Mulla palo taas totaalisesti käpy ton ukon kanssa. Oisin halunnu äkkiä ehtiä käyä suihkussa ennenku illan ysileffa alkaa että kerranki nään alusta sen. Noo meillä sängyssä petari ja lakana päin persettä ja äkkiä pyyhettä hakiessa suoristin patjan, ku eilen se oli muka suoristettu mut.... noo tein ite ni tein paremmin.
Ukko tuli ja köllähti sänkyyn ja samalla ehdin sanoa että laittasko sen lakanan hyvin. Sen puolella roikku 40cm tyhjää, mun puolella ei yltän ees patjan alle, joten kaikki peitot ja kaiket ois pitän siirtää pois. Noo jälleen tuli olo että ite pitää tehä kaikki. Siinä sitte samalla jälleen TAAS piti itkeä.
Koska siis. Meillähän on toi kaljanjuonti kans semmonen mistä välillä tulee punanen vaate mulle. Enkä tiiä tavallaa miks, koska se juo kotona ja kuuntelee musiikkii ja jutskailee mun kans. Mutta pari kertaa on taas menny "yli". Viimeks mollas mua ja mun turvonneita tissejä... (?)
Nyt kumminki vapaa vklp, viime vklp meni päivystäessä jos töitä tulee ni selvinpäin. Ja eilenki joi vissii 4 kaljaa jos sitäkää. Tänää ollu selvinpäin. Ni toinen ääripää on sitte että lauantai-iltana yhdeksältä nukkumassa. Oooi miten söpöä. Niinno, enhän miä mitää ois halun tehäkkää.
Siinä savutessani sitte kysy että mikä taas hiertää.. sit annoin palaa..! Kun siis... En pysty kotona puhumaan tästä raskaana olosta. Tai vauvasta tai siihen liittyvästä. En edes pysty ääneen sanomaan että meille tulee VAUVA. Enemmänki äpärä, kakara, mukula, ipana. En vaan pysty.
mies ei edes tietäisi millä viikoilla olen ellen oisi maininnu alkuviikosta yhestä jälleennäkemisestä kaupassa. Ei puhuta lainkaan mistään lapseen liittyvästä tai siitä kun semmonen meille tulee kesällä. Mulla kamala morkkis joka kerta ku hankin jotain vauvatavaroita ku "tommosta hössöttämistä ja ymym" (ei oo siis sanonu äänee, on vaan sen olonen) Tuntuu vaan niin vitun pahalta välillä ku joutuu pitää täällä kaiken sisällään, ku en vaan pysty puhua lapsen isälle sitä koskevista asioista myös. Ei se tiedä mistään oireista tai mistään mitä on. Esim aamulla ku aivastin ni piti oikee keräyty kunnon kerälle ku perhana ku sattui. En puhu sille mitään asioita ku tulee olo että puhun vaan vauva sitä vauva tätä vauva vauva vauva, minäminäminä, raskaus ja oireet ymym.. "noo ei se nyt ihan tollee taida mennä." NO MITEN SITTEN KU TOMMONEN OLEMUS SIITÄ HUOKUU ja ei se oo ees kysyny multa mitään vauvaan liittyvästä tai onko mulla kaikki hyvin.
Muutenki hyvin huonosti puhutaan parisuhdeasioita jos jotain mielenpäällä. Yleensä se menee siihen että sitte huuan sille ja haukun sen ja samalla avaudun. Yleensä on hiljaa ja kääntää kylkee sit. Nyt sentään katsoi mua koko sen ajan ku avauduin.
Nyt mulla pikkusen paha mieli ku "mollasin" ja avauduin noin. Tosin en miä mollannu, kerroin vaan faktoja että ei se oo yhtään kiinnostunu ja kaikki yllämainittu.
Musta tuntuu välillä ku oisin vaan niin yksin tän kanssa. Joo sisko ja äiti kuuntelee mielellää ja kyselee, mutta se tärkein ihminen jonka haluaisin tietävän.. ei..
Anteeksi avautuminen.