Omasta puolesta pakko sanoa, että jos mulla juttuseurasta ja ajanviettoseurasta muka pulaa, oma on vikani. Oon siis erittäin sosiaalinen ja seurallinen ihminen, mutta viihdyn ihan tajuttoman hyvin yksin. Työttömänä koiran kanssa kotona ku mies töissä.
Välillä oikein ottaa päähän ku puhelin piippaa viestiä kavereilta et nähääkö..
Koska siis, mulla tuntuu että ihmiset ympärillä vaan lisääntyy. Jäänyt paljon enempi juttelemaan ku törmättty esim kaupassa kavereiden kanssa, (jotka siis kyllä siskoni kautta kavereitani mutta ne käy meilläki välillä kylässä) joita ihan niiiin usein kumminkaan näe.
Pysähtyy kysymään että mitä mulle kuuluu. :) (ku siskoni tietenki juorunnu niille uutisen, mikä on mulle kyllä ihan fine vaikka asia ei facebookjulkinen vielä olekaan, mutta noi tytöt on vaan niin symppiksiä ja rentoja ja reiluja tyyppejä että.. :) )
Oon nyt kyllä viime viikkoina alkanu vähän liikkua kotinurkilta kylille päivisin, etenki jos saanu kerralla siivottua kaiken ni jokapäivä tarvii ottaa ressiä onks pyykit tai tiskit ok (no ihanku ottasin kauheeta ressiä kotitöistä. :D)
Käyny moikkailemas siskoa ku ollu kavereillaan kylässä, joilla kans muutaman kuukauden ikäisiä lapsia, mieheni kaverin vaimoa käyny moikkaamassa ku ukot töissä, heilläkin 4kk ikänen vauva, käyny elokuvissa kaverin kanssa ymym.
Ja perheellisten kanssa on kiva tapailla, koska saan puhua omasta tilanteestani ilman sellaista jatkuvan jauhamisen tunnetta. He on sanoneet että ei haittaa vaikka puhutaan vauvajuttuja, mutta kuhan saa puhua edes toisen aikuisen kanssa eikä keskustelu etene malliin: gääägägä aguuguu ägägaguuugu... :DD
Eli mulla on asiat kieltämättä aika hyvin, synnyinpaikkakunnallani asustelen, arkajalka oo raaskinu lähtä kauas äitistä. :D yritin mut tulin pakon edessä takasin, ja se oli pakko olla kohtalo, koska en todellakaan olisi nyt tässä, odottamassa lasta elämäni miehen kanssa! :)