Mulla seuraava neuvolalääkäri sitte joskus 30+ viikoilla, en muista tarkkaan. Eka oli nyt viime viikolla 14+5..
Rakenneultra 6.3 ja seuraava neuvola 16.3 ja tosiaan, käydään Kelan asiat läpi. Terkkari sanoi että miehen ei ole sinne tarvis enää tulla jossei tahdo, mutta miä oon ite niin huono kaikissa tommosissa virastoihin liittyvissä asioissa kuten esim Sossu, Kela, Työkkäri, Liitto. Ne jotenki ressaa ja aina ihan hukassa jos tulee jotain uutta, ylipäätään. Ja nyt noi Kelan asiat sen verran tärkeitä juttuja, että en halua yksin pelkästään olla se jolle ne kerrotaan ja mun pitää sit muistaa hoitaa kaikki, ni pyysin jotta mies voisi olla ystävällinen ja lähtisi kumminkin mukaan, tarvi mun huolehtia sitten jääkö kaikki mieleen ja tuleeko hoidettua (joo onhan siitä ne lehdykkäiset ja muut mut silti.)...
Jos mies ei halua lähteä (selkäsauna ja saunan taakse jossei lähe, ku ei voi töihinkään vedota ettei pääsis, senku lähtee vaa) ni otan äitin mukaan. Joooo vähäkö naurettavaa ottaa äiti mukaa, mut se varmasti osaa auttaa mua sitte ja se alko jo selaa kalenteriaan että mikähä työvuoro hänellä mahtaa olla.. :D hössömummi.. xD