Heinä-äidit 15! Tuntemuksia, oireita, odotuksia, ajatuksia ja tutustumisia.

No niin...nyt sitten jotain aivan uutta tähän raskausseurantaan...nimittäin ensimmäinen perheneuvola ikinä...Ihan huuli pyöreenä olin ku neuvolatäti kyseli milloinkas koko perhe pääsis käymään neuvolassa...Ei kertaakaan aijemmin oo ollu vastaavaa...Noh..kävästäänpä kattomassa mikä se tuokin homma on :)

Miä olin miettiny kans tota salaiseen siirtymistä, mutta onks siellä sitte kuinka paljon erilaisempi jutella ku tässä julkisesti. Tosin joo ihan kuka vaan ei niitä sitte näe. Kävin ReginaVeritaksen ohjeella katsomassa omat kirjoitukseni. Kokonaisuudessaan tänne.. sivun alareunassa luki 1 to 20 from 190 (tai jotenki noin, luvut oli tommoset) OHHOHHOH.. :D

Kiva että joku jää tännekin. Mä en oikeen neä mitään järkeä totta salaisessa ryhmässä enkä mä edes pääse sinne kun en täytä kriteereitä vielä:D

Huhu:D joskus vois lukee omat kirjotukset ennenkuin julkasee:D kauheita kirjotusvirheitä:D tääl on otettu ihan rauhallisesti. Ei tarvii kun kuapas käydä ja tehä ruokaa niin alkaa kauhee selkäkipu ja kohtua vihloi aika pahasti tälläkin viikolla. Toivottavasti on vaan kohdun kasvukipuja:o

Se että kirjoittelee salaiseen ei tarkota sitä etteikö olis myös täällä äänessä mutta mieluummin mie sinne kirjotan vaikka alapääjuttuja kuin tänne yleiselle puolelle mistä niitä voidaan lainata nimimerkin kanssa vau.fi sivuille muiden töllisteltäväksi

Huhu:D joskus vois lukee omat kirjotukset ennenkuin julkasee:D kauheita kirjotusvirheitä:D tääl on otettu ihan rauhallisesti. Ei tarvii kun kuapas käydä ja tehä ruokaa niin alkaa kauhee selkäkipu ja kohtua vihloi aika pahasti tälläkin viikolla. Toivottavasti on vaan kohdun kasvukipuja:eek:
Ja hauskuus siis tohon kirjotusvirhe kohtaan :)

Annikalle hurjasti tsemppiä <3
Mikä tilanne? Paljonko viikkoja? Mitä lääkäri sanoi siitä lapsiveden tihkumisesta?

Annikalle hurjasti tsemppiä <3
Mikä tilanne? Paljonko viikkoja? Mitä lääkäri sanoi siitä lapsiveden tihkumisesta?
Tilanne sama kun ennenkin ja tänään sano toinen lääkäri tosta lapsiveden tihkumksesta, että kun miulla on ollu ja on sitä veristä vuotoa nii sekin voi tehdä valheellisen positiivisen. Joten toivotaan nyt et se oiskin niin ja et kalvoista ei ois mitään reikää. Tulehdusarvot taas hippasen noussu, joten huomenna katsotaan tilanne uudestaan. Lääkäri sano myös, et jos ne ei maanantaihin mennessä laske, voidaan katsoa lapsivesipunktiolla että kaikki on hyvin. Toivottavasti ei kuitenkaan tarvi. Viikkoja tänään 20+1

Iiik. En halua annika masentaa lisää mutta en haluis olla teiän housuissa nyt. :/
Mulla on jotenki tosi paha mieli teidän puolesta ja niin mielenkiinnolla seuraan teiän tarinaa mukana, tsemppiä sikana! <3

Iiik. En halua annika masentaa lisää mutta en haluis olla teiän housuissa nyt. :/
Mulla on jotenki tosi paha mieli teidän puolesta ja niin mielenkiinnolla seuraan teiän tarinaa mukana, tsemppiä sikana! <3
Eihän sitä kukaan tällaista tilannetta haluaisi, ei itselleen eikä muille. Hoitaja kerto illalla et lääkäri oli kirjottannu miulle reseptit jo valmiiks jos pääsisin huomenna kotiin. Ja hoitajat on ollu tääl kyl tosi mukavia.

Takaisin