Heinä-äidit 15! Tuntemuksia, oireita, odotuksia, ajatuksia ja tutustumisia.

Mulla kasvoi viime raskaudessa 2 kuppikokoa, eli 70f:stä 70h. Ei siis normaalistikaan ole toivoa halvoista rintsikoista ja Changen liiveistä en tykkää, kun olkaimet on niin venyvää sorttia. Mulle noi Bravadot ei ollut hyvät. Eivät istuneet.

Helmimeri: Mulla tuli sairaalassa itku kun näin maidonnousun jälkeen tissit!! normaalisti sillon a kuppi, c kuppiin parhaillaan pääty.. että näin :D

Myö kerrottiin eilen tulevalle ukille ja isoukille sekä siskoilleni että perheenlisäystä mahdollisesti tulossa jos kaikki menee hyvin. Ihanasti reagoivat kaikki, itseä eritoten jännitti isälle kertominen kun olen hänellä töissä.

Ultra vasta viikon päästä maanantaina, ei jaksais odottaa ja toivon niin paljon että mahassa kaikki ok. Tässä on ollut kyllä jo ihan tarpeeksi huolta ja murhetta, että ois aikakin tulla iloisia uutisia.

Oon tunnustellut mahaa vähän joka päivä ja tänä aamuna löysin kovan kohdan navan vierestä. Sama kohta on ollut nyt pari päivää vähän hellänä. Voiko istukka olla noin ylhäällä??

Muoks. Joo ei tuo kova kohta voi millään tavalla liittyä raskauteen kun tosiaan vähän turhan ylhäällä tuntuu viikkoihin nähden :D

Muokattu viimeksi:
Voi p*ska, miulkii on normaalisti F:t ni mihi täs viel päädytää.. Normi rintsikoita sai ennen hyvin lindexiltä, ei enää kun ympärys on 75-80 (mallistot jotenki muuttunu).. Onneks cubukselta on viel saanu.. Mut jos ja kun nuo kasvaa ni halpaa ei taida ollakaan enää tarjolla

juuu.. yhet ostan nyt jo uutena joltai ja ne 75b.. myy halvemmal ku normisti.. ni sit helppo kattooo ku sen aika että onko sopivat yms :)

H&M:n liiveistä tykkäsin sen jälkeen ku revin ne kaarituet pois :D käytän siis normaalisti kaarituellisia liivejä mut jostain syystä ne painaa imetysliiveissä ihan älyttömästi! Ja tosi paljon oon kuullu muidenkin repivän ne kaarituet niistä, mitä oon netistä lukenu :) on se jännä..

Mä oon nyt pitäny urheilu rintsikoita :D ne menee viel ja on mukavat. Mut oon huomannu jos koko päivän oon niissä ni menee niska iha juntturaa rintojen painosta :/

Mulla on alkanu jotenki ahistaa kaarituelliset rintsikat jo nyt, pakko repiä rintsikat pois aina heti ku kotia pääsee.. en arvaa kuitenkaan ostaa vielä imetysrintsikoitakaan ku ei tiiä mihin nää paisuu.

Noonie, ne oli BellaBambinasta (Nyyrikintie 14) :) Tosi hyvää palvelua sain puhelimitse ainakin :) ja nuo liivit menee paitakoon mukaan.. Multa löytyy sekä s että m-koko ja hyvät on kummatkin. Pienemmät ei kiristä ja isommatkin ovat edelleen napakat. :happy112

Tänään mun sisko sai kuulla vauvauutisen, ja oli kyllä yllättynyt ja iloinen :) Sormet ja varpaat ristiin, että kaikki hyvin.. Herkemmillä fiiliksillä mielestäni oon ainakin kun esikoista odotellessa. Ei paljoa tarvita ku jo itkettää.. :sad010

Kalaäiti ja Kyytiläinen 11+5

Mä oon siirtyny kans jo yhtä kuppia isompiin rintsikoihin. Esikoista odotellessani kasvoi rinnat A ->D. Pieni rintaisena siitä nautii kovasti!! Mutta osaan kuvitella et isommillarinnoilla varustettu ihminen ei siitä niin nauti.

Jep..
Piti viime vkolla käydä verikokeissa, unohin koko homman :(
Eli en siis taida päästä ultraankaan ennen kuin olen päässyt käymään niissä seulonnoissa?

Voi sanonko mitä!!!!!
Ärsyttää koko raskaus niin paljon ettei mitään järkeä :angry4

Ramona: Labrathan on auki vielä tänään ja huomenna ennen joulupyhiä. Soita sinne missä tekevät ultran. Täällä pk-seudulla tehdään ultra ja vastaus siitä yhdistelmäseulonnasta tulee sitten perässä kirjeitse. Luulis ettei se nyt niin tarkkaa ole, jos ehdit mennä nyt kokeisiin.

Soitin labraan ja hoitaja alkoi räyhäämään ettei huomenna posti kulje että maanantaina sitten.
Varasin silloin siis ajan.
Täällä kun ei pelaa nuo terveyskeskus palvelut sitten ollenkaan.

Inhoa sieluni kyllyydestä tuota tk:ta ja sinne en kyllä mene edes pää kainalossa!

Jep..
Piti viime vkolla käydä verikokeissa, unohin koko homman :(
Eli en siis taida päästä ultraankaan ennen kuin olen päässyt käymään niissä seulonnoissa?

Voi sanonko mitä!!!!!
Ärsyttää koko raskaus niin paljon ettei mitään järkeä :angry4
Mä oon ymmärtänyt, että ultrassa voi käydä ilman verikoettakin, ei oo siis pakollinen! Seulontatuloksia ei tietenkään saa, mutta kyllähän ultrassa näkyy paljon muutakin :)

Takaisin