Suvii, anteeksi jos utelen mutta mitä sun esikoisella on?
Muakin pelottaa ultra, mulle tulee 7 lapsi mutta tää on mun kuudes raskaus ja koska kaksoset tuli hätäsektiolla niin viides synnytys jos tulee alakautta. Lapsen isä on 45 vuotias terve mies, ite oon 37 eli ikää on sen verran että riski kasvaa. Mietin että voiko mulla onlla niin hyvä tuuri että saan vieläkin terveen vauvan.
toivottavasti. Tai edes suunnilleen terveen.
Meillä muuten jännittää koko lähipiiri että tuleeko tyttö vai seitsemäs poika :D
Saulonnassa kävin jo ja tulokset tulee meillä neuvolaan ultran jälkeen.
Hirveesti muuten tsemppiä kaikille, toivotaan että kaikki menee hyvin. Meillä oli syyskuisissa 2013 yks äiti jonka vauvalla oli ultrassa rako aivojen vasemman ja oikean puolen välillä hiukan raja-arvojen ulkopuolella ja muistan miten häntä jännitti koko rasakusajan. Terve vauva sieltä loppujen lopuksi tuli.
Ja yks nainen ei suostunut keskeyttämään raskautta lääkärin neuvoista huolimatta, hällä oli lapsella todettu sydänvika. Nyt on tytöllä kaksi leikkausta takana, ja kolmas tulee vielä , mutta elää tervettä hyvää elämää ja kaikki näyttää olevan muuten hyvin, kolmannen leikkauksen jälkeen pitäis kaiken olla kunnossa mutta ei kuulemma tule tytöstä urheilijaa :)
Muoks* Pakko saada avautua jonnekin kun kärvistelen täällä itsesäälissä.
Mulla on nyt muutaman vuoden ollu yks tosi hyvä ystävä, jonka kanssa ollaan tunnettu jo lapsena, mut palattu ystäviks 15-20 vuoden tauon jälkeen nyt pari vuotta sitten. Tutustutin yhden muntoisen ystävän, joka on perhetuttu tähän uuteen ystävään ja nyt oon jäänyt itse täysin ulkopuolelle. 4 viikkoo on nyt mennyt ilman aikuista seuraa. viimeset uudet vuodet on vietetty yhdessä tän perhetutun perheen kanssa, ja joulut he on olleet meillä syömässä ja avaamassa lahjat, nyt meni uusivuosi ilman mitään ja kuulin sitten uudenvuoden päivänä että he oli viettäneet sen yhdessä. Tosin tää perhetuttu nainen oli ottanut alkoholia eli en olis kestänyt hänen seuraa koska hän oli kuitenkin juonut sen verran että ite olisin ollu humalassa, samoin olisin paheksunut koska hän on raskaana. Mutta siis joo, tosi kurja fiilis. Ymmärrän toki etten voi pakottaa ketään tykkäämään itsestäni, enkä toisaalta halua kieriskellä itsesäälissä, mut nyt on kyl tosi yksinäinen olo
No ehkä mä alan käydä jossain mll kerhossa tms ja löydän uusia kavereita
Kiitos kun sain avautua