Heinä-äidit 15! Tuntemuksia, oireita, odotuksia, ajatuksia ja tutustumisia.

Jaaaa, oikein loistava aamu taas. Eniten vituttaa kaikki. -.-
Yöllä oon seikkailu unessa vaikka missä eräretkellä ja syytösten mukaan klubilla kuohinu kukon, vaikka nauroimme kavereiden kanssa laivamme kapteenille, joka päätti kesken risteilyn uida pois. WTF... :D
Yllämainitun voimalla jos jaksais tämän työpäivän, ei taas nappais :s ja illalla ei taas tullu uni ajoissa, joten silmät ristissä mennää, vitamiinit muistettu kyllä ottaa, katotaa onko niistä minkäänlaista tehoa tämmösinä pimeinä aikoina :)

Italialaisessa ravintolassa ajattelin, on varmaan Italiasta. Täytyy ehkä pyytää pasta ilman juustoa.

Kävin juuri varhaisultrasta.siellä se pieni köllötteli, sydän sykki ja kaikki näytti hyvältä ❤️ Nyt vain toivotaan että kaikki jatkuukin hyvin ja pieni jaksaa pysyä mukana. On aika ihmeellinen olo nyt. viikoiksi saatiin koon perusteella tasan 8.

Muokattu viimeksi:
Plääh, kaks kuukautta meniki ilman reumalääkkeitä hyvin mut nyt on polvessa nestettä.. Nyt sit pitää miettii et hakeeko kortisonii siihe vai otteelisko joulun jälkeisii viikkoja kun toisella kolmanneksella (yleensä) oireet häviää.. Nooh, pitää seurata turpooko enempää

Jei. Täälläkin käyty eka ultra ja koko ajan kyllä pelotti että lääkäri sanoo ettei täällä mitään ole. Mutta olihan siellä pieni sydän sykkimässä. Voi vitsit. Ehkä tätä voi nyt jo uskaltaa uskoa tapahtuneeksi... Arvio oli että päivän nuorempi kuin oli laskettuna... Eli 8+5

Ei kellään muulla ole ollut hirveitä mielialanvaihteluita? :D

Mä kävin eilen suomalaisessa kirjakaupassa, kun piti käydä ostamassa joulukorttitarpeita. Mä yhtäkkiä muistin kaupassa, että en ollut muistanut antaa kissoille ruokaa... Noh, siinä mä sitten seison hyllyjen välissä ja parun minkä kerkeen. Myyjä tulee mun luo ja kysyy, että onko joku hukassa. Itkien vastaan, että ei oo. Myyjä kysyy, onko mulla joku hätänä ja vastaan taas itku kurkussa ei oo.

Menee varmaan minuutti niin räjähdän nauramaan erittäin kovaäänisesti ja kaupassa olijat katsoo, että ei hyvänen aika mikä tuotakin vaivaa... Äkkiä siis kassalle, jossa on kyseinen myyjä, joka äsken kyseli onko kaikki hyvin. Hän kysyy, että saako pahvit laittaa rullalle, repeän nauramaan ja saan naurun seasta sanottua että eheiii tarvitse....

Sanoin miehellekin, että en kehtaa enää tän vuoden puolella, enkä ensi ensi vuonnakaan mennä sinne enää! :D

Siis mä olen aina ollut sellainen, että en ole koskaan julkisesti itkenyt ja nyt sitä taphtuu sitten vähän väliä. Eihän tää nyt mikään vakava juttu ole, mutta kyllä mun on pakko myöntää, että oli se kova paikka huomata, että tässä mä nyt parun julkisella paikalla ilman mitään syytä ja en mä saa tätä itsestään loppumaan.

Yomanda, mie hain eilen piikit polveen ja kyynärpäähän, mutta ne oliki jo pitemmän ajan vaivannu.. En kehannu mennä aiemmin ku pelkäsin että tekee vauvalle hallaa ku oon monesti pyörtyny sen jälkeen, mutta nyt ei onneksi ollukkaan mitään ongelmia, jipii.. :D Ompahan nyt eri kiva ku taas jalka kantaa.

Olinki miettiny että missä vaiheessa raskauden pitäis reumaa helpottaa, joten kiitos infosta ;)

Joo, useimmiten pitäis helpottaa tokalla kolmanneksella mutta ei kaikilla.. Sit se ikävä kyllä aktivoituu raskauden jälkee

Voi vitsit että repesin Greyjanan jutulle! :laughing021 Mutta pointsit myyjälle, ihanaa että huolehtii tuollakin tavoin asiakkaista. Tuntuu aina hyvältä kun joku kysyy onko kaikki hyvin vaikka mitään hätää ei olisikaan.

