Hih, ihanasti
Greyjana kuvailit tuota miehen välittämistä! :) Koska itse olen yhdessä sellainen suomalaisen jurottajan, joka ei kyllä puhu eikä pussaa, kanssa, niin tommonen "tiedottamista" odottava puoliso kuulostaa kyllä ennenkaikkea söpöltä! :) Toki joo luulenpa, että ei se enää loppupeleissä sit kovin kivalta tuntuiskaan, mutta kiva, että osaat nähdä sen kuitenkin välittämisenä.
Mä kyllä tunnistan myös
Mansuliinin kokemukset, että se mies, joka ei höösää ja hössötä, niin ei se varmasti mua enää rakasta ja vauvastakaan välitä... jepjep! :) Onneksi nyt kolmannen kohdalla saa välillä sentään itsellekin järkeiltyä, että se ei nyt ehkä ihan kuitenkaan oo se oikea totuus. Mutta mä väitän, että mulla oikeesti nää helvetin hormonit sekoittaa mun pään aivan totaalisesti!
Pitikö teidän täyttää neuvolaan se voimavarakyselylomake? Meillä se oli taas eessä, ja ei oo ku pari kk, kun on se just täytetty keskimmäisen 1.5v neuvolaa varten. Mä en odota (lue = halua) miestä mukaan neuvolareissuille enää nyt (esikoisen aikana se kiltisti kävi jokaikisen, ja olihan se aika ihanaa olla siellä yhdessä! Tokan kohdalla oli tulossa, mutta mä hölmistyneenä sen torppasin, että hittoako se sinne tulee :D Sen jälkeen ei oo enää yrittänyt! Ultrat tietysti käydään yhdessä), ja sitten edellisenä iltana pyysin, että se täyttäis sen lomakkeen osaltaan. Se kun ei tehnyt sitä just tasan sillä hetkellä, kun mä pyysin, niin kävin vihaisena nappaamassa sen ehkä 5min lojuneen lomakkeen pois sen läheltä ja täyttelin yksinäni. Sitten pakkasin lomakkeen neuvolakortin väliin ja painuin petiin sanomatta sanaakaan!
Mies kun tuli hetken päästä perässä kysymään, että missäs se paperi on, niin esitin unista ja mörisin vaan, että tuolla noin ja mä nukun nyt. Mies totesi rauhalliseen tyyliinsä, että täyttää sen sitten aamulla... No aamulla tiesin sen nukkuvan, joten eipä saanut täytettyä, hahaah. Neuvolatädilleni tätä episodia sitten naureskellen kerroin ja sain taas todeta, että joo, enpä mä oikeesti oo maailman ihanin puoliso näin hormonien vallassa! :D
Edellisissä raskauksissa mies-raukka on siis joutunut kokemaan myös aivan samanlaista turhaa tuittuilua, ihanku oisin joku helvetin teini taas!
Sanokaa pliis muutkin, että käytte aivan kierroksilla ja räyhäätte turhasta?!