa ja kohta saa tehä herkkuja sitten :P
Todellakin, tää ilma Pullat leivottiin ja syötiin jo aiemmin viikolla, tänään pojan kanssa kokkailtiin makkarakeittoa, NAM! Keitot sopii tähän ilmaan täydellisesti! Kevät, olet niin tervetullut!!! :)
Miehelle tuli eilen mahdoton vimma päästä tekee laskiaispullia (viimeksi tehnyt pullia kuulemma yläasteella), joten ne tehtiin jo eilen. Tuli kyllä tosi hyviä! Mutta ei tytön kanssa päästy tänään nauttimaan ihanasta laskiaisilmasta kun ollaan eilisestä oltu kipeitä, tytöllä oli eilen kuumetta ja ollaan ihan tukossa molemmat ja kurkku kipee Yritetään nyt torstaiksi saada ittemme kuntoon niin päästään sinne kylpylään.
Mä ostin 2 laskiaspullaa kaupasta, se riitti mulle:D huomenna alkaa sokeri/karkkilakko ja loppuu tää herkuttelu. Ihan vain sen takia että itselläni on parempi olla:)
Finrexinissä on aspiriiniä joka on tulehduskipulääke siinä missä buranakin.. Kantsii ostaa posivil zink juomajauheita, samanmakusii mut niis on vaa vitamiineja ja sit ottaa panadolii
Kaveri toi tänään miulle tänne osastolle laskiaismunkin, sellasen sydämenmuotoisen. Piristi kyl päivää ja oli toooosi hyvää . Ihanat ystävät kun käyvät minuu tääl moikkaamassa.
Annika, pääsitkö kotiin`? Toivotaan että saat lääkekuurin mikä auttaa ja pääset. Sit otat rennosti kotisohvalla ja annat kaikkien hemmotella sua
Toivottavasti Faadan kaksosilla on kaikki hyvin, ja onhan siellä
Mulla on vasta maaliskuussa 9p. ultra. En hirveesti tunne liikkeitä mutta istukka on etuseinässä niin se vaimentaa aika hyvin. JA sit mua jännittää ihan hurjasti että onko tää tyttö vai poika
En oo päässy vielä ainakaan kotiin. Tulehdusarvot vähän laskenu, mut en oo viel saanu lääkäriltä vastausta miten jatko... Luulen, et joudun olemaan vielä täällä kun ei ne o niin paljo laskenu, mistä lääkärit on aikasemmin puhunu et pitäis et vois siirtyy suun kautta otettaviin antibiootteihin.
Hei ihanaa, mie en joudu siihen lapsivesipunktioon ja lääkäri sano muutenkin kaiken vaikuttavan olevan menossa parempaan suuntaan.
Ja että viitteitä kohdun sisäisestä infektiosta ei ole, niin keskenmenoriskin takia punktiota ei tehdä. Joudun tod näk kuitenkin olla täällä osastolla vielä muutaman päivän, mutta paljon positiivisemmalta mielellä ja enemmän uskoa siihen että kaikki kääntyy vielä parhain päin!
Meidän kesävauva on ihan sissi ja kyl se pärjää .