Heinä-äidit 15! Tuntemuksia, oireita, odotuksia, ajatuksia ja tutustumisia.

Miten 10+ viikkolaisten tissit voi?! mulla kun alkaa huomenna 11 viikko ja nada.. ei tuntemuksia enään:eek:

mä en muista esikoisen ajoilta oikeen, enkä ollu tisseistä kirjotellutkaan muuta kuin että maitoa alko tulee rv 14 ihan loppuun asti, taitaa olla melko poikkeuksellista?!

No ei oo sattunut tässä raskaudessa ollenkaan. Tosin imetyksestäkin niin vähän aikaa, ihan 2kk. Tänään vielä tuli maitoa vähän. Kaipa nuo on niin tottuneita tähän olotilaan :D

Täälläkään ei nyt mitään.. Matkaillessani kyljellään tai mahallaan saattaa tuntua aralta tai juostessa, mut minun isot boobsit nyt välillä muutenkin tuntuu juostessa. Aamuisin on hellemmät.. Ja täällä siis 10+0.

11+5 ja edelleen kipeät tissit. Ovat vähän kasvaneetkin ja joudun käyttämään isompia liivejä, jotka oon hyljännyt jossain vaiheessa kaappiin, kun laihduin niistä. Nännitkin ovat kasvaneet ja tummuneet.

Mulla myös arat rinnat ja välillä särkee/vihloo niihin vaikka ei koske niitä. Ja rv10 menossa mullakin!

Mulla ei oo rinnat enää arat ja 12+0 menossa. Kasvanu on kyl sen verran et pitää mennä koht erikoisliikkeest hankkii liivit :/
Miten paljon rinnat kasvaa raskauden myötä? Mulla oli ennen raskautta 75E ja pelottaa vähän minkä kokoset näistä oikee tulee :D

Mullakin on melkosesti kasvanu kyllä, edelleen pinkeät ja raskaat muttei kipeet.. 3 yötä niin tietää..♡

Täällä viikkoja 10+2 ja tavallaa vähä jopa huolestuttanu ku tissien kipeys ja arkuus vähentyny. O.o omalla tavallaan tuntunu ihan kivalta, erilaiselta :) raskaat on, ja nännit+pihat pikkusen kasvanu ja aavistuksen tummunu. Uudet liivit ostoon joulualeista sitte :D

isäntä eilen kännipäissä päätti mollata mua ja mun utareita, pahoitin mieleni ja kävin itkee. Nukuin yläkerrassa erillään miehestä, loukkaannuin niin kovin. Pyysi aamulla kyllä anteeksi kun edellisillasta mainihtin. :)

Sillä on hieman erikoisempi huumori ja aika rohkee jätkä ku sen verran rohkeesti uskaltaa viljellä niitä juttujaan. Puhuin uusien liivien ostamisesta, tuumasi että pitänee käyä paikallisella pienlentokentällä kysymässä oisko käytettyjä laskuvarjoja meille lahjottaa... :D rohkeeta. En eka oikein tienny kuinka ottaa toi, oli kuulemma enemmänki kohteliaisuus :D (?)

Harvinaisen hyvä olo ollu tänään. Eilen oli ihan järkyttävä olo, hädin tuskin sohvalta pääsi ylös ja oksetti ihan koko ajan. Mutta tänään on ollu parempi, etonu ja närästäny on kyllä mutta ei oksettanu. Sain jopa lumityöt tehtyä! Jee! (eikä muuten ollu ihan vähän, melkeen 20cm tullu) Hengästyttämään kyllä rupes vaikka rauhallisesti koitti lykkiä. Saipahan lapset lumimäen pihalle.

Mutta hiiva mokoma on taas löytäny tiensä tänne, voihan kökkö.
Ja tissit on kipeet täälläki edelleen, ei paljon voi mahallaan nukkua.

