Heinä-äidit 15! Tuntemuksia, oireita, odotuksia, ajatuksia ja tutustumisia.

Hitto ku meinas meikällä kyrvähtää Citymarketis tos pari tuntii sit. Päätin, että haluan isomman kuusen NYT ja lähin sellasta ettii. Robbarissa joo, ajattelin käyä cittarin vielä jos joku tarjouksessa. Ja olihan siellä. Mallikuusessa hinta ja plussakorttitarjouksessa vielä, en vaan nähny kuusipaketteja missään. Hetken päästä 4pakettia löyty mut valkosia ja neki liian pieniä. Menin infon nurkalle kysymää josko niillä ois tietoa kuusista ja vaikka pyytää myyjän paikalle joka tietää. Noo..
Myyjä: Joo, moi.
Lolamon: Moikka. Tota oisko teillä tietoa noista kuusista? Ku tossa ei oo ku noita valkosia pieniä.
M: Nii minkä siä haluisit?
L: Huolisin ton ison vihreen mikä tos tarjoukses. (en muistan nimee)
M: Nii haluut vihreen vai?
L: Joo, vihreen. Ton 210cm ja missä plussakorttitarjous.
M: Miks ette hommaa ihan semmosta mikä niinku sillee tuoksuu?!
L: *menin ihan hämilleen ja vähä jäin miettii et häh* nii siis kun ei me voida ku allergisia..
..... myyjä soitti varastoon..
Mitähän helvettiä se sille myyjälle kuuluu, jos olen ostamassa muovikuusta! Miksi niitä sit kaupoissa myynnissä jos joutuu hemmeti selittää miksi semmosen haluaa ostaa..
Ja enköhän ois jättäny kyselemättä niitten kuusitilannetta, jos pystyis aidon kuusen olkkarin nurkkaa laittaa. Voi v*tun nuija!
Anteeks.

Menin sit toisee kauppaa ja kotii ku pääsin ni olin ihan raivareissa ku miehelle selitin miten se myyjä kohteli.. :D vähän noi mielialat heittelee joo, mut olin odottan että heittelee enempi. :D oisin ilman hormoonejaki tyrmistyny ja kiehunu :D

Kiitos <3
Soitin heti äidille, joka itse samanlaisen keskenmenon kokeneena sanoi että ehdottomasti päivystykseen. Täällä odotellaan, ulos valuvat klöntit on sellasta kissanpennun kokoluokkaa..

Lolamon: Älä muuta virka.. Lääkäri sanoi että hyvältä näyttää ainakin tähän asti, huomenna käyn ultrassa tarkistuttamassa :)

9753: Olen niin pahoillani puolestasi! :-( Voimia ja jaksamista, toivottavasti kaikki tulee itsestään pois. Anna itsellesi aikaa surra, ainakin itselläni km oli raskas kokemus.

Hieno homma. :) Ei nekään oikein päivystyksessä pysty muuta tekemään ku toteamaan saman kuin jo itse kotona, vaikka lääkäriin suositeltavaa mennä. :)

Mulla alko sillo iltapväl vuotaa kunnolla verta (ei vielä hyytymiä, ehkä muutama sormenpään kokonen) ja lähdin silloisesta työpaikasta kesken kotiin ku koski sen verran et piti saaha oltuu mahollisimman kasassa. Iltapäivystyksee tietenki sitte, teki gynekologisen tutkimuksen ja sanoi että ei sataprosenttisesti sano että km.. no eipä paljon lohduttan ku puoltoistapäivää eteenpäin ja rupes könttejä tulee. Siskoni oli ehkä enempi pahoillaan kuin minä. :/ sen takia itelleki tuli paha mieli enempi.

