Tota itessäni juurikin ihmettelen että mulla ei samalla tavalla oo menny hermo..
enempiki sillee "läpällä" menny hermo tai sillee hassust :D muutaman kerran tossa eräällä viikolla rauhallsesti totesin hänen käyvän hermoonni hyvin syvästi, mutta en tiedä miksi.. :D ei oikein sanonu mitään. :D
Minä ja maha, ihanaa etten ole ainut! Voi että. Siis tiedätkö jotku "säälittävät" vanhukset. Tosi heikko ja pieni reppanan oloinen pappa tulee esim asiakkaaksi, tekee ihan yksin ja itse ostokset ja vielä kertoo kuinka päivä on sujunut, voi en kestä!
tai esimerkiksi kehitysvammaiset ja heidän suuret saavutukset, kuten ovat oppineet uuden sanan tai vaikka kertovat kuinka käyneet ensimmäistä kertaa elämässään uimassa uimahallissa ja sai lainata sieltä kellukkeita (kysessä toisella kymmenellä oleva ihminen), en kestä.
En tiedä onko se sääliä, en halua sen olevan. Suurimmalta osalta suurta kunnioitusta ja iloa toisen puolesta. Tämä voimistunu raskaanaollessa, olen ennenkin ollut voimakas reagoimaan edellämainittuihin esimerkkeihin.
Myös lapset, jotka silmät loistaen kertovat mulle, tuntemattomalle kassaneidille, kuinka ovat saaneet sitä ja tätä ja olleet siellä ja täällä ja oppineet tuota ja tätä, saa meikäläisen herkille. :)