Kauhee viestispämmi miä nyt ku monta peräkkäin.. :D
Mutta.
Mimmonen teiän ruokavalio mahtaa olla? Tai siis mitä niiku nyt ootte syönynnä sillee suht paljon, mielitekojen viemää. ;D
Mulla on parissa päivässä nyt tullu semmonen että mielellään vaan kylmää ja riisimurot ja kylmä maito etenki. Pakastemarjat, etenki mansikat! Mansikkamurske, kotimaista ni oon voinu/uskaltanu vedellä naamariin jäisinä.
Tänää ruokana oli kananmunatäytteinen lihamureke (ajatuskin teki pahaa, mut mies kerranki kertoi tarkkaan mitä haluaa syyä) ja keitettyi pottui. Mulla oli lautasella makeaa paprikaa, valkosipulisuolakurkkuja ja katkarapukimaraa, yks pottu ja siihen voita ku ei ollu kastiketta ja pieni pala mureketta. Mureketta maistoin kaks palaa, ei menny alas. Peruna meni vasta kylmänä alas. Kaiken muun melkeinpä ahmin.
Iltaisin oon suonut itselleni pari palaa jäätelöä, tänää sain syyä kaks mehujätskii (niit Swippereit) ja voi että, antaisin sieluni jos joku nyt hoitais mulle kaupasta kasa kaupalla mehujätskiä.
Hedelmät alkanu maistua, etenki viinirypäleet ku ne niin helppoja. Ei tarvi kuoria ja pilkkoa ymym, kunnon pesu ja eiku ääntä kohti.
En ole yösyöntiin sortunut, mutta nyt taidan käydä syömässä lautasellisen muroja. :)