Liivivinkkinä: Bravado Body Silk Seamless! On siis imetysliivit, mutta menee jo odotusaikana. Mukautuvat hyvin, kun rintojen koko muuttuu, ja kuitenkin tukevat. Mä ostin ekat kolmatta oottaessa ja sen jälkeen vielä parit. Oon käyttäny niitä tässä välissäkin, ja yhdet uudet jo tilasin. :D

Täällä alkaa olot normalisoitua, mitä nyt oon ihan hermoheikko kun en malttais odottaa ylihuomista ultraa :smiley-angry017 phuh..
Tissit mullakin melko raskaat ja pinkeet, imetyksen lopetuksesta nyt n. 3kk.. Oho, tajusinpa just, että tää tulokas onkin saanu alkunsa aikalailla heti kun imetyksen lopetin :rolleyes:

Tänään edessä ensimmäiselle perheenjäsenelle uutisen kertomista :wink ..muut saavatkin sitten aattona tiedon :)
Mitenkäs ootte kertoneet/ajattelitte kertoa lähipiirille? :)

Ja komppaan Tirppa81:stä! Superhyvät liivit, multakin parit löytyy ja yhdet haaveissa vielä hankkia. :) Mistä Tirppa81 niitä saa tilattua? Mulla kun viimeksi oli kaveri asialla, kun Tampereella on liike, josta niitä saa..

Minä ja maha, mulla ennen esikoista kuppikoko oli 70D, raskauden aikana kasvoivat 75E -kokoon ja nyt on 75D.. Eli ei onneksi suurensuurta muutosta, mutta tokihan sekin yksilöllistä on. :)

Voi kunpa tänne eteläiseenkin Suomeen saataisi valkoinen joulu! :smiley-angelic003

Kalaäiti ja Kyytiläinen 11+5

Kalaäiti, mistä liikkeestä tampereella ostit noita liivejä? :)

Täällä kans tissit turvoksissa ja kipeet.. Kasvanu jo kuppikoolla. Esikoisen kanssa oli tosin sama homma, että alkuraskaudessa jo kasvoivat eivätkä sitten enää juuri :)
Taitaa pienirintaisilla kasvaa suhteessa enemmän kuin suuririntaisilla, ainakin yleensä?

Käytiin eilen shoppailemassa tarkoituksena käydä ostamassa imetysliivit koska tässä 11 viikossa rinnat ovat kasvaneet yhden kuppikoon. Ihanaa kun rinnat olivat ennen 85G niin nyt ne ovat sitten 85H.

Joo ei sitten löytynyt ihan mun kokosia imetysliivejä noista normiliikkeistä... Ei muuta kun itkien kotiin ja valittaen, että oi kun olisi pienet rinnat niin vaihtoehtoja olisi niin paljon ja saisi paljon halvemmalla.

Äiti vielä lisäsi vettä myllyyn ja sanoi, että hänellä ainakin kasvoi kahdella kuppikoolla, että ei muutakun tattista vaan geenit! Mulla on siis luvassa (mikäli loppuun menee) I-kupin rinnat.. Hip hurraa! Mies vaan sanoi, että ovat oikein hyvät kun ovat kuin puskurit! :D

Okei nyt jo tää valittaminen naurattaa, mutta eilen kyllä paruin silmät päästä, kun ns. törsäsin kaksiin liiveihin netistä tilattua 94 euroa. Hei hei veronpalautusrahat! :D

onneks on pikkuset tissit aina kaikki 75A tai B :) kyl pitää sit jotkut imetysliivithommata.. kai kaikkialta löytyy senkin kokoisia?

katoinki netistä.. mä tyydyn ihan hm ja lindex liiveihin.. niin kivannäkösiäkin :) ja lyhyt aika se imetys on.. eikä varaaa ostaa mitään kalliita.. muutamat kivat edulliset

Helmimeri, älä osta vielä :D
Mulla oli ennen esikoista tissit 80A, odottaessa piti ostaa 80B, imettäessä oliki sit 80D, kunnes maidon tulo tasaantu ja oli 80C. Yölläkin vuosin maitoa niin pakko et ostin Carriwellin comfort bra liivit, semmoset saumattomat, että pysy liivinsuojat suunnilleen oikella kohtaa :D eli ne tissit voi kasvaa ihan yllätävänki paljon.

Takaisin