Mä ainaskin oon syöny kyllä aikalailla samalla tavalla kun ennenkin. Päätin heti plussan jälkeen, että maksalaatikkoa en syö tänä jouluna. Syynä on, kun tiedän, että voisin vetäistä vaikka koko laatikollisen, kuten muinakin jouluina, joten en viitsi ottaa ollenkaan, niin ei tule sitten mitään ongelmia.
Mulla on ollut ruokamielihaluja! :D ensin alussa teki ihan hirveesti mieli kiivejä, pari viikkoa sitten heräsin yöllä siihen, että oli pakko saada kaurapuuroa.
Yks lauantai kun mies otti vähän kaljaa, niin mä vetäsin litran kaurapuuroa...... :D
Nyt viikonloppuna rupes tekemään mieli salmiakkia. Oli pakko ostaa pieni rasia ja aattelin, että jos homma tähän pieneen salmiakkirasiaan kosahtaa, niin sitten on niin tarkoitettu. Äiti onneksi paljasti, että on musta aikoinaan vetänyt salmiakkia ja lakritsia sen verran, että tuo yksi rasiallinen olisi mennyt hänellä alkupalaksi.
Onko täällä innokkaita kahvinjuojia? Miten ootte siinä menetelly?
Mä olen pyrkinyt vähentämään reilusti, mutta viikonloppunakin tuli kyllä juotua yli "sallitun" määrän, kun tuli käytyä juhlissa.