Minunkin puolesta osanotto kaikille menetyksen tavalla tai toisella kokeneille. Toivottavasti tulevaisuus olisi kaikilla meillä täällä valoisa ja onnellinen. Täytyy yrittää pitää tsemppiä päällä ja nauttia nyt tästä raskausajasta, kun ei tätä varmasti pääse niin montaa kertaa elämässä kokemaan
Täällä on käyty paljon mielenkiintoista keskustelua keskustelua. Minun täytyy myöntää, että luen näitä keskusteluja päivittäin, mutta olen laiska kirjautumaan sisään. Mutta yritän nyt vähän taas kunnostautua.
Juttelitte tuossa mahan kasvusta. Minullakin on kova iltaturvotus ja mutta ei ainakaan vielä housut purista. Serkkutyttö tosin kertoi jo epäilleensä raskautta, kun kerroin hänelle tänään ilouutisen. Jännittävää nähdä, että tuleeko masu tässä toisessa raskaudessa aiemmin näkyviin. Viime raskaudessa se näkyi vasta reippaasti yli puolen välin. Eräs tuttu ihminen onnistui jopa kerran pahoittamaan mieleni, kun hän päivitteli kovaan ääneen, e<#ttä kyllä noilla viikoilla (n.20) pitäisi mahan näkyä ja että minusta ei ulkopuolinen uskoisi, että olen raskaana. Vaikka tämä tuttu ei tarkoittanut pahaa, niin silti se tuntui pahalle. Siinä vaiheessa, kun itse odotin mahan kasvua jo kovasti. Noh pääsin onneksi nauttimaan masusta kuitenkin myöhemmillä viikoilla.
Omasta navasta sen verran, että pe oli eka neuvola ja ultra, ja masusta löytyi 8+3 vastaava alkio, jolla sydän sykki
. Neuvolatäti oli sama kuin aiemmassa raskaudessa, todella ihana ja ammattitaitoinen terkkari :)