Huiii, olipa tullu kivasti viestejä sitte viimekerran.
käyny kyl päivittäinn lukemas ja aatellu että itte kirjottelen sitte paremmalla ajalla ymym.
Meillä parisuhde on ihan normaali, paitsi että seksiä ehkä vähemmän. Olen päätellyt että miehenikin suuri ylipaino vaikuttaa ja mahdollisesti sekin stressaa tulevaa perheenlisää omalla tavallaan ja sekin vaikuttaa. Mutta noin muuten aika samoissa uomissa kyllä mennään. :)
Erona on ehkä se, että itkuja ja hermostumisia tulee helpommin. Nopeemmin lähtee kierrokset nollasta sataan ku ennen raskautta. Vaikka sillonki ne nous kyl aika jouten, olen vähän tempperamenttinen, leijonaluonne :D
Mutta isäntä myös ite ottaa niistä kohtauksista vähempi nokkiinsa ku ennen ja jää useammin tilanteeseen tai tulee hetken päästä herkemmin lohduttamaan kuin ennen.
Esimerkkitapaus. Oltiin yhtenä pakkaspäivänä lähössä metsään lumikenkäilemään ja reenaamaa koiraa jäljelle, oli vissii hirvi menny edellisiltana. Noo ensinnäkään mulla ei oo toppavaatteita vaan kerrospukeutumisella mennää tuulipuvun alle, mutta kerta isäntä itse pyysi että mennääkö ni pakkohan se on vaikka ne vaatteet alkaa jo vähä kiristää :D autossa matkalla isäntä sit sanoi että on mun isän kanssa lähössä risteilylle (edellispäivänä mainitsi että firman risteily on, kun kysyin meinasko mennä ni vastaus oli "nääääh, emmiä tiijä". Isäni on siis samassa lafkassa töissä.) ja tästäkös otin kiepin sitte! Mua muutenkin stressaa meiän rahatilanne, isäntä ainut joka tienaa, ite odottelen liiton rahoja, kesällä iso viemäriremontti ja lastenhuone pitäs rempata kans, ja toinen kuisti. Annoin palaa sit ihan kunnolla, tosin, en raivonnu ja huutanu vaan puhuin rauhallisesti (itse pelkään itseäni tossa tilassa) ja kerroin että kuinka pettynyt olen ku ei voi edes kotona keskustella asiasta ja mua vituttaa ku multa ei edes kertaakaan meiän yhdessäoloaikana ole kysytty että käytäisikö risteilyllä. Minustakin olisi kiva päästä. No ei siinä, tuumasin että en tahdo lähtä hänen kanssaan metsään ja on hyvä ja pysäyttää auton. Kävelen kotiin. Niin miä sit hyppäsin autosta ja käännyin kävelemään kotiin, 6km pikkupakkasessa tunnin verran, pullukka oli vähä hikinen :D
Kotona sit toimitin suihkut ja muut ja hyppäsin sänkyy kattomaa telkkaria, koira ja isäntä tulee kotii jossaa vaihees ja tuleevat ekana mun tykö, koira nuolemaan naamaa ja isäntä kysymää, että vieläkö mökötän. Vastasin mököttäväni. Meni hetki ku sit aloin kertoa perimmäisiä syitä mököttämiselleni ja itkun saattelemana tietenki. Isäntä kuunteli ja jäi mahan päälle makoilemaan toviksi. Yhtäkkiä häippäs keittiöö ja kuulin ku alko väsää leipää vaikka ruokaaki kaapissa. Tuli sit leivän kanssa sänkyy ja tarjotteli mulle, ja että pitää ottaa haukku. "Siksi ku tää on sun poikaystävän tekemä leipä sulle, sen poikaystävän kuka rakastaa sinua kovin"..
A) se ei IKINÄ kanna mulle sänkyyn evästä vaikka kuinka elättelis toiveita :D B) en yhtään muista koska ois viimeksi selvinpäin sanonu r-sanan...
Sit oltiin sovussa taas ja yhdessä syötii leipänen pois. :D