Kiitos iltalukemisista! :)
Täällä ilmoittautuu toista odottava ja rv 10+6.. 30-vee tulee täyteen ens vuonna, avopuoliso 4vuotta vanhempi. :)
LA 7.7. ja ikäeroa lapsille tulee n. 1v 9kk jos siis kaikki menee hyvin..
Jostain syystä tää toinen raskaus on saanut mut hermostuneemmaksi kun eka - onko se sitä sitten, että nyt vasta tajuaa mikä kaikki voikin mennä vikaan.. Paha olo tuli kuvioihin ehkä viikko plussaamisesta, oksentaa ei ole tarvinnut mutta melkeinpä kaikki ällöttää - makeat, suolaiset, happamat, kaikki
Nälän tunnekin vaivaa vain öisin, kun esikon takia joutuu heräämään, mutta kun jääkaapin sisältöä alkaa mielessään pohtia, tulee taas kuvotus ja jää menemättä.. Huoh. Esikoista odottaessa oli helpompaa, huono olo kesti pari vkoa ja seuraavaksi tuli kuvioihin närästys 28viikolla.. No, kunhan ei pönttöä halailla tarvitsis..
Lisäksi, oon palellu ihan hulluna
Keskenmenoja mulla ei ole entuudestaan takana ja tässä raskaudessa kävin alkuraskauden ultrassa n. viikolla 7. Kaikki oli niinkuin pitää ja pienen sydämen syke löytyi.
Jostain syystä kuitenkin oon nähny useemman kerran unta keskenmenosta ja kovasti jännitän 23.12 koittavaa np-ultraa..
Joudun siis näillä näkymin menemään yksin (aika klo 9 ja esikoista en halua mukaan, joten mies jää tytön kanssa kotiin) ja pelottaa, jos onkin jotain hämminkiä, että miten saa itsensä pysymään kasassa ja ehjänä kotiinkin..
Ei olla siis kerrottu läheisille vielä, vaan halutaan aattona pamauttaa uutiset ilmoille mikäli ultrassa on kaikki niinkuin pitääkin..
Semmosta.. Ja jenni89, komppaan sua tossa Joulu Mielelle -konsertti -jutussa! Vollotin ku pieni lapsi yksin sohvan nurkassa!
-Kalaäiti85 ja kyytiläinen 10+6
(Btw, mistä ton nimimerkin saa vaihdettua? ..kirjauduin lokakuusiin 2013 kalaäiti85 -nimimerkillä, mut nyt se onkin joku numerosarja??
)