Meille ei nyt vissiin sitten yritetäkään kolmosta (
) alle 3-v ikäerolle, joten vois varmaan hankkiutua vaatteista eroon. Jaksaiskohan ottaa kirpparipöydän vai yrittäiskö vain vintedöidä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tiedän tunteen... Näyttää siltä uhkaavasti että meillä jää yhteen lapsiluku. Pitäisi varmaan alkaa kans karsia pieniä pois...Meille ei nyt vissiin sitten yritetäkään kolmosta () alle 3-v ikäerolle, joten vois varmaan hankkiutua vaatteista eroon. Jaksaiskohan ottaa kirpparipöydän vai yrittäiskö vain vintedöidä.
Vintedissä on käynyt kauppa lastenvaatteista tosi hyvin. Laitoin meidän vauvan 56-senttiset myyntiin ja myymättä on enää kaksi juttua, joista toinen on sellainen, että halvemmalla varmasti menisi, mutta oon hinnoitellut siihen hieman tunnearvoa.Meille ei nyt vissiin sitten yritetäkään kolmosta () alle 3-v ikäerolle, joten vois varmaan hankkiutua vaatteista eroon. Jaksaiskohan ottaa kirpparipöydän vai yrittäiskö vain vintedöidä.
Mä kerkesin sinne nyt ekat vaatepaketit laittaa, mut ne nyt ei ainakaan vielä lähteny algoritmissä lentoon (ei oo siis tullut katseluita oikein, vaikka on tekstit ja kuvat kohillaanVintedissä on käynyt kauppa lastenvaatteista tosi hyvin. Laitoin meidän vauvan 56-senttiset myyntiin ja myymättä on enää kaksi juttua, joista toinen on sellainen, että halvemmalla varmasti menisi, mutta oon hinnoitellut siihen hieman tunnearvoa.Mutta oikeasti kyllä kannatan (lastenvaate)kirppistä, kun ostajana ois tietty kivempi sieltä ostaa kuin Vintedistä.
![]()