Heinä-äidit 15! Tuntemuksia, oireita, odotuksia, ajatuksia ja tutustumisia.

Täällä käyty ultrassa tänään. Np-ultra tehtiin istukkanäytteen oton yhteydessä. Päivällä aikaistui la, eli nyt 30.6. Nyt vaan odotellaan tuloksia.

Tervetuloa kalaäiti85!
Miulla sattuu nt-ultra muistaakseni 12+4(?!). Kauhheen pitkä aika vielä, parisen viikkoo. Apuaaa! Olihan kuovi ultrassa kaikki hyvin? Kaikkien puolesta kyllä saapi jännätä nuita ultria. :))

Ultrassa oli kaikki hyvin, mutta se ei vielä kerro mitään. Kaikki vastasi viikkoja.

Niin, eihän se. Mutta hyvä että näytti kaikki hyvältä. Tuloksia ootellessa, hengessä mukana!

Ramona, tiedän tunteen.. silti järki sanoo ettei vielä, kun ei oo sit kiva alkaa perumaan uutisia jos ultrassa ei kaikki näytäkään olevan hyvin...

Heippa. Täällä aloitteleva keskustelija, ja ensimmäistään odottava jännittäjä. Olen rv 8 ja kovaa äklötystä on aamuisin, vaikeuttaa töihin lähtöä melkoisesti. Olen töissä kertonut muutamalle luotetulle työkaverille, mutta ei oikein ole ketään joka olisi vastaavassa tilanteessa tai ollut 5 vuoteen. Kiva siis päästä tänne purkamaan ajatuksiaan ja lukemaan muiden kokemuksia.

Miehelläni on 3 lasta (7, 10 ja 11 v.) edellisestä liitosta ja lapset ovat meillä noin 75% ajasta, vilinää siis riittää ja oma yhteinen lapsi ei ollut ihan nyt vielä ajatuksissa. Jätimme häiden jälkeen kuitenkin ehkäisyn pois ja ajattelimme että jos jotain tapahtuu niin niin on tarkoitettu, mutta suht korkean ikäni vuoksi emme ajatelleet että ensimmäisestä mahdollisesta kerrasta napsahtaa. Olemme siis onnekkaita jos kaikki vaan menee hyvin. Ensimmäinen neuvola on kolmen päivän päästä, jännitttää. Mies on ihan että rutiinilla vaan. :D

Miunkin ois tänään ihan hirveesti mieli tehny kertoo töissä, koko ajan pyörii vaan mielessä!

Mun tekis kanssa mieli kuuluttaa kaikille :grin Niin vaikee on ollu olla hiljaa, kun kaverit on jutellu vauvajuttujaan tai kuumeillu. Mutta ehkä uutena vuotena, vaikka ei ihan vielä silloin olekaan se 12 viikkoa täynnä...

Tervetuloa Kalaäiti ja Jeid.:)

Mulla perjantaina viikkoja tasan 12 ja silloin siis niskapoimu-ultra. Mulla on jo nyt maha niin iso, että piti ottaa äitiyshousut käyttöön!:D Apua. Oon sitten valas tällä menolla keväällä... Vatsa lähtee pyöristymään heti kylkiluiden alapuolelta. Onko muillakin jo yhtä muhkea olo, vai liittyykö tää nyt ihan tähän kaksosraskauteen?

Mun ultra on 12+1. :) Eikä ole vielä erityisen muhkea olo, odotan sitä kyllä innolla. :)

Täällä yksi lisää ilmottautuu joukkoon! :) Onnea muillekin plussanneille!

Vasta viikkoja 8+1,mutta toiveikkaana päivä kerrallaan. Tän hetkinen LA ois 27.7. Tulossa olisi toinen lapsemme,esikoinen on kohta 8kk. Toinen tärppäsi hyvinkin nopeasti,mutta on kuitenkin toivottu. Oireita on tällä hetkellä pahoinvointi,väsymys,alavatsanippailuja sekä hengästyy helposti. Närästystä on myös välillä ja vessassa saa rampata usein. Ihan tuttua settiä.
Huomenna pitäis varata aikaa nispapoimu-ultraan. Saa nähdä paljonko ehdin/jaksan täällä kirjoitella kun päivät menee esikoisen kanssa,mutta parhaani teen.

Voi ei ninsu, voimia sinulle ja perheellesi!.

Ja tervetuloa joukkoon Jenskuli!

Takaisin