Greyjana, kiitos päivän piristyksestä. :D hehe. Ei sais nauraa, mut vähän silti pakko. ;) noo kato käyt syksyllä/loppukesästä vaunujen kans pyörähtää ni jos hokaisvat sit.. ;D
Mutta joo ei täällä ainakaa ihan noin vallattomia vielää oo ollu. XD äsken meinasin itkemään ruveta ku isäntä ei laittanu joulukuuseen valoja niiku päässäni visioin. Ja on tilanteita joissa tuntuu ku kohta itku tulee, esim on onnellinen jostaa asiasta tai sit päinvastoin et joku surettaa/loukkaa. Kotonakaan ollessa ei oo viel itkua päässy ku jossaa ihanassa lippuratkasussa ku jotaa sarjaa kattonu. :)
Esim Hurja Remontti, en uskalla edes alkaa kattoa, joku toinenki mikä oli että päätin että sitä ei joo katota ku yksinää.
Mutta tänää on taas ollu semmonen päivä että... :ss

Mullakin oli tänään ultra missä oli tarkoitus varmistaa LA.. MUTTA lääkäri tutki pitkään pitkään ja käänsi näytön minuun päin ja itsekin sitä ruutua tuijotin ja sanoin että siellä ei taida olla mitään. Lääkäri sanoi että hänestä näyttää ihan samalta. Kutsui toisen lääkärin vielä paikalle ja katsoivat yhdessä mahan päältä niin sieltä löytyi paljon arvioituja viikkoja pienempi möykky (rv 6-7) jota myös pitkään yrittivät tutkia ja onneksi eri asetuksia kokeilemalla löysivät sieltä pienen sykkivän sydämen. Lääkäri sanoi että hän ei oikein uskalla sanoa mitään mutta ihan lupaavalta näyttää. Kontrolliin 23.12 jolloin katsotaan tilanne uudestaan.

Hyvä jos sain naurut aikaseksi, kyllä muakin näin jälkikäteen naurattaa ja mies sekä mun isä kettuilee vieläkin asiasta.. "et sitten tänään olen missään julkisesti itkeä/nauranut"

Katsotaan mitä huominen tuo tullessaan kun lähden mummun kanssa joululahjaostoksille! iiik! :D

Greyjana voi ei.. :D kiusaavatki vielä :D
Toi varmaan jää aika elävästi teiän perheeseen toi naljailu, silleen hyvällä tavalla. ;D TSEMPPIÄ HUOMISEEN OSTOSREISSUUN :smiley-bounce022 toivottavasti ei nyt ihan koko reissu itkiessä mene ;)

Tintin , mahtoi kyllä pikkusen säikäyttää ! Mutta hienoa, että pikkunen löytyi lopulta! <3 :)
Vaikka olen kovin luottavaisin mielin tän raskauden kanssa, ni toi eka ultra kyl jännittää kans aika kovin. Mutta en maalaile piruja seinille. :)

Tintin, onneksi sydän löytyi! Meillä oli se eka varhaisultra kanssa ihan kamala, kun paikalla olevat kaksi lääkäriä vain kulmat kurtussa tutki ja tutki eivätkä ensin sanoneet mitään. Sisätutkimuksessa löytyi silloin onneksi ruskuaispussi, mutta oli se ahdistava tilanne. ja tokassahan tosiaan sykki jo sydän kovaa.

Voi että. Oon pienen mission edessä kohta. Ostin tänään lempilehteni uusimman numeron, Kodin Kuvalehti ja kavereiden kesken KK vaa. :) selailin lehteä ja huomasin että lehti sisältää 6 tunteikasta tarinaa. 6 tarinaa kuolemasta, 6 valokuvaa. Ja ensimmäisenä on pieni poika joka hymyilee kuvassa suloisesti pihapuuhissa ja vieressä lukee "Lapseni tykkäsi pääkallokarkeista." Nyt jo alahuuli alkaa väpäjää. :/
Tämä ja viisi muuta tulisi lukea mahdollisimman vähin kyynelin.

Voi että. Oon pienen mission edessä kohta. Ostin tänään lempilehteni uusimman numeron, Kodin Kuvalehti ja kavereiden kesken KK vaa. :) selailin lehteä ja huomasin että lehti sisältää 6 tunteikasta tarinaa. 6 tarinaa kuolemasta, 6 valokuvaa. Ja ensimmäisenä on pieni poika joka hymyilee kuvassa suloisesti pihapuuhissa ja vieressä lukee "Lapseni tykkäsi pääkallokarkeista." Nyt jo alahuuli alkaa väpäjää. :/
Tämä ja viisi muuta tulisi lukea mahdollisimman vähin kyynelin.

äääää!!! tiedän tasan tarkkaa.. mulla eilen tippu postiluukusta myös samainen lehti ja kyllä itketti ku luin :///

Minä puolestani itkin tsunamin muitokirjoituksia Iltalehdessä.. Surullisia ne toki ovatkin. :-( Taas on olo kuin olisi krapula. En juuri koskaan oksenna, viimeksi oli vaysatauti 15v sitten. Nyt tekisi mieli laittaa sormet kurkkuun.. Noh, onneksi tämä menee kohta ohi. Olen viikonlopun kurssilla joten saisi mennä nopeasti ohi tämä pahoinvointiaalto.

Takaisin