Heinä-äidit 15! Tuntemuksia, oireita, odotuksia, ajatuksia ja tutustumisia.

Mies ilmotti tänää et on 2 vklp peräkkäin kiinni. Masentaa ja vituttaa.. Nyt ei ees oo varmaa pääseekö ultraa mukaa :(

Vähän reilu viikko enää ultraan :) Toivottavasti kaikki ois hyvin ja sais huokaista helpotuksesta <3 millään ei jaksais enää yhtään päivää :happy3

Mies ilmotti tänää et on 2 vklp peräkkäin kiinni. Masentaa ja vituttaa.. Nyt ei ees oo varmaa pääseekö ultraa mukaa :(

voi ei:( !!! millon oli sun ultra? pääseehän joululomille??? nyt vielä täällä lomia ja kaikki omat lomat pitää käyttää ennen maaliskuuta... ku huhti-kesä koko ajan leirejä.... just lopussa niillä vaikka mitä :/

Minä ja maha, toivottavasti saisi viikonloppujen jälkeen vapaata, kun kerran on ollut kaksi viikonloppua perän jälkeen kiinni.

Meillä on vähän "kurja" tilanne työpaikkojen suhteen. Olen lupautunut joululistan ajaksi töihin ja olen varovaisesti kysellyt josko menoja tulee voisiko työvuoroja hieman vaihdella, vastaus on ollut kieltävä. "vapaa päivinä saat tehdä mitä lystäät" kyllä juu, mutta kiva kun vapaa päivät sattuu uudenvuoden aatoksi ja joulu sekä tapaninpäiväksi ja loppiaiseksi, että ollaan siinä sitten!

Miehelle oli kanssa painotettu, että mikäli tarve tulee käydä kuulemma istuskelemassa ja kuuntelemassa jonnin joutavaa paskaa neuvolassa. (anteeksi karkea ilmaisu, näin mullekin puhelimessa ilmaistiin kun soitin miehen työpaikalle ja kyselin mistä tuulee) niin tulee ajan olla sitten myöhään iltapäivällä ja mielummin loppuviikosta.

kyllä on sitten mukavaa käydä töissä!

Joo on sillä niit kertyneit lomii et pystyiskö sit pitää sillon ne :/
Ultra on 23.12 klo 12.15 ja lomat alkaa 23.12 :D joten pitäis päästä jo lomille 22 et kerkeis siihe ultraa mukaa. Just puhelimes sanoin et jos joku on vial ni haluun et hän on siin vierel..

9753: Tosi kurjaa odottaa vielä viikon verran sitä ultraa. :-( Koeta jaksaa. Kuinka paljon sitä vuotoa tulee?

varmasti haluat!!! nii yleensäkku ne lomille pääsee vasta iltapäivästä/ illasta.. toivottavasti pääsis jo 22 pv... mun miehellä sama tilanne et pääsee 23pv vasta.. ku on joku apupäivystäjä tollon... meillä ultra vasta 29pv

No nyt tuli aika isot hyytymät :/ kipuja ei silti ole vieläkään...

Tiisu: No mulla on normaalisti ollut tosi runsaat menkat, nyt ei oo yhtään runsaasti vuotanut. Tänään mulla oli yksi side koko päivän ja nyt se oli tullut ihan ääriään myöten täyteen.

Noniiiin nyt ehdin just istua pöntölle kun alas valui sellanen möykky että oksat pois.. Jos teette etusormella ja peukalolla ympyrän, sen koko ei riitä tohon möykkyyn.. Että eiköhän se ollut sitten siinä!

9753, mulla oli kesällä plussatestin jälkeen toista viikkoo tuhnuvuotoa kunnes vuodon mukana tuli iso hyytymä ja sen jälkeen vuoti kuin normaalit menkat ois ollu.. Vuodon päätyttyä testasin vielä kertaalleen ja negatiivinen oli. Kipuja ei ollut ollenkaan.

Olen pahoillani, jaksamista :(

Itse en tosin ollut noin pitkällä mitä sinä oot 9753 nyt, joten en tiiä miten normaalia on noilla viikoilla ettei km ole kipuja?

otuski: Joo mulla oli tänään yhdestoista päivä kun vuosi ja tänään yltyi oikein kunnolla (ekaa kertaa käytin sidettä).

Kyllä tää tästä, kiitos :)

9753, harmillista että noin kävi. Kyl se siitä. :) En mitenkään vähättele, tiedän miltä tuntuu. Itse en kesällä vuotanut ku pari päivää ihan pikkusta vuotoa ennen km, sit se kunnon vuoto alko ja sit pari pvä ja hyytymät.
Asennoiduin asiaan että no tollee käy prosentuaalisesti aika usein ensimmäistä odottavalle, ja se vauva ei vaa ollu meille tarkotettu vauva. :) sit mulle sanottiin että neuvolaa ku peruin sillo että seuraavalla kerralla parempi mahdollisuus tulla tiineeksi, ja täs nyt ollaa ja kovin luottavaisin mielin. :)

Eli ei muutaku uutta putkeen heti ku hormonit ja kierrot myöten antaa, ja sit se vauva on se teiän vauva! :)

Takaisin