pyhät ohi ja mulla "arki" alko tosiaan jo lauantaina, kun olin viikonlopun ja tän päivän töissä. Onneks huomenna on vapaa, oon niin naatti!! :D tänäänki nukuin kevyet kolmen tunnin päikkärit. Väsymys on siis tullut vieraakseni uudelleen..
Täällä oli tosta hengästymisestä juttua.. sama "vika" täällä. Käytiin pyhinä sukuloimassa ja kun on tottunut tähän pieneen rivarikämppään jossa ei tosiaankaan ole rapun rappua niin... pakko myöntää, että jouluruokaa ahkerasti syötyäni meinasin että lähtee henki kun piti yrittää siskon muksujen perässä pysyä kiivetessä vinttiin. :D oli siinä työtä, muksut vaan nauro, että "täti, sä oot kun joku mummeli"
Me kerrottiin mun puolen lähisuvulle tulevasta perheenlisäyksestä, vaikka ultra vasta perjantaina onkin. Syynä kun velipoika asuu kaukana eikä heidän perhe käy kun kerran parissa kuukaudessa täälläpäin niin päätettiin nyt jouluna sanoa kun on koko porukka paikalla. En kokenut että tälläsestä asiasta voisi soittaa veljelle. :) Hyvin ottivat kaikki uutisen vastaan.. tai
melkein kaikki. Mummu mulle ärhänteli, että pitääkö niitä mukuloita ruveta muksuna tekemään... Mulla tosiaan on ikää 22 ja miehellä 24. En kyennyt vastamaan mitään, etten olisi sanonut rumasti. Päätin, että otan etäisyyttä, ainakin joksikin aikaa.
Mutta hei tuli tässä mieleen, että oonkohan ainut kellä naama kukkii ja rinnan aluset on auki? siis on iho mennyt rikki.. ei se haitannut, että rinnat oli arat, mutta tää kyllä jo häiritsee kun iho on vereslihalla ja tuntuu vain kokoajan pahenevan rintsikoilla ja ilman..
aika pitkä teksti, mutta oonpa mä ollut linjoiltakin poissa! :D