Nyt vaa koitat miestä vähän lohduttaa, että kyl se siitä. :) Sanot, että ku se ei nyt vielä ollu teiän, saitte väärän toimituksen ;)

Oltiin syksyllä mökillä, oisko ollu syyskuuta vai peräti lokakuun alkua. Kaks kertaa lens haikara mökin yli. Oli jokin merkki että "kohta".... ;) marraskuun 12pvä plussasin. :)

Noniin, ultrassa käyty. Vielä joku hyytymä löytyi kohdusta mutta ei onneksi kaavittu, sain Cytocetiä joka auttaa tyhjenemisessä.
Tiistain uä-aika käytetään kontrolliin, ja sitten ei muuta kuin eroja kuukautisia odottelemaan ja uutta yritykseen :)

Kiitos kaikille tuesta, nyt siirryn takavasemmalle. Kaikkea hyvää teille ja tsemppiä <3

Hui, ei kannata ottaa riskiä graavilohen kansssa. Taidan skipata kaikki raa'at kalat tänä jouluna!

Otuski, kiitti.. :) ite tänää ollenkaan kerenny uutisia lueskelemaan ja tää oli oikein lukemisen arvoinen, kerranki joku mielenkiintonen kirjotus.

Tänää on ollu kyllä ihan persepäivä. Aamulla kotona touhuillessa oli ihan hyvä olla, töihin lähtiessä nappasin postilaatikosta kutsun ultraan, jeiii.. :) 30.12 ihan aamusta. Onhan sinne tovi, mutta täs on nyt niin paljon kaikkea tekemistä ja säheltämistä, että aika menee varmaan ku siivillä.
Töihin ku pääsin ja näin joulun työvuorot ni päivä huononi heti ja muutenki oli ihan perseestä. Päivää paransi se että työmaaruokalassa oli sikaa hyvää ruokaa, jotaa muutaki ku kanaa+kalaa, ei haitannu vaikka eväät unohtu kotiin. :)
Oli niiiiin uuvuttavan hiljasta. Ja en ymmärrä että jos esimieheltä kysyy asiallisesti jotain ennenku viittii ite toimia (koska jos teet kysymättä ja omasta mielestä oikein ni sanomista siitäki tulee et miks pitän lähtä sooloilee) ni vastauksen saat nälvimällä tai tiuskimalla tai tavalla joka saa sut tuntemaa ittes tosi tyhmäks.

Mutta kotiin oli ihana tulla ku meiän karvalapsi, täytti tänää vuoden!, oli ovella vastassa ja sohvalle ku asetuin ni hiissaas ittesä iiiihan kiinni kylkeen istumaan. <3

Vasta oli listeriast juttuu ni heti löytyy, ei tosiaan kannata syödä graavilohta

Osanottoni 9573:lle:(

Omaa napaa...
Kävin aamulla siinä ylimääräisessä ultrassa vatsakipujen vuoksi, mutta kaikki oli ok. taitaa vain tämä hurja vatsankasvuvauhti aiheuttaa rajuja liitoskipuja. Kivuttomia supistuksia tulee myös päivittäin. Kummallakin vauvalla oli mahdoton meno päällä. Nyrkit hilui, jalat vispasi ja kääntyilivät edes takasin, niin että neuvolan täti ei meinannut millään saada kuvia otettua...:D
Kauhulla odotan kevättä ja kesää. Aikaisemmatkin lapset on olleet ihan helikopterin rupelleja mahassa ja liikkeet on näkyneet selvästi mun vaatteidenki läpi...:D Sit kun kuvittelee kaksi tuonne mahaan riehumaan...:D

9573:lle osanottoni ♡

Mä oon niin täynnä tätä raskautta!
Jatkuu ja tuntuu pahenevan tämä huono olo!!!
Yököttää siis aivan kaikki.
Mies tilasin itselleen ja lapsille pitsaa, hyi hiivatti mille se haisi!
Jään tästä kohta kiinni kun harrastuksen vuoksi olen tekemisissä ison eläimen paskan kanssa ja en pysty siivoamaan niitä edes yökkimättä.

Mieskin ottaa kupoliin ja lujaa...
valivali :D

Takaisin