Apua miten ihanan paljon tänne on tullu kirjotuksia! :) pariin päivään ku ei kerkee/muista käydä ni oli oikein ilo lukea näitä. Tervetuloa mukaan uudet, jeii, lisää kokemuksia. :) ja sääli joilta matkalainen lähti kesken matkan :/ mutta ajattelen että ei ollu vielä sen vauvan aika, joten uutta tupaan vaan, kyl se kohta nappaa..
Itellä tulis nyt viikkoja 9+6 jos ihan oikein oon kärryillä pysyny. :) kauhee stressi ollu joulun suhteen, kun työvuoro klo 17.15 asti, ja kauppa suunnattu enempikin itärajan naapureille ja ruplan kurssi aivan supersurkea, ei ne halua tässä tilanteessa reissata suomeen. Näin ollen minä aamusta asti töissä ja perheeni saapuu meille joulunviettoon (äitillä ja siskolla molemmilla harvinainen vapaa, samaa aikaa joulu vapaana.)
Oli kauhea harmitus myös siitä että tämä kumminkin elämämme viimeinen joulu ns ihan kahelleen. Ei ens vuonna enää samalla tavalla jouda löhöilee sohvalla ja kattoa lastenohjelmia, joulun ihan kohokohta.
Tänään työvuoron päätyttyä pyydettiin toimistoon ja kyseltii kaikennäköstä miten viihtyny ja millasta ollu ja työkaverit millasia ymym ja lopuksi ilmoitettiin että heippa, ei tarvitse tulla enää töihin. No eihän siinä. Kuukaus ja viikko sitte kirjotin vakisopparin, neljän kuukauden koeajalla, tänää sain sitte lähteä. En kuulemma sopeudu heidän porukkaan.
Olen kumminki hyvin sopeutumiskykyinen ja erittäin sosiaalinen. Kaverit, niin uudet ku vanhatki, ihan ymmällään että miten ne on voinu MINUT potkia pois sieltä. Mutta onneksi liitto on olemassa.
Ja joulu perheen kanssa, oon onnellinen.
oli lähinnä myös helpotus saada lähtöpassit, koska aamuisin meinas tulla itku ku piti töihin lähteä. Mutta just ku kerkes taas arki rutinoitua tohon että käyn töissä. Nooo.. shit happens. En ollu tuolla kyllä ku rahan takia, en intohimosta työtä kohtaan. Esimiesasemassa vähän semmosia krhm.. ja eipähän tarvi stressata raskauden takia töissä. :)
Ja... nyt se iiiiiiiiso itku tuli mitä odottanu pitkään.. helpotti pikkusen.
Kaiken muun hyvän lisäksi koira repiny isännän nettipankin avainlukulistan ja repiny mun peitosta vanut ulos. Ja hesburger unohti tilauksesta olennaisimman. Rankka päivä ollu tänää..
Ja oireita on rintojen aristus, mahaa nippailee ja oon ihmetelly että ku oon alkan taas hengästyy helposti. Väsymystä alkanu myös ilmenemään normaalia enemmän.